Dat hele wijf is compleet gestoordquote:Op maandag 9 februari 2015 17:54 schreef Nammie het volgende:
Hmm, ik ben vooral benieuwd naar wat er mis is met een mango?. En hoezo 2 bananen per week
Allemachtigquote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweer het, hoe dan?
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
AllemachtigSnap wel dat het zo populair is. Dit is wat mensen willen.. alles eten en toch afvallen.. of althans, verteld worden dat je gaat afvallen hiermee.
* Maraca gaat een B&J dieet ontwikkelen
Pakjes, kant en klaar, toegevoegde suikers... topdieet hoor!quote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen eten joh
Zou me echt niks verbazenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef sanger het volgende:
Wordt ze gesponsord door Unilever ofzo?
Tsja.. Toen ik nog wat jonger was, was het echt een hype. Dus niet veel van meegekregen, maar ik weet nog dat de vriendin van mijn vader dat deed en wel wat afviel. En de eierkoeken werden toen ook helemaal in door haar. En ze kreeg ook nog een eigen afvalprogramma op RTL. Volgens mij is ze wel rijk gewordenquote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
AllemachtigSnap wel dat het zo populair is. Dit is wat mensen willen.. alles eten en toch afvallen.. of althans, verteld worden dat je gaat afvallen hiermee.
* Maraca gaat een B&J dieet ontwikkelen
Ja dat zei ik dus ook alquote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pakjes, kant en klaar, toegevoegde suikers... topdieet hoor!
Lidl momenteel,quote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef sanger het volgende:
Wordt ze gesponsord door Unilever ofzo?
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja.. Toen ik nog wat jonger was, was het echt een hype. Dus niet veel van meegekregen, maar ik weet nog dat de vriendin van mijn vader dat deed en wel wat afviel. En de eierkoeken werden toen ook helemaal in door haar. En ze kreeg ook nog een eigen afvalprogramma op RTL. Volgens mij is ze wel rijk geworden
Koek, koek, koek... allemaal fabrieksspul. Waar zijn de verse producten.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweer het, hoe dan?
Stom dat lidl dat dan niet combineert met het feit dat ze al een paar jaar als beste supermarkt op gebied van groente en fruit worden uitgeroepen. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doenquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenDat kan veel gezonder (en lekkerder
). Probeer zelf zoveel mogelijk zelf te maken.. dressing op de salade? Prima! Maar dan niet uit een potje en het kost me misschien een minuut
Ja. Maar goed, kan haar sowieso niet serieus nemen. Weinig kcal, maar veel te weinig goede voedingsstoffen. Wel leuk dit soort programma's:quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenDat kan veel gezonder (en lekkerder
). Probeer zelf zoveel mogelijk zelf te maken.. dressing op de salade? Prima! Maar dan niet uit een potje en het kost me misschien een minuut
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=795589037183963&fref=nf voor sommige mensen in het topci hier
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha! Dat zijn de bazen dagenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:20 schreef sandertjuh het volgende:
Ik loop morgen niet meer denk ikNa een (lange) tijd weer eens serieus m'n benen getraind. Kan nu al niet meer buigen of uberhaupt normaal de trap op lopen
Arme hamstringsNu loop ik weer 2-3 dagen als een oude opa ben ik bang
echt te belachelijk gewoonquote:Op maandag 9 februari 2015 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koek, koek, koek... allemaal fabrieksspul. Waar zijn de verse producten.Lijkt inderdaad rechtstreeks van unilever te komen.
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, stel je voor bij je eigen hoe je voelde 5 jaar geleden (iedereen hier)
Dacht je toch ook, what the fuck ik blijf gewoon bier drinken, shoarmapizza's eten, niet koken maar afhaalmaaltijden.
Heb geen tijd/geld/zin om gezond te doen.
Of er niet genoeg van weten. Whatever.
Dus, geef het de tijd en niet al te hard zijn, dat zou je 'vroeger' ook niet gepikt hebben denk ik.
Lekker onsamenhangende zinnen, sorry... Ben zelf ook begonnen met SB toendertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |