Ze zijn 530 mijl(900km) verder op, dus denk niet dat dat van terminus isquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Vlindur het volgende:
n0h, ik vond het met Tyreese veel te lang duren. Hoop wel dat die rare stukjes lijf nog een staartje krijgt.
Ik denk dat het bij Terminus vandaan komt. Dat verhaal is ook nog niet uit
Of die groep die Terminus binnenviel en Gareth en z'n club gegijzeld hield om later zelf kannibalen te worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef Vlindur het volgende:
n0h, ik vond het met Tyreese veel te lang duren. Hoop wel dat die rare stukjes lijf nog een staartje krijgt.
Ik denk dat het bij Terminus vandaan komt. Dat verhaal is ook nog niet uit
Dat. Behalve dan het redden. Dat was einde verhaal wel meteen, dacht ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik vond die scènes met Tyreese en z'n hallucinaties van the Governor en Beth etc. juist erg mooi gemaakt. Jammer wel, had toch het idee dat ze hem nog konden redden.
Negers worden gerecycled, Tyreese nam het over van T-Dog.quote:
Zou best kunnen, "terrorizing the village at night, revenge attacks involving machetes, setting them on fire" oid, vervolgd door dat veldje vol afgehakte benen/armen/rompen, inclusief muur vol kogelgaten. En dat gazon met verbrande lijken. Reken maar uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:22 schreef Merkie het volgende:
Redelijke aflevering. Wel geinig die radiochatter over "the republic", refugee camps en endless war. Vraag me af of dat echt was, aangezien het alleen voorkwam in de scenes met Tyreese en z'n denkbeeldige matties.
Werd gebeten in de gevangenis om Carol te reddenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:20 schreef Vlindur het volgende:
Hoe ging Tdog ook alweer dood? Heb van de week de eerste afleveringen gezien maar weet niet meer hoe hij er aan ging. De gevangenis staat me alleen nog vaag bij. Verder weet ik ze allemaal nog
Als ze de kijkcijfers willen laten halveren moeten ze dat doen ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:17 schreef chroestjov het volgende:
Mooie episode met een gepaste sfeer, mede door de sterke cinematografie.
Graag meer episodes met een dergelijk ''artsy'' gehalte.
15.6 miljoen kijkers, nr2 van dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als ze de kijkcijfers willen laten halveren moeten ze dat doen ja.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vond 't wel een toffe aflevering eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |