Voor welk type zou je bij Remeha gaan? De Avanta of de Calenta? Met andere woorden; is het 't prijsverschil van zo'n 250 euro waard naar jouw mening?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Remeha(mag ze 22 april weer bezoeken
)
mijn lijstje:
Remeha
Intergas
Vaillant
De Vailliant wint het net van Nefit, ondanks de ecotec wat opstart bugs heeft. En dat enkel puur om de constructie, en ze een goeie stap vooruit zijn gegaan softwarematig wat voor een betere regeling heeft gezorgd.
Ik zou wel voor een cw 5 gaan gezien je een bad hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:50 schreef Tyfuszooi het volgende:
[..]
Voor welk type zou je bij Remeha gaan? De Avanta of de Calenta? Met andere woorden; is het 't prijsverschil van zo'n 250 euro waard naar jouw mening?
Hier een remeha calenta CW5, fantastische ketel in mijn optiekquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:50 schreef Tyfuszooi het volgende:
[..]
Voor welk type zou je bij Remeha gaan? De Avanta of de Calenta? Met andere woorden; is het 't prijsverschil van zo'n 250 euro waard naar jouw mening?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hier een remeha calenta CW5, fantastische ketel in mijn optiek
De goedkoopste is natuurlijk degene zonder storingquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef john2406 het volgende:
Welke de minste heeft weet ik niet, ben er te lang voor eruit.
Denk echter wel te weten welke de goedkoopste storingen heeft en volgens mij is dat de intergas?
Uiteraard!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
De goedkoopste is natuurlijk degene zonder storing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |