Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht al.. over 7 jaar weet ik echt niet hoe mijn leven eruit ziet
GRAAG GEDAANquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Ja!!! Bedankt voor het mee jompelen met mijn blijheid!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:06 schreef Qwea het volgende:
Jongens, ik heb vandaag de aller aller aller laatste scoop PWO
Weet het niet. Misschien neem ik hem wel morgen. Mag vandaag toch niet max trainen dus bedacht me net dat pwo dan ook zonde is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen moeten we dus oppassen? Ben je dan helemaal chagarijnig van de afkickverschijnselen? Zit je dan helemaal te shaken?
Dat is misschien wel verstandig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet het niet. Misschien neem ik hem wel morgen. Mag vandaag toch niet max trainen dus bedacht me net dat pwo dan ook zonde is.
Ik weetsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is misschien wel verstandig.
WANT DIT IS WEL JE LAATSTE VOOR DE KOMENDE VIER WEKEN!
Just saying ^^
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weetsIk heb voor echte nood nog 1 more rep liggen... maar die krijg ik niet weg
Huh. Das gaaf tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Qwea het volgende:
*stuitert*
Ik krijg net een aanbod om mee te doen met een open clubkampioenschapVoor Miss figure, miss shape, ect
Ik weet alleen nog niet of dat een goed idee is *eng*
Supertofquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Qwea het volgende:
*stuitert*
Ik krijg net een aanbod om mee te doen met een open clubkampioenschapVoor Miss figure, miss shape, ect
Waarom zou je het niet doen? Is awesome!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Qwea het volgende:
*stuitert*
Ja! Ontzettend! Maar ook doodengquote:
Ja, ja! En geen ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien een laagdrempelige manier om te beginnen? Je wil toch ook aan zulke competities gaan meedoen? Of komen er heel veel mensen?
Ok ok. Eng kan ik me voorstellen, maar juist misschien door het te doen kom je verder. Iets met comfortzonequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
Ja! Ontzettend! Maar ook doodeng Want in mijn hoofd ben ik er nog niet klaar voor.
Want dan moet je nu ineens gaan droogtrainen en afvallen om de spieren zichtbaar te krijgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ontzettend! Maar ook doodengWant in mijn hoofd ben ik er nog niet klaar voor.
[..]
Ja, ja! En geen ideeIk ga als ik zo naar de gym ga eerst maar eens de fysio aan dr oren trekken en iemand op de vloer daaro want dan moet mijn schema op de schop
Ja, true story. Je hebt ook gelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok ok. Eng kan ik me voorstellen, maar juist misschien door het te doen kom je verder. Iets met comfortzone
En in je hoofd er niet klaar voor zijn is misschien gewoon een beschermingsdingetje van jezelf
Nee want er zijn verschillende klassen. Het is idd laagdrempelig. Maar ik wil wel aimen voor het beste natuulkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Want dan moet je nu ineens gaan droogtrainen en afvallen om de spieren zichtbaar te krijgen?
quote:Centraal tijdens het Fitness Festival staat de kleinschalige fitnesswedstrijd, waaraan iedereen die een sportschool bezoekt kan meedoen. ,,Het is een laagdrempelige open wedstrijd met verschillende klassen, variërend bij de vrouwen van miss sportsmodel (iedereen met een getrainde fysieke fotogenieke uitstraling met lichte spieropbouw) tot miss shape en miss figure. Ook de mannen hebben enkele klassen."
Poseerbikini
,,Niet elke klasse vraagt om een poseerbikini of - slip. Soms volstaat een sporttopje en een kort broekje met sportschoenen en bij de mannen een korte broek tot boven de knie.’’ Overigens is er aan de wedstrijd wel een bodybuildingklasse toegevoegd, juist om onderscheid tussen fitness en bodybuilding te tonen.
De jury staat onder leiding van de Helderse bodybuildster Desirée Dumpel. Na inschrijving volgt er half maart een bijeenkomst waar bekeken wordt in welke klasse de deelnemers ingedeeld kunnen worden.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok ok. Eng kan ik me voorstellen, maar juist misschien door het te doen kom je verder. Iets met comfortzone
En in je hoofd er niet klaar voor zijn is misschien gewoon een beschermingsdingetje van jezelf
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true story. Je hebt ook gelijk*door kamer heen stuitert
quote:
TRUE STORY!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dus doen!
Je hebt geen PWO meer nodig denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |