Ik ben te vet voor een Russische tettenjurk.quote:
Minder chips etenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben te vet voor een Russische tettenjurk.
Daarom het afkicken. Maar nu is het op, dus ik ben voorlopig uit de problemen.quote:
Totdat je morgen gaat winkelenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom het afkicken. Maar nu is het op, dus ik ben voorlopig uit de problemen.
Nah, het niet meenemen is niet het probleem. De overblijfselen na het weekend wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Totdat je morgen gaat winkelen
A zoquote:Op maandag 9 februari 2015 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het niet meenemen is niet het probleem. De overblijfselen na het weekend wel.(doordeweeks bij ouders, weekend bij vriendje)
Dat het er is wel, dat ik het opvreet niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zoAltijd de schuld van anderen
Je zult er niet minder om afvallen, maar volkorenbrood schijnt beter te zijn qua voedingsstoffen. Maar uiteindelijk maakt het qua kcal niet veel uit ofzo en moet je vooral eigen keuzes maken.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik vind dat ik het nog wel redelijk deed. Ik at niet altijd de meest gezonde keuzes ooit maar dat hoeft toch ook niet om af te vallen? Ik geloof niet dat je met bruine pistoletjes niet zou afvallen en dan met gewoon volkorenbrood ineens wel. Maar goed, ik ga wel naar jullie luisteren en gewoon volkorenbrood eten.
Ziet er goed uit vind ik! Hoeveel kcal schat je dat het is?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef Myooze het volgende:
O: Gekookte havermout (in water) met appel en kaneel
T: Twee bananen
L: 3 Volkoren boterhammen met pindakaas (zou ik de boter weglaten?)
T: Kwark
A: AGV maar weet niet precies wat
T: 2 gekookte eieren
Wat vinden jullie van dit lijstje voor morgen?
Die kcal scheelt dus wel degelijk wat, zie en post van mij van gisteravondquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je zult er niet minder om afvallen, maar volkorenbrood schijnt beter te zijn qua voedingsstoffen. Maar uiteindelijk maakt het qua kcal niet veel uit ofzo en moet je vooral eigen keuzes maken.
Op zich niet gekquote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef Myooze het volgende:
O: Gekookte havermout (in water) met appel en kaneel
T: Twee bananen
L: 3 Volkoren boterhammen met pindakaas (zou ik de boter weglaten?)
T: Kwark
A: AGV maar weet niet precies wat
T: 2 gekookte eieren
Wat vinden jullie van dit lijstje voor morgen?
Ik heb het dus over een bruine of een volkorenbrood pistolet, dat verschilt niet echt qua kcal.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kcal scheelt dus wel degelijk wat, zie en post van mij van gisteravond
Ah, okequote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:00 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb het dus over een bruine of een volkorenbrood pistolet, dat verschilt niet echt qua kcal.
Nee, een soortgelijke opmerking maakte ik gisteren ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Voor iemand die wat krap bij kas zit is elke dag een paar pistolets en bakje filet americain nou ook niet bepaald budgetvriendelijk.
O heb ik die gemist.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke opmerking maakte ik gisteren ook al inderdaad.
Ja had ik doorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, okeIk had het over verschil pistolet en snee brood
55 cent per pistolet 2.10 voor bak filet (ah).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Voor iemand die wat krap bij kas zit is elke dag een paar pistolets en bakje filet americain nou ook niet bepaald budgetvriendelijk.
Zoiets ja. Pistolet wat goedkoper als je ze afbakt koopt en de stroom niet hoeft te betalenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
55 cent per pistolet 2.10 voor bak filet (ah).
Reminds me, ik ga zo eens filet van de slager halen. Kijken of dat lekker is
Ik ook, zeker wel. Maar zoveel meer kcal....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja had ik door
Maar een pistolet is wel lekkerder vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |