SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Dit maar maken denk ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Raak er niet heel erg van onderste boven moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt vet ja Poker
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik welquote:Op maandag 9 februari 2015 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Raak er niet heel erg van onderste boven moet ik eerlijk bekennen4222
Alleen lacazaette is niet zo boeiend.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zoveel coins en dan maak je deze aidsquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.![]()
![]()
M'n team verkocht omdat ik toch zelden meer speel. 1,6 millies cash, wat is wijsheid?
PSN: DePresident_![]()
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.Beter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan maak je deze aidsEn heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppenBeter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Ik zou Ibrahimovic weg doen omdat hij alleen maar kut links heeftquote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo?En heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
![]()
Elke speler in dat team is al meer waard dan alle spelers in mijn club bij elkaarquote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik.![]()
TOTY Robben met +10 training kaartjesquote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon Robben met een +6 kaartje. Niet te stoppenBeter dan die meuk van jou, met alle respect uiteraard.
Op zich zou het niet eens zo'n slechte keuze zijn. Ik gok dat hij ook wel naar de 15 miljoen vertrekt![]()
al gezien?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dan heb jij vrij weinig coins,quote:Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Elke speler in dat team is al meer waard dan alle spelers in mijn club bij elkaar
Sowieso moet je uberhaubt ibra willen met die schijt links. en als je hem wilt, doe het dan in een 433 met lucasquote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou wat zou jij maken met een team met ibra en ronaldo?En heeft scheelt dat ik van dit team al bijna de helft van de spelers al heb.
en IF gourcuff / IF payet. Maar SIF lacazette en TOTY iniesta verkwanselen op wide CAM
not cool bro.
#FreeTrapz![]()
Meh, ik wil ibra er in hebben.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Ibrahimovic weg doen omdat hij alleen maar kut links heeftDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
iniesta als cam is juist goedquote:Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sowieso moet je uberhaubt ibra willen met die schijt links. en als je hem wilt, doe het dan in een 433 met lucasen IF gourcuff / IF payet. Maar SIF lacazette en TOTY iniesta verkwanselen op wide CAM
not cool bro.
Dan kan hij zijn geweldige passes geven naar de spiten. Zo speel ik nu ook een beetje met sif santi. Lacazette is op die plek niet geweldig nee.
Ik zou Ibrahimovic er ook wel in willen hebben, maar de aids eromheen maakt hem onbruikbaarquote:
Maar mijn autisme kan het ook niet aan dat je zo'n dure speler op 7 chemistry hebt![]()
![]()
Als CAM ja niet als wide CAM. dit soort kaarten horen gewoon in de as van het veld t staan.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
iniesta als cam is juist goedDan kan hij zijn geweldige passes geven naar de spiten. Zo speel ik nu ook een beetje met sif santi. Lacazette is op die plek niet geweldig nee.
Kom je in de as een beetje aanschijten met khedira
#FreeTrapz![]()
Robben +6 heeft wel een gigantisch gemiddelde. Precies weet ik niet, maar ongeveer 30 goals meer dan het aantal gespeelde wedstrijden. Je stormt gewoon keihard door de verdediging van de tegenstander heenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
TOTY Robben met +10 training kaartjes
Op zich zou het niet eens zo'n slechte keuze zijn. Ik gok dat hij ook wel naar de 15 miljoen vertrektGa denk ik Reus er naast zetten, hoef ik ook niet te puzzelen om SIF de Bruyne in te kunnen passen.
Oh, heb nu 50k op de bank. Aangezien ik weinig spelers koop en alleen maar wat wedstrijden speelquote:Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dan heb jij vrij weinig coins,
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik speel nu zo:quote:Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als CAM ja niet als wide CAM. dit soort kaarten horen gewoon in de as van het veld t staan.
Kom je in de as een beetje aanschijten met khedira
En daar doet santi het echt geweldig.En die duitser is echt goed als cdm hoor.
7 chem maakt mij niet zoveel uitquote:Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Ibrahimovic er ook wel in willen hebben, maar de aids eromheen maakt hem onbruikbaar
Maar mijn autisme kan het ook niet aan dat je zo'n dure speler op 7 chemistry hebt
Eigenlijk is het ook onzin dat je een hele dure speler koopt, verkoopt met tonnen verlies terwijl je ook met +10 training kaartjes had kunnen spelen en goedkoper was uit geweestquote:Op maandag 9 februari 2015 10:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Robben +6 heeft wel een gigantisch gemiddelde. Precies weet ik niet, maar ongeveer 30 goals meer dan het aantal gespeelde wedstrijden. Je stormt gewoon keihard door de verdediging van de tegenstander heenGa denk ik Reus er naast zetten, hoef ik ook niet te puzzelen om SIF de Bruyne in te kunnen passen.
. Maar ik zou geen zin hebben om constant die dingen te kopen.
De enige posities waar ik bereid ben om zoveel coins uit te geven is in de spits of 10. Dus een TOTY Messi of CR7 spits zou ik wel willen, maar de kans dat ik die kan kopen op de markt is nagenoeg 0.![]()
Haha ja was echt heel tofquote:![]()
Vanavond al episode 2
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Meeste mensen verkopen ze dan ook met tonnen winst i.p.v. verlies.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onzin dat je een hele dure speler koopt, verkoopt met tonnen verlies terwijl je ook met +10 training kaartjes had kunnen spelen en goedkoper was uit geweest. Maar ik zou geen zin hebben om constant die dingen te kopen.
De enige posities waar ik bereid ben om zoveel coins uit te geven is in de spits of 10. Dus een TOTY Messi of CR7 spits zou ik wel willen, maar de kans dat ik die kan kopen op de markt is nagenoeg 0.
#handelenalskiid is nog niet erg trending.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik koop spelers omdat ik leuk vind om met ze te spelen. Dat ik er coins mee verlies maakt mij echt helemaal niks uit. helemaal omdat ik die even 16 miljoen oid krijg.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onzin dat je een hele dure speler koopt, verkoopt met tonnen verlies terwijl je ook met +10 training kaartjes had kunnen spelen en goedkoper was uit geweest. Maar ik zou geen zin hebben om constant die dingen te kopen.
De enige posities waar ik bereid ben om zoveel coins uit te geven is in de spits of 10. Dus een TOTY Messi of CR7 spits zou ik wel willen, maar de kans dat ik die kan kopen op de markt is nagenoeg 0.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet iedereenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Meeste mensen verkopen ze dan ook met tonnen winst i.p.v. verlies.
#handelenalskiid is nog niet erg trending.![]()
ik zeg toch ook meestequote:![]()
Gister 1M verdient met 2 DSL dealseerst 600K op SIF Costa toen nog even 400K op TOTY silva
was een goed avondje
#FreeTrapz![]()
Elke dag![]()
Ik heb geprobeerd een webcam meisje te versieren, maar dat mislukte jammerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zeg toch ook meeste![]()
Gister 1M verdient met 2 DSL dealseerst 600K op SIF Costa toen nog even 400K op TOTY silva
was een goed avondje
Als je bijvoorbeeld kijkt naar die SIF Neymar, die kelderde volgens mij met 2.5 miljoen naar beneden. Ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die hem hadden verkochtquote:Op maandag 9 februari 2015 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zeg toch ook meeste![]()
was een goed avondje
![]()
nicequote:Op maandag 9 februari 2015 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja was echt heel tof![]()
Vanavond al episode 2
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
She was way out of you're league boyquote:Op maandag 9 februari 2015 10:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een webcam meisje te versieren, maar dat mislukte jammerlijk.
#FreeTrapz![]()
bijnaquote:Op maandag 9 februari 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
She was way out of you're league boy'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
yourquote:Op maandag 9 februari 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
She was way out of you're league boyFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
#sjonsengrishquote:Op maandag 9 februari 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
She was way out of you're league boyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar wat zouden jullie dan maken met ronaldo en dan nog 12 miljoen voor de andere 10 spelers?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Koevermans rest MLSquote:Op maandag 9 februari 2015 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat zouden jullie dan maken met ronaldo en dan nog 12 miljoen voor de andere 10 spelers?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
thnx voor de tips boys![]()
Maar toefjes het gaat om het innerlijk he, en dan kan niemand op tegen boefjee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen ex psv spelers graagquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat zouden jullie dan maken met ronaldo en dan nog 12 miljoen voor de andere 10 spelers?![]()
![]()
Die is wel nice!quote:
Ik zat nu zelf hier aan te denken:
Waarom geen IF Vidal ipv Marchisio en gewoon een normale RB zoals Lichtsteiner of Caceres? Nou speel je onnodig met NIF aidsquote:Op maandag 9 februari 2015 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is wel nice!
[ afbeelding ]![]()
Cr7 SIF Benzema Robbenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is wel nice!
[ afbeelding ]
SIF Pogba SIF menez Schwein
Marcelo IF chielinni Barzagli TOTY lahm
MarchettiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
omdat dit het team is waar ik het beste mee speelde. Alleen dan was dat met alle nifs en neymar ipv ronaldo.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom geen IF Vidal ipv Marchisio en gewoon een normale RB zoals Lichtsteiner of Caceres? Nou speel je onnodig met NIF aids
En vidal vind ik maar kut, Marchisio is echt een baasje op het middenveld. En maicon doet het ook altijd wel goed eigenlijk. Weinig reden gehad om hem te wisselen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oké, dan moet je het doen #Yoloquote:Op maandag 9 februari 2015 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
omdat dit het team is waar ik het beste mee speelde. Alleen dan was dat met alle nifs en neymar ipv ronaldo.
En vidal vind ik maar kut, Marchisio is echt een baasje op het middenveld. En maicon doet het ook altijd wel goed eigenlijk. Weinig reden gehad om hem te wisselen.![]()
Zo hou ik misschien nog wat coins over.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan FOK! give aways houden, nissaquote:Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo hou ik misschien nog wat coins over.![]()
Konko RBquote:Op maandag 9 februari 2015 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is wel nice!
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar haalt Marcelo de chem vandaan dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cr7 SIF Benzema Robben
SIF Pogba SIF menez Schwein
Marcelo IF chielinni Barzagli TOTY lahm
MarchettiHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nergens, die hangt er maar wat bijquote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar haalt Marcelo de chem vandaan dan?![]()
Fuck chem, alles voor die voorhoede. die aap is toch wel slecht.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar haalt Marcelo de chem vandaan dan?
Maar idd, vervangen voor coentrao.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Marcevralo bedoelde ie ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar haalt Marcelo de chem vandaan dan?![]()
Wel super dat je zoveel coins hebt, ik had een soortgelijke situatie (velen hier met mij) eind FUT 14. En eigenlijk hield de lol daar een beetje op. Had MOTM Ronaldo, MOTM Ibrahimovic, ging ik toch weer een team met Messi maken, etc etc. Als je iedereen hebt gehad waar je mee wilde spelen kom je in het stadium van verzadiging.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo hou ik misschien nog wat coins over.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ach ik speel niet zo vaak eigenlijk. Maar de keren dat ik dan speel vind ik het wel leuk dat ik met ronaldo kan spelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wel super dat je zoveel coins hebt, ik had een soortgelijke situatie (velen hier met mij) eind FUT 14. En eigenlijk hield de lol daar een beetje op. Had MOTM Ronaldo, MOTM Ibrahimovic, ging ik toch weer een team met Messi maken, etc etc. Als je iedereen hebt gehad waar je mee wilde spelen kom je in het stadium van verzadiging.
Ik genoot dagelijks van het tandem Gomez/CR7 met Fifa 14quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wel super dat je zoveel coins hebt, ik had een soortgelijke situatie (velen hier met mij) eind FUT 14. En eigenlijk hield de lol daar een beetje op. Had MOTM Ronaldo, MOTM Ibrahimovic, ging ik toch weer een team met Messi maken, etc etc. Als je iedereen hebt gehad waar je mee wilde spelen kom je in het stadium van verzadiging.. Sowieso komt TOTS er ook aan over een maand of 2 en dat brengt ook altijd weer wat leven
![]()
Maand of 2 jaquote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik genoot dagelijks van het tandem Gomez/CR7 met Fifa 14. Sowieso komt TOTS er ook aan over een maand of 2 en dat brengt ook altijd weer wat leven
Midseason TOTS
Elke dag![]()
Oké, iets langer dan. 3/4 maanden, maar die zijn voorbij voor je het weet en dan staat de terugkeer van Trapz ook weer voor de duur. Wat in het vat zit...quote:![]()
Het is al februari, dus dan betekent dat het al bijna april is. En 2 maanden na april -> mei + juni. Tja dan heeft Kiidje gewoon gelijk hoor!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is al februari, dus dan betekent dat het al bijna april is. En 2 maanden na april -> mei + juni. Tja dan heeft Kiidje gewoon gelijk hoor!My thoughts exactly. Ik kan al bijna mijn vakantie inplannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohh dit lees ik graagquote:AZ barst na zegereeks van het zelfvertrouwen: 'Laat PSV maar komen'
Elke dag![]()
Ik heb mijn vakantie al lang in de planning staan.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Ik kan al bijna mijn vakantie inplannen
Ik niet, mijn homies wilde naar godverdomme Spanje als een stel 16-jarigequote:Op maandag 9 februari 2015 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie al lang in de planning staan.. Misschien wat met chick, maar zij heeft weinig geld ivm studie en ben eigenlijk te gierig om voor twee te betalen
![]()
![]()
Als je dit soort dingen zegt vraag je echt om een verliesquote:
Elke dag![]()
Zorg nou maar voor een IF Wijnaldumquote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zegt vraag je echt om een verlies![]()
Ajax verdiend het op dit moment toch ook gewoon om te verliezenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zegt vraag je echt om een verlieswat een treurig spel
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet, mijn homies wilde naar godverdomme Spanje als een stel 16-jarige. Misschien wat met chick, maar zij heeft weinig geld ivm studie en ben eigenlijk te gierig om voor twee te betalen
Nouja ik zou ook niet zo snel voor 2 gaan betalen eigenlijk.
Hoort eigenlijk met een tquote:Op maandag 9 februari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ajax verdiend het op dit moment toch ook gewoon om te verliezenwat een treurig spel
![]()
En alleen op vakantie ga ik sowieso niet. Iemand anders stelde Praag voor, maar dat vind ik nou ook niet echt geweldig. Ik wil eigenlijk naar Portugal ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]Nouja ik zou ook niet zo snel voor 2 gaan betalen eigenlijk.
![]()
Voor 520k haal ik mijn neus niet opquote:Op maandag 9 februari 2015 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
Oke de 520K van SIF santi was inmiddels dus geen DSL prijs meer
Misschien tijd om de prijs weer omhoog te doenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
One down, five to go.. heb de prijs al 4x omlaag gegooid![]()
ps. ik ben nu officieel huiseigenaarmoet wel twee weken op meubels wachten, zou 4 tot 6 weken duren zeiden ze 6 weken geleden maar het is uitgesteld
![]()
![]()
Ach stik in t sperma van blind.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Praag is wel een toffe stad hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
En alleen op vakantie ga ik sowieso niet. Iemand anders stelde Praag voor, maar dat vind ik nou ook niet echt geweldig. Ik wil eigenlijk naar Portugal ofzo
Wanneer is de house warming?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor 520k haal ik mijn neus niet op
[..]
Misschien tijd om de prijs weer omhoog te doen
ps. ik ben nu officieel huiseigenaarmoet wel twee weken op meubels wachten, zou 4 tot 6 weken duren zeiden ze 6 weken geleden maar het is uitgesteld
![]()
![]()
Waarom niet? Ik zou m'n vriendin gewoon meenemen als ze zelf geen geld had hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]Nouja ik zou ook niet zo snel voor 2 gaan betalen eigenlijk.
![]()
Dit dusquote:Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou m'n vriendin gewoon meenemen als ze zelf geen geld had hoor.ze betaald maar op een andere manier
#FreeTrapz![]()
Hihi, weer een dquote:Op maandag 9 februari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit dusze betaald maar op een andere manier
![]()
Als je echt gek bent op elkaar doe je dat inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou m'n vriendin gewoon meenemen als ze zelf geen geld had hoor.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Omdat ze zelf ook wel wat mag betalen. Iets meer betalen omdat ik meer geld heb oke. Maar alles zou ik niet heel snel doen. En mijn ex woonde nog bij haar ouders thuis. En ik woon gewoon in mijn eigen huisje dus heb het al duur genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou m'n vriendin gewoon meenemen als ze zelf geen geld had hoor.
Beetje een kut opmerking ditquote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je echt gek bent op elkaar doe je dat inderdaad![]()
![]()
Misschien heeft die krenterigheid haar wel bij je weggedreven danquote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel wat mag betalen. Iets meer betalen omdat ik meer geld heb oke. Maar alles zou ik niet heel snel doen. En mijn ex woonde nog bij haar ouders thuis. En ik woon gewoon in mijn eigen huisje dus heb het al duur genoeg.
Elke dag![]()
![]()
boh harris de hakker in mijn daily giftHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zie zoveel stellen om ons heen met aparte rekeningen en moeilijke constructies.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel wat mag betalen. Iets meer betalen omdat ik meer geld heb oke. Maar alles zou ik niet heel snel doen. En mijn ex woonde nog bij haar ouders thuis. En ik woon gewoon in mijn eigen huisje dus heb het al duur genoeg.![]()
Soms denk ik echt waar ben je mee bezig, alsof je er nu al rekening mee houdt dat het ooit uit gaat
#FreeTrapz![]()
EHV HOOLS EHV RULESquote:Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
boh harris de hakker in mijn daily giftDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien heeft die krenterigheid haar wel bij je weggedreven danOh was dat het!
als ik zou samenwonen zou ik gewoon 1 gezamenlijke rekening doen. En alle 2 je eigen rekening houden voor de dingen die je voor je zelf wil kopen denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zie zoveel stellen om ons heen met aparte rekeningen en moeilijke constructies.![]()
Soms denk ik echt waar ben je mee bezig, alsof je er nu al rekening mee houdt dat het ooit uit gaat
Maar ik wilde niet samenwonen dus weet het niet precies.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom je eigen rekening houden, bang dat je vriendin alles uit gaat geven ofzo? Hier kan je toch gewoon in goed overleg over besluiten.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als ik zou samenwonen zou ik gewoon 1 gezamenlijke rekening doen. En alle 2 je eigen rekening houden voor de dingen die je voor je zelf wil kopen denk ik.
Maar ik wilde niet samenwonen dus weet het niet precies.
Misschien ook wel makkelijker als het allemaal makkelijk uit kan, maar dat dit is van jou dat is van mij vind ik zodan kost het me maar een paar K als we uit elkaar gaan.
#FreeTrapz![]()
Ik wil eigenlijk ook niet trouwenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom je eigen rekening houden, bang dat je vriendin alles uit gaat geven ofzo? Hier kan je toch gewoon in goed overleg over besluiten.
Misschien ook wel makkelijker als het allemaal makkelijk uit kan, maar dat dit is van jou dat is van mij vind ik zodan kost het me maar een paar K als we uit elkaar gaan.
Met huwelijkse voorwaarden zou wel kunnen, maar dat lijkt mij ook wat raar om voor te stellen![]()
![]()
Heb jij een relatie met een bijstandsmoeder ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet trouwen
Met huwelijkse voorwaarden zou wel kunnen, maar dat lijkt mij ook wat raar om voor te stellen
#FreeTrapz![]()
Sowieso nadenken over dat soort dingenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom je eigen rekening houden, bang dat je vriendin alles uit gaat geven ofzo? Hier kan je toch gewoon in goed overleg over besluiten.
Ik hou gewoon lekker mijn eigen rekening en mochten we gaan trouwen, dan kan je gedeelde rekening doen. Maar voor die tijd lekker apart houden. Echt geen zin in dat gezeik mochten we uit elkaar gaan.
Ik ken genoeg verhalen in mijn omgeving van stelletjes die samen een huis gingen kopen en na 6 maanden uit elkaar gaan. Tja, zit je dan met een gekocht huis waar je niet vanaf komt en een kutwijf dat gaat zeiken, maar je moet elkaar nog blijven contacten ivm het huis/rekeningen/etc
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lijkt mij gewoon handiger. Heeft niks met geld te maken wanneer het uit gaat.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga er ook vanuit dat dit er over gaat wanneer je samen gaat wonen. voor die tijd heeft het natuurlijk geen zin om te doen. maar zou ik haar evengoed meenemen op vakantie als ze het geld niet had.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso nadenken over dat soort dingen
Ik hou gewoon lekker mijn eigen rekening en mochten we gaan trouwen, dan kan je gedeelde rekening doen. Maar voor die tijd lekker apart houden. Echt geen zin in dat gezeik mochten we uit elkaar gaan.
Ik ken genoeg verhalen in mijn omgeving van stelletjes die samen een huis gingen kopen en na 6 maanden uit elkaar gaan. Tja, zit je dan met een gekocht huis waar je niet vanaf komt en een kutwijf dat gaat zeiken, maar je moet elkaar nog blijven contacten ivm het huis/rekeningen/etcPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze doet een hbo opleiding momenteel, maar vrouwen zijn niet te vertrouwen. Zodra er een kind in het spel komt dan worden ze dik en lui. Als ze dan achter je rug om een ander naait dan ben je je vrouw kwijt en de helft van je bezittingen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met een bijstandsmoeder ofzo![]()
Dan moet je je messi straks nog weggeven.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze doet een hbo opleiding momenteel, maar vrouwen zijn niet te vertrouwen. Zodra er een kind in het spel komt dan worden ze dik en lui. Als ze dan achter je rug om een ander naait dan ben je je vrouw kwijt en de helft van je bezittingen.
Ik bedoel maarquote:Op maandag 9 februari 2015 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je je messi straks nog weggeven.![]()
![]()
Als het goed is heeft ze ook voor de helft betaald dan tochquote:Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze doet een hbo opleiding momenteel, maar vrouwen zijn niet te vertrouwen. Zodra er een kind in het spel komt dan worden ze dik en lui. Als ze dan achter je rug om een ander naait dan ben je je vrouw kwijt en de helft van je bezittingen.als je de goede uitgezocht heb en ze verdiend meer. meer dan de helft
#FreeTrapz![]()
Beste is dus om het allemaal nog even af te wachten. Ik wil niet de volgende Kiid senior worden dus vandaar dat ik er een beetje huiverig mee benquote:Op maandag 9 februari 2015 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als het goed is heeft ze ook voor de helft betaald dan tochals je de goede uitgezocht heb en ze verdiend meer. meer dan de helft
![]()
Vrouwenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beste is dus om het allemaal nog even af te wachten. Ik wil niet de volgende Kiid senior worden dus vandaar dat ik er een beetje huiverig mee benbegin er gewoon maar nooit aan. Het leven gaat er alleen maar moeilijker op worden.
#FreeTrapz![]()
Heb je het maar opgegeven en ga je nou expres dom zitten doen?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als het goed is heeft ze ook voor de helft betaald dan tochals je de goede uitgezocht heb en ze verdiend meer. meer dan de helft
Elke dag![]()
Jaja, vanaf het samenwonen inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga er ook vanuit dat dit er over gaat wanneer je samen gaat wonen. voor die tijd heeft het natuurlijk geen zin om te doen. maar zou ik haar evengoed meenemen op vakantie als ze het geld niet had.. Maar zelfs dan. Een gezamenlijke rekening om de vaste lasten te delen, maar zal ik ook zeker niet de beroerdste zijn om haar te trakteren op een weekendje weg of de vakantie betalen als zij het niet kan.
Af en toe een extra d voor kiidquote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je het maar opgegeven en ga je nou expres dom zitten doen?ik zal me weer gedragen TT.
#FreeTrapz![]()
Elke dag![]()
Sorry sorry echt sorryquote:
Maar.. Zo vreselijk duur is een weekje weg naar een prettig oord niet toch?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Gelukkig heb ik jullie nog waar ik altijd op kan terugvallenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vrouwenbegin er gewoon maar nooit aan. Het leven gaat er alleen maar moeilijker op worden.
![]()
Ik zou haar wel een weekend/mid week weg naar barca geven voor haar verjaardag. Alleen dat gaat dus niet meer door. Nu kan ik van dat geld mooi naar pinkpop en lowlands
Heb mij er eigenlijk nog niet eens in verdieptquote:Op maandag 9 februari 2015 11:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry
Maar.. Zo vreselijk duur is een weekje weg naar een prettig oord niet toch?.
![]()
Mijn ex ging er met de helft van mijn zuurverdiende betfair geld vandoorquote:Op maandag 9 februari 2015 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je je messi straks nog weggeven.Ze zijn echt erg
Goed om te lezen dat meer mensen mijn mening delen trouwens.
Ik ken 1 stel, hij werkt 50/60 uur nergens tijd voor verdient goed. zij maakt 32 uur en regelt een beetje het huishouden enzo. Leuk huisje met z''n 2en want hij verdient goed dus kunnen ze dat makkelijk betalen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, vanaf het samenwonen inderdaad. Maar zelfs dan. Een gezamenlijke rekening om de vaste lasten te delen, maar zal ik ook zeker niet de beroerdste zijn om haar te trakteren op een weekendje weg of de vakantie betalen als zij het niet kan.
1 gezamenlijke rekeningen, waar de vaste lasten af gaan. Voor haar zijn die echter wel zo hoog dat ze weinig bestedingsruimte over heeft.
Dan denk ik echt waar ben je mee bezig man
#FreeTrapz![]()
Maar moet je wel in een zompig tentje zelf aan je pik trekken ipv dat zij dat in een lekker hotelletje voor je deed.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:54 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou haar wel een weekend/mid week weg naar barca geven voor haar verjaardag. Alleen dat gaat dus niet meer door. Nu kan ik van dat geld mooi naar pinkpop en lowlands
Ik wist het welDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had jij hetzelfde als Toefjes dus?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mijn ex ging er met de helft van mijn zuurverdiende betfair geld vandoorZe zijn echt erg
Goed om te lezen dat meer mensen mijn mening delen trouwens.
![]()
![]()
Denk niet dat ik ga fappen op pinkpop en lowlandsquote:Op maandag 9 februari 2015 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar moet je wel in een zompig tentje zelf aan je pik trekken ipv dat zij dat in een lekker hotelletje voor je deed.
Ik wist het wel
Maar lig idd in een tentje en niet in een hotel. En dat is helemaal prima.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo zie je maar wat voor een varkens sommige vrouwen zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 11:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Verhip, is dit nog iemand overkomen, dat is ook toevallig haha![]()
![]()
En in hoeveel van de gevallen is het de schuld van de manquote:Op maandag 9 februari 2015 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat voor een varkens sommige vrouwen zijn
#FreeTrapz![]()
Ja, heel soms zijn er ook slechte mannen. Maar hier alleen maar goede mannen, dus per definitie de schuld van de vrouw.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En in hoeveel van de gevallen is het de schuld van de manMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Verhip, is dit nog iemand overkomen, dat is ook toevallig haha![]()
![]()
Goed puntquote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, heel soms zijn er ook slechte mannen. Maar hier alleen maar goede mannen, dus per definitie de schuld van de vrouw.Vrouwen zeuren, willen nooit neuken, zijn lui en worden dik na hun 25e
Even een paar alvesjes de deur uit gedaan met wat snelle winst. en een 2e SIF benz gekocht. laat hem maar naar de 4M toe knallen
#FreeTrapz![]()
Precies dit. Heb nog 4 jaar de tijd dusquote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goed puntVrouwen zeuren, willen nooit neuken, zijn lui en worden dik na hun 25e
![]()
Zie het als auto's om de paar jaar koop je weer een nieuwere versie waar nog niet te veel in gereden isquote:Op maandag 9 februari 2015 12:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies dit. Heb nog 4 jaar de tijd dusPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaaa het moet wel een beetje in balans zijn he. Als ik dan 2x zo veel zou verdienen, wil ik best 2x zo veel betalen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ken 1 stel, hij werkt 50/60 uur nergens tijd voor verdient goed. zij maakt 32 uur en regelt een beetje het huishouden enzo. Leuk huisje met z''n 2en want hij verdient goed dus kunnen ze dat makkelijk betalen.
1 gezamenlijke rekeningen, waar de vaste lasten af gaan. Voor haar zijn die echter wel zo hoog dat ze weinig bestedingsruimte over heeft.
Dan denk ik echt waar ben je mee bezig man
edit: tenzij we op een klein appartementje wonen en ze prima de helft kan betalen
[ Bericht 8% gewijzigd door DuTank op 09-02-2015 12:25:38 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met mijn samenwoon avonturen deden we het naar evenredigheid. Als ik bijvoorbeeld 60% van het totale inkomen binnenhaalde, betaalde ik ook 60% van de totale gezamelijke lasten.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa het moet wel een beetje in balans zijn he. Als ik dan 2x zo veel zou verdienen, wil ik best 2x zo veel betalen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik vroeg die gozer ook al een keer, en al die uren dat ze je huishouden doet en je eten haalt waar jij geen tijd voor hebt krijgt ze daar da ook nog loon voorquote:Op maandag 9 februari 2015 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa het moet wel een beetje in balans zijn he. Als ik dan 2x zo veel zou verdienen, wil ik best 2x zo veel betalen.
edit: tenzij we op een klein appartementje wonen en ze prima de helft kan betalenje had hem moeten zien kijken
#FreeTrapz![]()
Hahahaquote:Op maandag 9 februari 2015 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie het als auto's om de paar jaar koop je weer een nieuwere versie waar nog niet te veel in gereden is
Ben ik straks 40 en zit ik nog steeds met iemand begin 20![]()
![]()
Wat jij geloof in samen oud worden en ware liefde en dat soort shit ? minder all you need is love kijken kiid.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha
Ben ik straks 40 en zit ik nog steeds met iemand begin 20Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik blijf wel ff een tijdje vrijgezel. Dan hoef ik me ook geen zorgen over samenwonen enzo te maken.
Dat zal inderdaad een hilarische situatie opgeleverd hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vroeg die gozer ook al een keer, en al die uren dat ze je huishouden doet en je eten haalt waar jij geen tijd voor hebt krijgt ze daar da ook nog loon voorje had hem moeten zien kijken
Je had er bij moeten zijn, zelden zo gelachen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad een hilarische situatie opgeleverd hebbenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het maakt het wel een heel stuk makkelijker om een huis te kopen met twee redelijk goede inkomens dan alleen mijn eigenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:29 schreef over_hedge het volgende:
Ik blijf wel ff een tijdje vrijgezel. Dan hoef ik me ook geen zorgen over samenwonen enzo te maken.![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Dat is waar. Maar ik woon nu ook prima in mijn huur appartementje.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het maakt het wel een heel stuk makkelijker om een huis te kopen met twee redelijk goede inkomens dan alleen mijn eigen
Zou hoog uit 1 kamer er bij willen waar ik wat foto spullen kwijt kan. Maar van de rest is het prima zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Beetje wel, beetje niet. Maar om nou iedere 3/4 jaar weer een nieuwere jongere versie te vinden lijkt mij makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 9 februari 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat jij geloof in samen oud worden en ware liefde en dat soort shit ? minder all you need is love kijken kiid.![]()
Brands is er wel heel erg blij mee.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij kende een moeizaam begin bij PSV, maar ik vind hem echt heel goed de laatste tijdquote:Goeie zaak dus
Al 1 dik jaar een baasquote:Op maandag 9 februari 2015 12:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij kende een moeizaam begin bij PSV, maar ik vind hem echt heel goed de laatste tijdGoeie zaak dus
Elke dag![]()
cursusje bij el-blanchito boeken en gaan denk.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje wel, beetje niet. Maar om nou iedere 3/4 jaar weer een nieuwere jongere versie te vinden lijkt mij makkelijker gezegd dan gedaan
Des te ouder je word als man, des te makkelijker gaat het je afgeloof mij
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cursusje bij el-blanchito boeken en gaan denk.
![]()
Wat een clown ben jij ook he.![]()
Je vergeet een tquote:Op maandag 9 februari 2015 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cursusje bij el-blanchito boeken en gaan denk.
![]()
Die jongen heeft het syndroom van clasie en doet het met een chick die geilt op blind. Je moet hem hoop geven.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Leuk, tuintje erbij. Zo'n eensgezinswoning die er vet uitziet is natuurlijk de valkuil. In een eensgezinswoning hoort een gezin. Kindje, daarna gaat de relatie natuurlijk minder, dus nog een kind erbij (dit gebeurt echt heel vaak, ook in mijn omgeving te vaak gezien) want dan gaat het vast beterquote:Op maandag 9 februari 2015 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het maakt het wel een heel stuk makkelijker om een huis te kopen met twee redelijk goede inkomens dan alleen mijn eigen![]()
Daarna gaat zij vreemd, en jij betaalt partneralimentatie en minstens 18 jaar alimentatie voor 2 kinderen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Neem je die kinderen toch ook gewoon een halve week.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Leuk, tuintje erbij. Zo'n eensgezinswoning die er vet uitziet is natuurlijk de valkuil. In een eensgezinswoning hoort een gezin. Kindje, daarna gaat de relatie natuurlijk minder, dus nog een kind erbij (dit gebeurt echt heel vaak, ook in mijn omgeving te vaak gezien) want dan gaat het vast beter![]()
Daarna gaat zij vreemd, en jij betaalt partneralimentatie en minstens 18 jaar alimentatie voor 2 kinderen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: