Of wees zelf de naaimachinequote:
Bietjesstamppot? Dat klinkt goed! Is het gewoon bietjes en aardappel of iets spannender dan dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wilde eigenlijk een mugcake proberen, maar had meer zin in vers pompoenbrood.
Wat een bazenlunch wordt dit straks.
O: 2 stukken pompoenbrood met pindakaas
L: Omeletwrap met avocado, spinazie, huttenkase en trostomaatjes
T: appel
D: bietjesstamppot met een runderburger
Heb jij , los van je spieren, ook een andere vorm dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb jij , los van je spieren, ook een andere vorm dan?
Inderdaad bietjes, ui, aardappel en nog wat azijn/suiker voor de smaak geloof ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bietjesstamppot? Dat klinkt goed! Is het gewoon bietjes en aardappel of iets spannender dan dat?
Ja, maar als geheel is het gewoon echt heel boeiend. Want idd, gedachtes hebben ook invloed op je training e.d. Voeding, ect allemaal ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:51 schreef CrunchySelf het volgende:
17 hoofdstukken en maar twee gaan over sporten als ik zo de inhoudsopgave lees
Ja ik was al naar de mannetjes in de sportschool gegaan om te vragen hoe ik nou van die heupen af kom maar volgens hen alleen met biddenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik was namelijk eerst een blob zeg maar. Mijn taille is een stuk dunner nu. Niet zo dun als ik zou willen maar dat komt wel
(zie, positive thinking
). Ik ben van boven veel breder geworden ook.
Klinkt erg goed! Bietjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad bietjes, ui, aardappel en nog wat azijn/suiker voor de smaak geloof ik.Niet zo spannend.
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij kan ik weer een beetje oke lopen met schoenen aan.
Laten we dat eens proberen dan. Met een km of 5.
Zal vanavond eens beginnen met lezen ipv serie aan te drukkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar als geheel is het gewoon echt heel boeiend. Want idd, gedachtes hebben ook invloed op je training e.d. Voeding, ect allemaal ook.
Ik zit op blz 23 nu
Ja. Je bent ook gelijk immobiel ofzo.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij kan ik weer een beetje oke lopen met schoenen aan.
Laten we dat eens proberen dan. Met een km of 5.
Oh het is al geregeld zie ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je een linkje daarvan toevallig?
Ja maar natuurlijk zit daar wel veel vetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar je heupen zijn grotendeels bepaald door de breedte van je botten daar dus als je daar niet heel veel vet hebt zitten gaat dat ook niet heel erg afnemen heDan kun je beter focusen op je schouders breder maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |