abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149497010

- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149497241
Desperaat, een Iraanse vrouw wijst het huwelijksverzoek af van een man die ze niet eens kent. De man bedreigt haar en zegt dat hij haar het leven zuur zal maken. Vervolgens gooit hij zoutzuur in haar gezicht. Ze verliest haar ogen en ook de rest van haar gezicht raakt helemaal verminkt. Ze beroept op het 'oog om oog, tand om tand' wet in Iran en krijgt gelijk. Ze mag ook zoutzuur in het gezicht van de man gooien.

Maar wanneer het zover is vergeeft ze hem.. De man helemaal blij. Zegt voor de camera dat hij met haar wilt trouwen en de rest van zijn leven voor haar wil zorgen en balblabla. De vrouw stelt wel dat er een voorwaarde vastzit aan haar vergeving en dat is dat hij haar haar onkosten veroorzaakt door zijn geweld zal moeten vergoeden. Vervolgens scheld de man haar uit. :') Paar minuten nadat zij hem heeft vergeven.

:')
pi_149497301
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Desperaat, een Iraanse vrouw wijst het huwelijksverzoek af van een man die ze niet eens kent. De man bedreigt haar en zegt dat hij haar het leven zuur zal maken. Vervolgens gooit hij zoutzuur in haar gezicht. Ze verliest haar ogen en ook de rest van haar gezicht raakt helemaal verminkt. Ze beroept op het 'oog om oog, tand om tand' wet in Iran en krijgt gelijk. Ze mag ook zoutzuur in het gezicht van de man gooien.

Maar wanneer het zover is vergeeft ze hem.. De man helemaal blij. Zegt voor de camera dat hij met haar wilt trouwen en de rest van zijn leven voor haar wil zorgen en balblabla. De vrouw stelt wel dat er een voorwaarde vastzit aan haar vergeving en dat is dat hij haar haar onkosten veroorzaakt door zijn geweld zal moeten vergoeden. Vervolgens scheld de man haar uit. :') Paar minuten nadat zij hem heeft vergeven.

Wat. :')

Allebei niet goed in hun hoofd.
pi_149497331
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:

Die gasten leven nog steeds in het jaar 0 of zo _O-. Vraag me af of het ooit goed daar.
pi_149497691
'Zachte G is oorspronkelijke G'

IN YOUR FACE BITCHES. IN YOUR FACEE!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 09-02-2015 01:38:14 ]
pi_149497762
Heeft iemand een kalmerend muziekje of een sound therapy-achtig iets voor mij? Heb nog steeds hoofdpijn door de verkoudheid en kan zo onmogelijk rustig gaan slapen. :'(
pi_149497786
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft iemand een kalmerend muziekje of een sound therapy-achtig iets voor mij? Heb nog steeds hoofdpijn door de verkoudheid en kan zo onmogelijk rustig gaan slapen. :'(
Mensen die dit vragen na al mijn ASMR propaganda. Ik hoop dat je de rest van de week ziek blijft.
pi_149497841
quote:
pi_149497912
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
'Zachte G is oorspronkelijke G'

IN YOUR FACE BITCHES. IN YOUR FACEE!!
pi_149497914
quote:
pi_149497927
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 01:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mensen die dit vragen na al mijn ASMR propaganda. Ik hoop dat je de rest van de week ziek blijft.
:'(

Bedoel ook geen ASMR, maar chillmuziek, natuurgeluiden, etc. Heb wat gezocht op YouTube, maar de beekjes stromen te snel, de regendruppels vallen te hard en de vogeltjes tjilpen te scherp, waardoor ik meer hoofdpijn krijg. ;(

quote:
Bedankt, Jan! Dit klinkt wel lekker; chill, monotoon en geen luidruchtige of verrassende geluiden. :z
pi_149497954
Waarom neem je niet gewoon een pil? :@
pi_149497955
quote:
6s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:02 schreef Desperaat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_149497957
quote:
Hou je bek en beterschap.

"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_149497975
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom neem je niet gewoon een pil? :@
Werkt toch niet bij mij.
pi_149497978
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Werkt toch niet bij mij.
Heb je weleens een nurofen pil genomen?
pi_149497979
Is wel goed zo
pi_149497982
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:10 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hou je bek en beterschap.
kom vegte dan, morgen 12 uur fietsehok ibn galdoen
pi_149497999
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

kom vegte dan, morgen 12 uur fietsehok ibn galdoen
Heb morgen vrij, dus liever wat later
pi_149498022
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb je weleens een nurofen pil genomen?
Nee. Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak hoofdpijn, alleen een aantal keer per jaar wanneer ik goed verkouden ben of de hooikoorts het me moeilijk maakt. Ben daarom niet zo bekend met pillen.
pi_149498034
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nee. Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak hoofdpijn, alleen een aantal keer per jaar wanneer ik goed verkouden ben of de hooikoorts het me moeilijk maakt. Ben daarom niet zo bekend met pillen.
Als een paracetamol niet werkt zou ik zo'n Nurofen pil slikken. Die van 400 mg. Ik heb migraine en bij mij werken die pillen prima als ik ze op tijd slik. :Y
pi_149498065
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als een paracetamol niet werkt zou ik zo'n Nurofen pil slikken. Die van 400 mg. Ik heb migraine en bij mij werken die pillen prima als ik ze op tijd slik. :Y
Ik lees dat de werkzame stof daarin ibuprofen is. Dat hebben we thuis ook. Maar bedankt voor de tip. Ik zal ernaar kijken wanneer het echt nodig blijkt.
pi_149498073
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik lees dat de werkzame stof daarin ibuprofen is. Dat hebben we thuis ook. Maar bedankt voor de tip. Ik zal ernaar kijken wanneer het weer nodig is.
Ja het is in feite ibuprofen in pil vorm. Maar die zakjes zijn volgens mij wel zwaarder. Yarisini ic dene.
pi_149498092
Peki, sağol. :Y
  maandag 9 februari 2015 @ 05:19:52 #25
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_149498449
Hou je bek kk Turken kijk naar je eigen land met je Erdogan taferelen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')