abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149504326
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:18 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Bakker Bart past niet echt in dit rijtje wel?
Ik beschrijf welk een ellende je in een gemiddelde winkelstraat aantreft ;)
pi_149504483
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:16 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind winkelcentra verschrikkelijke oorden. :{
Teveel mensen, te lelijke mensen, spullen te duur of te lelijk of allebei. In welke stad je ook komt, óveral weer dezelfde H&M, ZARA, WE, Jack&Jones, Manfield, Intersport, Blokker en Bakker Bart om een te duur broodje te kopen tussendoor. Te harde muziek, ondeskundig personeel, etc etc etc.
hey ;(
Tap tap tap
  maandag 9 februari 2015 @ 12:26:23 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_149504484
quote:

[..]

Teveel mensen, te lelijke mensen, spullen te duur of te lelijk of allebei. In welke stad je ook komt, óveral weer dezelfde H&M, ZARA, WE, Jack&Jones, Manfield, Intersport, Blokker en Bakker Bart om een te duur broodje te kopen tussendoor. Te harde muziek, ondeskundig personeel, etc etc etc.
Ja, dat. Ik snap echt niet wat mensen er zo leuk aan vinden. Ik bestel zoveel mogelijk online.
For great justice!
pi_149504560
In januari heb ik gefaald (voornamelijk V&D kadobonnen die op moesten trouwens :D ), maar ik ga gewoon proberen de rest van 2015 geen kleren meer te kopen. :6
pi_149504624
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, dat. Ik snap echt niet wat mensen er zo leuk aan vinden. Ik bestel zoveel mogelijk online.
Ik ben een wijf, dus ik vind het wel leuk om een dagje naar een grotere stad te gaan en er misschien ook nog naar een museum of de bioscoop te gaan, of in het geval van Den Haag even naar het strand. En even wat te eten enzo :@
Tap tap tap
pi_149504639
Er zijn te veel te veel modewinkels, te veel sportschoenenwinkels, te veel telefoonwinkels, te veel brillenwinkels, te veel drogisterijketens. En al deze winkels vind je wel in elke willekeurige woonplaats op loopafstand van elkander.
  maandag 9 februari 2015 @ 12:37:07 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149504748
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

De Nederlandse ketens hebben het totaal niet begrepen, enige uitzondering is Ahold.
De mening van veel goede retailers was tot een jaar of 4 terug: Ja maar als we online gaan verkopen komt er ook niemand meer naar onze winkel!

Dat idee gaat misschien op als je een heel exclusief aanbod hebt, maar voor de gemiddelde retailer geld dat niet, eigenlijk kan ik maar 1 keten in Nederland waarvan ik zou zeggen: Je hebt gelijk ik zou je spul ook niet online verkopen, in de winkel verkoop je waarschijnlijk meer :)

Maar goed, ik heb de pitch meegemaakt rond een concurrent van de V&D, maar als je hoort wat ze dan voor online budget hebben :') :') :') :') :')
Zoals ik zei, hun kop in hun reet...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 februari 2015 @ 12:39:10 #83
45206 Pietverdriet
pi_149504799
Hoe komen al die mensen hier aan V&D cadeaubonnen? Zaten die bij het waspoeder?
pi_149504801
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben een wijf, dus ik vind het wel leuk om een dagje naar een grotere stad te gaan en er misschien ook nog naar een museum of de bioscoop te gaan, of in het geval van Den Haag even naar het strand. En even wat te eten enzo :@
Het is dat je het zelf zegt :D
  maandag 9 februari 2015 @ 12:41:41 #85
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149504868
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe komen al die mensen hier aan V&D cadeaubonnen? Zaten die bij het waspoeder?
Kerstpakket overheidsdiensten. Ligt dus nog flink wat onbesteed geld bij veel ambtenaren.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 9 februari 2015 @ 12:44:27 #86
45206 Pietverdriet
pi_149504934
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:41 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Kerstpakket overheidsdiensten. Ligt dus nog flink wat onbesteed geld bij veel ambtenaren.
Een V&D cadeaubon in je kerstpakket?
Hmm, das beter dan een doos met unileverzuut van de Macro
  maandag 9 februari 2015 @ 12:46:46 #87
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149504978
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Mwa, ik vind winkelen ook verschrikkelijk. Maar toch koop ik kleding liever in een fysieke winkel. Ik wil het kunnen voelen en vervolgens passen voordat ik iets koop. Om dan steeds dingen heen en weer te sturen zie ik niet zo zitten.

Daarnaast kan ik goede service en goed advies ook zeker waarderen. Iets wat online niet mogelijk is.
pi_149504994
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een V&D cadeaubon in je kerstpakket?

Bij ons zit het niet ín je kerstpakket maar ís het het kerstpakket. :+

Het is één van de opties iig, het traditionele kerstpakket is een jaar of 2 geleden afgeschaft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_149505027
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:46 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Mwa, ik vind winkelen ook verschrikkelijk. Maar toch koop ik kleding liever in een fysieke winkel. Ik wil het kunnen voelen en vervolgens passen voordat ik iets koop. Om dan steeds dingen heen en weer te sturen zie ik niet zo zitten.
Idem.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_149505085
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:46 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Daarnaast kan ik goede service en goed advies ook zeker waarderen. Iets wat online niet mogelijk is.
Ik vind het op zich wel fijn om thuis meerdere maten te kunnen passen en te twijfelen als een echt vrouwmensch, ook omdat de webwinkels vaak uitgebreider zijn met maten enz. En bij goede webshops krijg je ook goede voorstellen.
Tap tap tap
pi_149505341
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef Nia het volgende:
Een formule als La Place omarm ik. Het eten is er erg lekker en betaalbaar. Het is er altijd druk. La Place mag wat mij betreft zijn intrek nemen in leegstaande panden in de bekende winkelstraten. Ik vind het een aanvulling op bestaande eetgelegenheden zoals Subway, MacDonalds, Starbucks etc.
Als ik ergens anders ben, dan ga ik toch veel liever voor het onderscheidende eetcafé wat leuk is ingericht en uniek is, dan eten wat ik overal wel kan krijgen. Dat is ook waar de waarde van een leuk stadscentrum in de toekomst uit blijkt. Unieke winkels, restaurants en café's. Niet de eenheidsworst die je overal ziet.

Als je op vakantie bent, dan eet je toch ook geen McDonalds?
  maandag 9 februari 2015 @ 13:00:30 #92
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149505449
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik ergens anders ben, dan ga ik toch veel liever voor het onderscheidende eetcafé wat leuk is ingericht en uniek is, dan eten wat ik overal wel kan krijgen. Dat is ook waar de waarde van een leuk stadscentrum in de toekomst uit blijkt. Unieke winkels, restaurants en café's. Niet de eenheidsworst die je overal ziet.

Als je op vakantie bent, dan eet je toch ook geen McDonalds?
De gemiddelde Nederland is niet zo avontuurlijk en kiest liever iets bekends. Niet voor niets dat friet van Piet zo lekker loopt in Spanje oid.
pi_149505842
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:00 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederland is niet zo avontuurlijk en kiest liever iets bekends. Niet voor niets dat friet van Piet zo lekker loopt in Spanje oid.
Geef mij maar die kroket van Fred :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149505925
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:32 schreef Nia het volgende:
Er zijn te veel te veel modewinkels, te veel sportschoenenwinkels, te veel telefoonwinkels, te veel brillenwinkels, te veel drogisterijketens. En al deze winkels vind je wel in elke willekeurige woonplaats op loopafstand van elkander.
Mja, wat is te veel? Ik was van de week in de KPN-winkel in het centrum van Tilburg, stond ramvol met mensen die aan het wachten waren op service. Tijdens een sneeuwbui, niet bepaald ideaal winkelweer. Eventjes wat rondgesnuffeld in andere winkels in de overtuiging dat het dan wel minder zou zijn (wie gaat er immers nog naar een fysieke winkel voor telecomproducten right?). Terug gelopen, stond nog bijna precies hetzelfde volk binnen en nog net zo druk :') . Drie personeelsleden die constant mensen aan het bedienen waren maar dat was blijkbaar bij lange na niet voldoende capaciteit. Dat verbaasde me echt.
pi_149505964
quote:

[..]

Ja serieus. Wat is er nou aan om constant thuis te zitten en spullen online te bestellen? Als je de tijd hebt is het toch fijn om eens de hort op te gaan?

Hetzelfde met boodschappen laten bezorgen. Als je nog goed ter been bent en tijd hebt om boodschappen te doen vind ik dit behoorlijk kansloos.

Maargoed, ik zal wel een uitstervend ras zijn :)
pi_149506069
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja serieus. Wat is er nou aan om constant thuis te zitten en spullen online te bestellen? Als je de tijd hebt is het toch fijn om eens de hort op te gaan?

Hetzelfde met boodschappen laten bezorgen. Als je nog goed ter been bent en tijd hebt om boodschappen te doen vind ik dit behoorlijk kansloos.

Moet je eens zien wat voor volk hun medicijnen laat thuisbezorgen en hoeveel mensen er dan niet thuis zijn en gaan janken dat ze het om zes uur nog niet hebben.
Tap tap tap
pi_149506161
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je kunt buiten ook andere dingen doen dan winkelen, heb je daar al aan gedacht? :)
  maandag 9 februari 2015 @ 13:27:26 #98
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149506249
V&D cadeaubon kopen voor valentijnsdag *;
pi_149506263
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kunt buiten ook andere dingen doen dan winkelen, heb je daar al aan gedacht? :)
Dat kan idd ook :)
pi_149506336
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

he bah
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')