SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Dit maar maken denk ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Raak er niet heel erg van onderste boven moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt vet ja Poker
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik welquote:Op maandag 9 februari 2015 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Raak er niet heel erg van onderste boven moet ik eerlijk bekennen4222
Alleen lacazaette is niet zo boeiend.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zoveel coins en dan maak je deze aidsquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.![]()
![]()
M'n team verkocht omdat ik toch zelden meer speel. 1,6 millies cash, wat is wijsheid?
PSN: DePresident_![]()
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.Beter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan maak je deze aidsEn heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppenBeter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Ik zou Ibrahimovic weg doen omdat hij alleen maar kut links heeftquote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo?En heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
![]()
Elke speler in dat team is al meer waard dan alle spelers in mijn club bij elkaarquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.![]()
TOTY Robben met +10 training kaartjesquote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppenBeter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Op zich zou het niet eens zo'n slechte keuze zijn. Ik gok dat hij ook wel naar de 15 miljoen vertrekt![]()
al gezien?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dan heb jij vrij weinig coins,quote:Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Elke speler in dat team is al meer waard dan alle spelers in mijn club bij elkaar
Sowieso moet je uberhaubt ibra willen met die schijt links. en als je hem wilt, doe het dan in een 433 met lucasquote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo?En heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
en IF gourcuff / IF payet. Maar SIF lacazette en TOTY iniesta verkwanselen op wide CAM
not cool bro.
#FreeTrapz![]()
Meh, ik wil ibra er in hebben.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Ibrahimovic weg doen omdat hij alleen maar kut links heeftDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
iniesta als cam is juist goedquote:Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sowieso moet je uberhaubt ibra willen met die schijt links. en als je hem wilt, doe het dan in een 433 met lucasen IF gourcuff / IF payet. Maar SIF lacazette en TOTY iniesta verkwanselen op wide CAM
not cool bro.
Dan kan hij zijn geweldige passes geven naar de spiten. Zo speel ik nu ook een beetje met sif santi. Lacazette is op die plek niet geweldig nee.
Ik zou Ibrahimovic er ook wel in willen hebben, maar de aids eromheen maakt hem onbruikbaarquote:
Maar mijn autisme kan het ook niet aan dat je zo'n dure speler op 7 chemistry hebt![]()
![]()
Als CAM ja niet als wide CAM. dit soort kaarten horen gewoon in de as van het veld t staan.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
iniesta als cam is juist goedDan kan hij zijn geweldige passes geven naar de spiten. Zo speel ik nu ook een beetje met sif santi. Lacazette is op die plek niet geweldig nee.
Kom je in de as een beetje aanschijten met khedira
#FreeTrapz![]()
Robben +6 heeft wel een gigantisch gemiddelde. Precies weet ik niet, maar ongeveer 30 goals meer dan het aantal gespeelde wedstrijden. Je stormt gewoon keihard door de verdediging van de tegenstander heenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
TOTY Robben met +10 training kaartjes
Op zich zou het niet eens zo'n slechte keuze zijn. Ik gok dat hij ook wel naar de 15 miljoen vertrektGa denk ik Reus er naast zetten, hoef ik ook niet te puzzelen om SIF de Bruyne in te kunnen passen.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Oh, heb nu 50k op de bank. Aangezien ik weinig spelers koop en alleen maar wat wedstrijden speelquote:Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dan heb jij vrij weinig coins,
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik speel nu zo:quote:Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als CAM ja niet als wide CAM. dit soort kaarten horen gewoon in de as van het veld t staan.
Kom je in de as een beetje aanschijten met khedira
En daar doet santi het echt geweldig.En die duitser is echt goed als cdm hoor.
7 chem maakt mij niet zoveel uitquote:Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Ibrahimovic er ook wel in willen hebben, maar de aids eromheen maakt hem onbruikbaar
Maar mijn autisme kan het ook niet aan dat je zo'n dure speler op 7 chemistry hebt
Eigenlijk is het ook onzin dat je een hele dure speler koopt, verkoopt met tonnen verlies terwijl je ook met +10 training kaartjes had kunnen spelen en goedkoper was uit geweestquote:Op maandag 9 februari 2015 10:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Robben +6 heeft wel een gigantisch gemiddelde. Precies weet ik niet, maar ongeveer 30 goals meer dan het aantal gespeelde wedstrijden. Je stormt gewoon keihard door de verdediging van de tegenstander heenGa denk ik Reus er naast zetten, hoef ik ook niet te puzzelen om SIF de Bruyne in te kunnen passen.
. Maar ik zou geen zin hebben om constant die dingen te kopen.
De enige posities waar ik bereid ben om zoveel coins uit te geven is in de spits of 10. Dus een TOTY Messi of CR7 spits zou ik wel willen, maar de kans dat ik die kan kopen op de markt is nagenoeg 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |