-Pc's ,grafisch erop werken.
-Tekenen ,vind ik heerlijk ,kan er uren mee bezig zijn.
Wat voor soort werk is er wat deze dingen combineert?
Ik heb zelf alleen een Mavo diploma en 3 jaar werk ervaring in verschillende functie's die niet veel voorstellen.
Ik wil niet afgewezen worden simpelweg om een papiertje dat in sommige gevallen niks zegt.
Iemand tips voor mij?(stepstone en dat soort shit helpt niet)
Ben ook 20 jaar.
Ervaring met: Php/Mysql/HTML/DHTML/JavaScript/Perl
Linux, Windows, DOS
Basic, Pascal, C++
eerder werkzaam geweest als webdesigner/webmaster van www.nf.tv
Ik zoek een parttime job, het liefst in de Zaanstreek
quote:Kun je niet zo'n NTI of LOI cursus informatica doen (je geeft aan dat je met pc's kunt werken), dat is toch erkend MBO-nivo? Dan zou je overdag kunnen werken en s'avonds kunnen studeren.
Op dinsdag 5 november 2002 20:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben nu 20 jaar en nu wil ik wel eens werk gaan doen wat ik echt leuk vind...maar gek genoeg weet ik het gewoon niet.Ik wil me nu eens op me 'carriere' storten.
Ik kom over 2 dagen zonder werk te zitten en het uitzend bureau heeft zoals gewoonlijk bout werk.Een aantal dingen wat ik interresant vind:-Pc's ,grafisch erop werken.
-Tekenen ,vind ik heerlijk ,kan er uren mee bezig zijn.Wat voor soort werk is er wat deze dingen combineert?
Ik heb zelf alleen een Mavo diploma en 3 jaar werk ervaring in verschillende functie's die niet veel voorstellen.
Ik wil niet afgewezen worden simpelweg om een papiertje dat in sommige gevallen niks zegt.
Iemand tips voor mij?(stepstone en dat soort shit helpt niet)
quote:Zat daar ook sterk aan te denken ,zal wel moeten voor de papieren.
Op dinsdag 5 november 2002 21:11 schreef Herfst het volgende:[..]
Kun je niet zo'n NTI of LOI cursus informatica doen (je geeft aan dat je met pc's kunt werken), dat is toch erkend MBO-nivo? Dan zou je overdag kunnen werken en s'avonds kunnen studeren.
Ik denk dat je beter eerst eens langs een arbeidsburo moet gaan lopen, daar kun je een afspraak maken met mensen over jou intresse gebied. Die mensen zitten zelf bovenop de arbeidsmarkt en weten wat er te krijgen is.. eventueel helpen ze je aan contacten of aan een omscholingscursus. In ieder geval gewoon eens doen deze week, kijken wat ze je kunnn bieden. Want echt neem van mij aan, als je er zelf geen energie in steekt zal niemand anders dat doen.. Zelfs een uitkering is makkelijk te behouden als je wil maar je word gek van thuis zitten.
* Bastard heeft zelf al eens 2 jaar thuis gezeten door omstandigheden en is zeer blij weer een 4 jaar weer aan het werk te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |