Bakje smeerkaas of pot jamquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zoiets ja. Pistolet wat goedkoper als je ze afbakt koopt en de stroom niet hoeft te betalen
Zet daar een brood tegenover met 20 stukjes ofzo en een pot pindakaas
De light variant van de Lidl valt reuze meequote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kaas ok, maar jam zit vol suikers
Ok, ben ik die nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
De light variant van de Lidl valt reuze mee
Neemt niet weg dat er nog steeds suikers inzitten hoor. Maar dat past (bij mij in ieder geval) prima binnen mijn dagelijkse doelen. Uitgaande van 1 snee brood met jam dan per dag hoor. Ik eet er geen 3 met jamquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, ben ik die nog niet tegengekomen
hoeveel zit daar per 100g in? Die van hero delight 23.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
De light variant van de Lidl valt reuze mee
28 geloof ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoeveel zit daar per 100g in? Die van hero delight 23.
Ahw yiss, 74 komt in beeldnog 200g
Jumbo verkoopt ook slagersfilet... zo lekker is dat!! Op zaterdag warme broodjes met slagersfilet voor het voetballen... me loves it!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
55 cent per pistolet 2.10 voor bak filet (ah).
Reminds me, ik ga zo eens filet van de slager halen. Kijken of dat lekker is
Welk eten lust jij nou nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt ook slagersfilet... zo lekker is dat!! Op zaterdag warme broodjes met slagersfilet voor het voetballen... me loves it!
Welke app is dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef sanger het volgende:
Lijstje van wat ik tot nu toe weet
[ afbeelding ]
Ik heb geen jumboquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt ook slagersfilet... zo lekker is dat!! Op zaterdag warme broodjes met slagersfilet voor het voetballen... me loves it!
Rustig blijven. Je hebt en meer gedronken neem ik aan ivm de 30km, je hebt koolhydraten lopen stouwen.. Rustig blijven ademen!! Komt bij de volgende x weegschaal heus goed. Hoeveel kcal eet je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had beloofd dat ik me niet druk zou maken om de weegschaal, maar na een weekend met 30km rennen en dat er toch echt niet aangegeten te hebben was ik best wel boos dat ik bijna een kg zwaarder was dan voor het weekend, ipv lichter, wat ik verwachtte. Geruststelling was dat mijn vriend ook zwaar was, misschien was het eten zout. En ik moet over enkele dagen ongesteld worden en ik heb nog wat spierpijn, allemaal redenen om vocht vast te houden, maar toch. Ik ben bang dat ik mezelf nu weer excuses voorhoud. Ik wil nu echt weer een keer gestaag omlaag gaan met gewicht. Misschien moet ik lager gaan zitten in de kcal, maar dat vind ik wel erg moeilijk met deze lange dagen
Het lijkt inderdaad dat er genoeg legit redenen zijn waarom de weegschaal niet omlaag is gegaan. Het zal vast helpen om de komende week een voor jou 'normaal' patroon aan te houden. Dan kan je lichaam weer even herstellen, ik wed dat dat volgende week op de weegschaal wel resultaat zal hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rustig blijven. Je hebt en meer gedronken neem ik aan ivm de 30km, je hebt koolhydraten lopen stouwen.. Rustig blijven ademen!! Komt bij de volgende x weegschaal heus goed. Hoeveel kcal eet je?
MyFitnessPal inderdaadquote:
Mja dat zeg ik ook tegen mezelf, aan de andere kant is er ook al een paar weken geen neergaande trend meer. Ik zit de meeste dagen tussen de 1900 en 2100 kcal, zou 300-400 onder mijn verbruik moeten zijn. Heb mijn lijstje ingevuld en zit nu op 1000 zonder diner, dat is wel echt weinig want diner is meestal 600-700. Maar eens kijken of ik het hierop volhoud vandaag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rustig blijven. Je hebt en meer gedronken neem ik aan ivm de 30km, je hebt koolhydraten lopen stouwen.. Rustig blijven ademen!! Komt bij de volgende x weegschaal heus goed. Hoeveel kcal eet je?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:43 schreef Myraela het volgende:
Ik werd super vroeg wakker, nog even flink lopen stressen. Nu heb ik mijn auto theorie.En ga ik denk ik weer een dutje doen.
![]()
En de verleiding weerstaan om dit te vieren met iets lekkers.
Feliquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:43 schreef Myraela het volgende:
Ik werd super vroeg wakker, nog even flink lopen stressen. Nu heb ik mijn auto theorie.En ga ik denk ik weer een dutje doen.
![]()
En de verleiding weerstaan om dit te vieren met iets lekkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |