abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149501130
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)

'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149501145

Dit maar maken denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 9 februari 2015 @ 10:15:43 #3
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149501173
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.
Raak er niet heel erg van onderste boven moet ik eerlijk bekennen :@
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_149501182
Echt vet ja Poker _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_149501194
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:15 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Raak er niet heel erg van onderste boven moet ik eerlijk bekennen :@
ik wel *O* 4222 _O_ Alleen lacazaette is niet zo boeiend.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_149501196
quote:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.
Zoveel coins en dan maak je deze aids :'(
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_149501199
M'n team verkocht omdat ik toch zelden meer speel. 1,6 millies cash, wat is wijsheid? :@
PSN: DePresident_
  maandag 9 februari 2015 @ 10:17:06 #8
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149501207
quote:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppen _O_ Beter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149501209
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef Kiid het volgende:

[..]

Zoveel coins en dan maak je deze aids :'(
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo? :) En heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
pi_149501226
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppen _O_ Beter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
:N
pi_149501249
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo? :) En heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
Ik zou Ibrahimovic weg doen omdat hij alleen maar kut links heeft
Dag knapste man van FOK!
pi_149501261
quote:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.
Elke speler in dat team is al meer waard dan alle spelers in mijn club bij elkaar
pi_149501273
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

TOTY Robben met +10 training kaartjes _O_

Op zich zou het niet eens zo'n slechte keuze zijn. Ik gok dat hij ook wel naar de 15 miljoen vertrekt
Dag knapste man van FOK!
pi_149501279
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt vet ja Poker _O_
al gezien?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149501296
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Elke speler in dat team is al meer waard dan alle spelers in mijn club bij elkaar
dan heb jij vrij weinig coins,
  maandag 9 februari 2015 @ 10:20:53 #16
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149501302
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sowieso moet je uberhaubt ibra willen met die schijt links. en als je hem wilt, doe het dan in een 433 met lucas :r en IF gourcuff / IF payet. Maar SIF lacazette en TOTY iniesta verkwanselen op wide CAM :N not cool bro.
#FreeTrapz
pi_149501306
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:18 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik zou Ibrahimovic weg doen omdat hij alleen maar kut links heeft
Meh, ik wil ibra er in hebben.
pi_149501327
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Sowieso moet je uberhaubt ibra willen met die schijt links. en als je hem wilt, doe het dan in een 433 met lucas :r en IF gourcuff / IF payet. Maar SIF lacazette en TOTY iniesta verkwanselen op wide CAM :N not cool bro.
iniesta als cam is juist goed _O_ Dan kan hij zijn geweldige passes geven naar de spiten. Zo speel ik nu ook een beetje met sif santi. Lacazette is op die plek niet geweldig nee.
pi_149501347
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Meh, ik wil ibra er in hebben.
Ik zou Ibrahimovic er ook wel in willen hebben, maar de aids eromheen maakt hem onbruikbaar :'(

Maar mijn autisme kan het ook niet aan dat je zo'n dure speler op 7 chemistry hebt :'(
Dag knapste man van FOK!
  maandag 9 februari 2015 @ 10:23:29 #20
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149501354
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]

iniesta als cam is juist goed _O_ Dan kan hij zijn geweldige passes geven naar de spiten. Zo speel ik nu ook een beetje met sif santi. Lacazette is op die plek niet geweldig nee.
Als CAM ja niet als wide CAM. dit soort kaarten horen gewoon in de as van het veld t staan.
Kom je in de as een beetje aanschijten met khedira :r
#FreeTrapz
  maandag 9 februari 2015 @ 10:24:04 #21
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149501373
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

TOTY Robben met +10 training kaartjes _O_

Op zich zou het niet eens zo'n slechte keuze zijn. Ik gok dat hij ook wel naar de 15 miljoen vertrekt
Robben +6 heeft wel een gigantisch gemiddelde. Precies weet ik niet, maar ongeveer 30 goals meer dan het aantal gespeelde wedstrijden. Je stormt gewoon keihard door de verdediging van de tegenstander heen _O- Ga denk ik Reus er naast zetten, hoef ik ook niet te puzzelen om SIF de Bruyne in te kunnen passen.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149501413
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

dan heb jij vrij weinig coins,
[ afbeelding ]
Oh, heb nu 50k op de bank. Aangezien ik weinig spelers koop en alleen maar wat wedstrijden speel :P
pi_149501417
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Als CAM ja niet als wide CAM. dit soort kaarten horen gewoon in de as van het veld t staan.
Kom je in de as een beetje aanschijten met khedira :r
ik speel nu zo:

En daar doet santi het echt geweldig. :) En die duitser is echt goed als cdm hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik zou Ibrahimovic er ook wel in willen hebben, maar de aids eromheen maakt hem onbruikbaar :'(

Maar mijn autisme kan het ook niet aan dat je zo'n dure speler op 7 chemistry hebt :'(
7 chem maakt mij niet zoveel uit :)
pi_149501422
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Robben +6 heeft wel een gigantisch gemiddelde. Precies weet ik niet, maar ongeveer 30 goals meer dan het aantal gespeelde wedstrijden. Je stormt gewoon keihard door de verdediging van de tegenstander heen _O- Ga denk ik Reus er naast zetten, hoef ik ook niet te puzzelen om SIF de Bruyne in te kunnen passen.
Eigenlijk is het ook onzin dat je een hele dure speler koopt, verkoopt met tonnen verlies terwijl je ook met +10 training kaartjes had kunnen spelen en goedkoper was uit geweest _O-. Maar ik zou geen zin hebben om constant die dingen te kopen.

De enige posities waar ik bereid ben om zoveel coins uit te geven is in de spits of 10. Dus een TOTY Messi of CR7 spits zou ik wel willen, maar de kans dat ik die kan kopen op de markt is nagenoeg 0.
Dag knapste man van FOK!
pi_149501431
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

al gezien?
Haha ja was echt heel tof _O_

Vanavond al episode 2 _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')