quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik was al naar de mannetjes in de sportschool gegaan om te vragen hoe ik nou van die heupen af kom maar volgens hen alleen met bidden
quote:When you lose lean body mass, your metabolic rate slows down and your body goes into “survival mode.” As you’ll learn in the next chapter, if you let your body slip into “starvation mode,” you will almost always gain back the weight you lost and sometimes more. You end up with less muscle and the same amount of fat (or more) than when you started.
Hij heeft echt een punt gewoonquote:The next time you feel a craving, you’re tempted, discouraged, unmotivated or you feel like skipping a workout, focus on your daily goals, not on the huge amount of work that is ahead of you. Tell yourself, "All I have is today. All I have is this moment, this workout, this meal, the next 30 minutes, the next hour. If I just do what I know I must do now, then I know I'll reach my ultimate goal eventually." Concentrate on the task at hand in this moment. As the Zen masters of Japan remind us: “Be here now.” The point of power is always in the present moment.
Daar moet ik nog even aan werkenquote:The final type of goal you should set isn’t so much a goal as it is a mindset. If you fall into the habit of continually comparing yourself to others, this will ensure that you are perpetually unhappy and unsatisfied, no matter how much you achieve. This is called the law of contrast. There will always be people stronger, leaner, faster, more athletically talented and more genetically gifted than you, so compare yourself only to yourself, not to others.
Maar waar je het het liefst weg wilt hebben, gaat echt als laatstquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk zit daar wel veel vet
Ik raak gewoon meer cm's aan vet kwijt op mijn borsten en taille en weinig op mijn heupen. De verhouding veranderd
Ik zit complete aantekeningen te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal vanavond eens beginnen met lezen ipv serie aan te drukken
Ben benieuwd.
Spierpijn : Blijven rekken, blijven bewegen en als het echt achterlijk is neem je een paracetamol.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:09 schreef sandertjuh het volgende:
Pfff ben niet vooruit te branden vandaag.... slecht en kort geslapen vannacht. En dan loop ik ook nog eens krom van de spierpijn in m'n hamstrings.
Baaldag!
Ik kreeg gister het advies om Pilatus lessen te gaan nemen.. ik ben zo stijf als een hark dat ik nauwelijks zonder smokkelen een deadlift kan uitvoerenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
pierpijn : Blijven rekken, blijven bewegen en als het echt achterlijk is neem je een paracetamol.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
Ik zit complete aantekeningen te maken I'm gonna do this shit.
Ooh dat is juist mijn nieuwe ding. Morgen weerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg gister het advies om Pilatus lessen te gaan nemen.. ik ben zo stijf als een hark dat ik nauwelijks zonder smokkelen een deadlift kan uitvoerenDaarbij nog eens voetbal wat ook al niet echt helpt.
Maar ga mooi geen Pilatus lessen volgen, kan je vergeten he
Je kan zelf ook aan je mobilisatie werken zonder pilates hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg gister het advies om Pilatus lessen te gaan nemen.. ik ben zo stijf als een hark dat ik nauwelijks zonder smokkelen een deadlift kan uitvoerenDaarbij nog eens voetbal wat ook al niet echt helpt.
Maar ga mooi geen Pilatus lessen volgen, kan je vergeten he
Ik zou het zelf ook nooit doen. Ik vind het allemaal echt zo 500x niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom niet? Pilates heb ik nog nooit gedaan maar yoga is hartstikke fijn én je wordt er sterk van! Maar als je het te awkard vindt misschien thuis met youtube?
Hey, niet hatenquote:
Jij hebt wel pilates gedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
Pilates is trouwens echt best zwaar hoor (vind ik). Vooral als je wat zwaarder bent want het is steeds je eigen gewicht omhoog houden en zo
Jaquote:
Everything is awesomequote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
3 weken geleden deed ik nog 3,5 per uur. Nu 4,7![]()
En, en, en, de pezen/spieren in m'n nek zijn weer goed zichtbaar als ik m;n hoofd draai. En m'n sleutelbenenbegin je langzaam weer goed te zien.
Vooruitgang +1quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
En, en, en, de pezen/spieren in m'n nek zijn weer goed zichtbaar als ik m;n hoofd draai. En m'n sleutelbenenbegin je langzaam weer goed te zien.
Nice!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
HA! Wat zei ik over je sleutelbeenderen!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Ik heb echt nog steeds honger. Maar dat kan never.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:30 schreef Artoo het volgende:
Ik eet nog een restje erwtensoep bij de lunch. Mjam
quote:
Jompelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Ja!!! Bedankt voor het mee jompelen met mijn blijheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |