SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WK Afstanden: tegenwoordig iets eerder in het schaatsseizoen. Donderdag begint het toernooi om de mondiale afstandstitels met de 3k bij de dames en 10k bij de heren. Nieuw op het WK is de massastart.
Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je bent niet de enige. Vorig jaar hadden we 17 topics voor de wereldbeker. Nu krijgen deel drie misschien niets eens volquote:Op maandag 9 februari 2015 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt maar zo weinig van het schaatsseizoen meegekregen dit jaar
Wacht maar op het WK Allround in Calgary.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt maar zo weinig van het schaatsseizoen meegekregen dit jaar
Misschien maar goed ook, met wat meer nationaliteiten op het podium krijgen we hopelijk niet nog meer aanpassingen van de sport.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:29 schreef Riofan83 het volgende:
Benieuwd naar de Nederlandse medailles. Zo'n hoos als vorig jaar tijdens de Spelen zal het niet worden. Alleen de 5 en de 10 bij de mannen en de team pursuits lijken goede kansen voor goud te zijn.
5 (m), 10 + TP(m/v) moet viermaal goud zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:29 schreef Riofan83 het volgende:
Benieuwd naar de Nederlandse medailles. Zo'n hoos als vorig jaar tijdens de Spelen zal het niet worden. Alleen de 5 en de 10 bij de mannen en de team pursuits lijken goede kansen voor goud te zijn.
kom maar door met de adelskalendernquote:Op maandag 9 februari 2015 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wacht maar op het WK Allround in Calgary.
Wat een bazentoernooi gaat dat worden.
Maar eerst nog WK Afstanden en WK Sprint. Ook leuk.
Ik schat de kansen voor Wust en Leenstra op de 1500m toch hoger in dan Richardson en Bowe. Ok, in december was er dat enorm verschil, maar de tijden in Hamar waren weer normaal en zeker haalbaar.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:45 schreef borisz het volgende:
[..]
5 (m), 10 + TP(m/v) moet viermaal goud zijn.
Verder kan het alle kanten op.
Dit.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Die Kulizhnikov vertrouw ik overigens nog steeds voor geen cent. Hij komt me iets te snel en te dominant opzetten, is al eens gepakt en dan is er sowieso al de bedenkelijke reputatie van de Russen....
Jammer dat Bergsma zich niet heeft gekwalificeerd. Zou zijn 10 kilometer in Calgary wel willen zien.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wacht maar op het WK Allround in Calgary.
Wat een bazentoernooi gaat dat worden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:03 schreef borisz het volgende:
Kramer niet in actie op tien kilometer bij WK afstanden
quote:"je kunt alles wel willen"
Minachting publiek, minachting sponsor, minachting schaatssport. Stiekem hoop je dan toch dat ie het zwaar krijgt op de 5kmquote:"Ik lig ook niet zo wakker van een WK afstanden"
Sinds de OS heeft Kramer volledig bij mij afgedaan jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:02 schreef Slobeend het volgende:
Zwak van Kramer. Hij durft de strijd met Bergsma gewoon niet aan.
Ja inderdaad en er werd zelfs nog gezegd dat er extra tribunes bij kwamen(hoe dat uberhaupt kan zou ik ook al niet weten).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:54 schreef Evertjan het volgende:
hoor net dat ze de kaartjes voor de donderdag verlaagd hebben naar 5 euro per stuk. Ben je lekker mee als je een aantal maanden geleden dezelfde kaarten voor 25-30 euro per stuk hebt gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |