SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Desperaat, een Iraanse vrouw wijst het huwelijksverzoek af van een man die ze niet eens kent. De man bedreigt haar en zegt dat hij haar het leven zuur zal maken. Vervolgens gooit hij zoutzuur in haar gezicht. Ze verliest haar ogen en ook de rest van haar gezicht raakt helemaal verminkt. Ze beroept op het 'oog om oog, tand om tand' wet in Iran en krijgt gelijk. Ze mag ook zoutzuur in het gezicht van de man gooien.
Maar wanneer het zover is vergeeft ze hem.. De man helemaal blij. Zegt voor de camera dat hij met haar wilt trouwen en de rest van zijn leven voor haar wil zorgen en balblabla. De vrouw stelt wel dat er een voorwaarde vastzit aan haar vergeving en dat is dat hij haar haar onkosten veroorzaakt door zijn geweld zal moeten vergoeden. Vervolgens scheld de man haar uit.Paar minuten nadat zij hem heeft vergeven.
Die gasten leven nog steeds in het jaar 0 of zoquote:Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Desperaat, een Iraanse vrouw wijst het huwelijksverzoek af van een man die ze niet eens kent. De man bedreigt haar en zegt dat hij haar het leven zuur zal maken. Vervolgens gooit hij zoutzuur in haar gezicht. Ze verliest haar ogen en ook de rest van haar gezicht raakt helemaal verminkt. Ze beroept op het 'oog om oog, tand om tand' wet in Iran en krijgt gelijk. Ze mag ook zoutzuur in het gezicht van de man gooien.
Maar wanneer het zover is vergeeft ze hem.. De man helemaal blij. Zegt voor de camera dat hij met haar wilt trouwen en de rest van zijn leven voor haar wil zorgen en balblabla. De vrouw stelt wel dat er een voorwaarde vastzit aan haar vergeving en dat is dat hij haar haar onkosten veroorzaakt door zijn geweld zal moeten vergoeden. Vervolgens scheld de man haar uit.Paar minuten nadat zij hem heeft vergeven.
Mensen die dit vragen na al mijn ASMR propaganda. Ik hoop dat je de rest van de week ziek blijft.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft iemand een kalmerend muziekje of een sound therapy-achtig iets voor mij? Heb nog steeds hoofdpijn door de verkoudheid en kan zo onmogelijk rustig gaan slapen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft iemand een kalmerend muziekje of een sound therapy-achtig iets voor mij? Heb nog steeds hoofdpijn door de verkoudheid en kan zo onmogelijk rustig gaan slapen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
'Zachte G is oorspronkelijke G'
IN YOUR FACE BITCHES. IN YOUR FACEE!!
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die dit vragen na al mijn ASMR propaganda. Ik hoop dat je de rest van de week ziek blijft.
Bedankt, Jan! Dit klinkt wel lekker; chill, monotoon en geen luidruchtige of verrassende geluiden.quote:
Hou je bek en beterschap.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Werkt toch niet bij mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom neem je niet gewoon een pil?
Heb morgen vrij, dus liever wat laterquote:Op maandag 9 februari 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
kom vegte dan, morgen 12 uur fietsehok ibn galdoen
Nee. Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak hoofdpijn, alleen een aantal keer per jaar wanneer ik goed verkouden ben of de hooikoorts het me moeilijk maakt. Ben daarom niet zo bekend met pillen.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je weleens een nurofen pil genomen?
Als een paracetamol niet werkt zou ik zo'n Nurofen pil slikken. Die van 400 mg. Ik heb migraine en bij mij werken die pillen prima als ik ze op tijd slik.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak hoofdpijn, alleen een aantal keer per jaar wanneer ik goed verkouden ben of de hooikoorts het me moeilijk maakt. Ben daarom niet zo bekend met pillen.
Ik lees dat de werkzame stof daarin ibuprofen is. Dat hebben we thuis ook. Maar bedankt voor de tip. Ik zal ernaar kijken wanneer het echt nodig blijkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als een paracetamol niet werkt zou ik zo'n Nurofen pil slikken. Die van 400 mg. Ik heb migraine en bij mij werken die pillen prima als ik ze op tijd slik.
Ja het is in feite ibuprofen in pil vorm. Maar die zakjes zijn volgens mij wel zwaarder. Yarisini ic dene.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik lees dat de werkzame stof daarin ibuprofen is. Dat hebben we thuis ook. Maar bedankt voor de tip. Ik zal ernaar kijken wanneer het weer nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |