In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Je hebt een legendarische fase gemist.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de ontknoping van de Ebola Cup meepikken
Ik lees het op Twitter ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt een legendarische fase gemist.
VBL / 2015 Africa Cup #2 Pingels en zoquote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het schitterend vinden mocht Ivoorkust winnen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / 2015 Africa Cup #2 Pingels en zo
Nistelrooy , Lulringquote:Op zondag 8 februari 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie ging van den bosch naar heerenveen?
Heb gereageerd.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitslagen Eredivisie speelronde 21/22
speciaal voor opperkleurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |