Heb je een linkje daarvan toevallig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:44 schreef -Peach het volgende:
Ook heb ik Burn the fat, feed the muscle gedownload, kijken of ik daar wat wijzer van word.
Als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Heb die hier op mn laptop staan, kan je wel ff mailen?
Ja hier ook graagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Graagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:09 schreef Lonaa het volgende:
T: Cocktail. 2. En dan ga ik naar huis. Echt waar.
Dat ben ik toch echt wel met hem eens!quote:After competing in dozens of bodybuilding competitions and helping thousands of people with training and nutrition programs, I have become firmly convinced that the most important part of getting in great shape is simply making up your mind to do so.
You get in shape by setting goals and thinking about them all day long. I know that sounds a little strange, but stay with me for a minute and I'll explain.
I'm not saying you can simply "think yourself thin." No amount of positive thinking will work without action. Obviously you have to exercise and eat the right foods. What I’m suggesting is that if you don’t channel your mental energies properly, even the best diet and training program won’t help because you will always “sabotage” yourself.
Goed stukje tekstquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt wel met hem eens!
Meer bovenlijf trainen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Mijn tieten lijken meer en meer op van die zielige theezakjes
Hoe fix ik dat?!?
Ik + mijn lijf =/= geen liefde de laatste tijd
Volgens mij is mijn zandloper figuur ook sneaky aan het veranderen richting een peer want mijn taille en borstomvang krimpen een miljoen keer sneller dan mijn heupen![]()
Volgens mij is dat niet te fixen op natuurlijke manier. Tetten bestaan voornamelijk uit vetweefsel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Hoe fix ik dat?!?
Ik + mijn lijf = geen liefde de laatste tijd
Volgens mij is mijn zandloper figuur ook sneaky aan het veranderen richting een peer want mijn taille en borstomvang krimpen een miljoen keer sneller dan mijn heupen![]()
Aankomen. Dan vullen ze weer uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Hoe fix ik dat?!?
Ik + mijn lijf = geen liefde de laatste tijd
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt wel met hem eens!
Niet. Enige wat bij mij wat extra stevigheid gaf waren borstspieroefeningen. Maar zo stevig als ze waren zijn ze niet meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Hoe fix ik dat?!?
Doe wat liefs voor je lijf (klinkt achterlijk, tell me about it). Verwen het met een lekkere douchegel, een lekkere scrub, whatever. En stop met die negatieve gedachtes. Als je denkt dat je eruit ziet als een domme troll, zie je er ook uit als een domme trollquote:Ik + mijn lijf = geen liefde de laatste tijd
Ik ben nu al fan van die gastquote:Like the soil, your subconscious mind is totally impartial – it doesn’t discriminate. In it will grow whatever seeds you plant there or allow to be planted there. Many people have perfectly good intentions, but they unwittingly allow their subconscious to work against themselves by focusing on what they don't want. And, as metaphysical writer Louise Hay reminds us, “The more you dwell on what you don’t want, the more of it you create.”
Ik snap wel wat je bedoeld maar daar word ik verdorie geen zandloper met strakke tieten vanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Enige wat bij mij wat extra stevigheid gaf waren borstspieroefeningen. Maar zo stevig als ze waren zijn ze niet meer.
[..]
Doe wat liefs voor je lijf (klinkt achterlijk, tell me about it). Verwen het met een lekkere douchegel, een lekkere scrub, whatever. En stop met die negatieve gedachtes. Als je denkt dat je eruit ziet als een domme troll, zie je er ook uit als een domme troll
Wie is dat dan? Linkje?quote:
+1 alsjeblieftquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Sew himquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld maar daar word ik verdorie geen zandloper met strakke tieten van
Ik voel me een beetje opgelichtDe deal was dat ik het zelfde zou blijven maar dan dun!
Met een naaimachine?quote:
Die deal bestaat nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld maar daar word ik verdorie geen zandloper met strakke tieten van
Ik voel me een beetje opgelichtDe deal was dat ik het zelfde zou blijven maar dan dun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |