Vooral grappig dat ze eerste een "December Delicieux" maand plannen en meteen daarna de "Sonja Bakker Maand"quote:Op maandag 9 februari 2015 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Stom dat lidl dat dan niet combineert met het feit dat ze al een paar jaar als beste supermarkt op gebied van groente en fruit worden uitgeroepen. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doen
Ik ging hiermee verder:quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je debiel ongezond eet? Dit is wat het communiceren met jou zo lastig maakt
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
Koop nou eerst een weegschaal. Als je gewoon af valt en niet al te debiel ongezond eet zul je de meeste hier ook niet horen lijkt me
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef sanger het volgende:
[..]
En juist daarin maak ke de verkeerde keuzes. Een vergelijking:
Pistoletje bruin heeft 154 kcal, 30 gram carbs en 0 gram voedingsvezels. Plus de filet americain ca. 75 gram is 120 kcal. Je eet dan dus 428 kcal als maaltijd.
Snee volkoren brood heeft 78 kcal, 14 gram carbs en 2 gram voedingsvezels. Met een normale portie filet americain van 10 gram kom je op een maaltijd die minimaal hetzelfde vult (misschien zelfs wel meer) van 4 boterhammen op 362 kcal.
Je kunt dus twee sneden brood eten ipv 1 pistolet. Net zoveel kcal, maar veel minder carbs en meer voedingsvezels.
Dus met gewoon volkoren brood krijg je dus meer voedingsvezels binnen, veel minder kcal en een gevulder gevoel.
Lekker cashen voor zequote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vooral grappig dat ze eerste een "December Delicieux" maand plannen en meteen daarna de "Sonja Bakker Maand"Voor iedereen die eerst 5kg aan wil komen in een maand en dat er dan in een paar weken weer af wil crashen
Ja, jullie hebben helemaal gelijk. Ik had daar nog niet echt over nagedacht.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is ook geen kwestie van goed of fout, Myooze, maar er zijn dingen waarmee je het jezelf makkelijker kunt maken. Zoals sanger zegt, kant en klare producten hebben vaak veel 'verborgen calorieeen', waar je niet vol van raakt maar ze zitten er toch echt in. Een andere stelregel die ik zelf altijd probeer te handhaven is: drink zo min mogelijk met calorieen erin. Omdat ja toch echt voller zit van 3 sinaasappels dan van een glas sinaasappelsap.
uit zijn verband trekken helpt nietquote:
Ik trek het helemaal niet uit z'n verbandquote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uit zijn verband trekken helpt niet
in dat geval: zielig doen/zeuren helpt ook nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik trek het helemaal niet uit z'n verbandIk gebruikte je uitspraak om mee te vergelijken, juist binnen dezelfde context...
wtfquote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in dat geval: zielig doen/zeuren helpt ook niet
hihihihihiihihihiquote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wachten tot de meet?
in amsterdam. Uhuuuu. Terrasje, snap je?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En de mensen hier maar denken dat we terrasje pakken![]()
Uhu. Wink wink nudge nudgequote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
in amsterdam. Uhuuuu. Terrasje, snap je?
Jij helpt nog minder.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in dat geval: zielig doen/zeuren helpt ook niet
Whut? Waarom niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat mobiel fokken.
En trouwen doe ik niet aan, sowwy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |