Is ook beter voor mijn sanityquote:Op maandag 9 februari 2015 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zat ik over te dubben, maar leek me omwille van de tijd niet ideaal.
Die met al die hartjes rondom? Die heb ik vandaag zitten kleurenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:23 schreef Lijnloos het volgende:
Helaas niet de extreme priegel (misschien doe ik die zelf nog wel voor mijn man) maar de Love vind ik ook leuk! Gestemd!
Die heb ik ook gekozen. Maar ik vind ze allemaal wel leuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ooh ik vind het bloemenhart mooi!Hopelijk stemmen er nog wat mensen hierop.
Dat had ik met de taartronde.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
De eerste lijkt het te gaan winnen. Dan doe ik deze flitsronde een keer niet mee, die vind ik niet leuk/mooi. Ben benieuwd hoe jullie hem kleuren!
(dinsdag is het trouwens 10/2, niet 11/2)
Ik vond de taart ook niet leuk. Heb m ook echt heel snel gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat had ik met de taartronde.Ik vind het heel leuk om de resultaten nu te bewonderen, maar zelf vind ik 'm niet leuk om in te kleuren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
De grote file van het hart staat hier http://www.johannabasford(...)es%20Colour%20A4.jpg
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet niet met deze ronde, ik hou niet zo van vissen.
Ik stem voor 3 of 4 op de shortlistquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgend thema is onderwater, mooi met het sterrenbeeld Waterman op het moment
Dit zijn de platen die tot dusver voorbij zijn gekomen als suggestie:
1.
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
[ afbeelding ]
En nog wat aanvullingen:
8
[ afbeelding ]
9
[ afbeelding ]
10
[ afbeelding ]
11
[ afbeelding ]
Vrijwilligers voor de shortlist?
Mooi juist!quote:Op zondag 15 februari 2015 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
XM mooi met de rood zo! Ik ben teveel van de echte kleuren pakken geloof ik![]()
Nijna ook lief de jouwe zeg
Wel met nibs gedaan neem ik aan? Ik heb voor deze mijn gelpennen maar weer eens gebruikt. Die lagen ook maar te verstoffen ondertussen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat doe ik normaal dus ook. Moest mezelf echt dwingen om groen niet te gebruiken.
Denk je ook eens origineel te zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 12:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mooi juist!
Nu al drie helemaal rode (paars/roze)
Is goed hoor!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo wel een stemtopic maken. Tenzij iemand anders al bezig is? Of iemand het bezwaarlijk vind als ik twee keer de poll achter elkaar maak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |