Philips waterkoker bij de Blokker in het zwart. Vrij regelmatig in de aanbieding voor 21,95.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Mijn waterkoker is na jaren trouwe dienst overleden
Tijd voor een nieuwe dus![]()
Maar welke?![]()
Hij hoeft niet groot te zijn, want meestal gebruik ik hem om een kopje (of 2) thee te maken. Inhoud van een liter is dus ruim voldoende, maar ik sta ook open voor de 1,7 liter versies.
Ik zag dat er ook waterkokers zijn waarbij je de gewenste temperatuur in kunt stellen, is dat wat?
De prijs maakt niet zoveel uit, mits de prijs/kwaliteitverhouding maar oké is.
Oh ja, gezien de rest van mijn keukenapparatuur moet hij zwart zijn. Rvs is ook een optie.
Welke FOk!ker heeft de ultieme tip voor de ultieme waterkoker voor me? Eeuwige dank is je deel!
Cute, maarquote:Op zondag 8 februari 2015 20:59 schreef BrandX het volgende:
jammer dat hij zwart moet zijn
Zag vandaag bij de hema hele koddige witte waterkokers, die gelijk een thermoskan zijn. Maar helaasch, ze waren wit
(ik ga er wel zo een halen als ze ze komend weekend nog hebben)
edit: deze:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_80007607
Ga ik bekijkenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Philips waterkoker bij de Blokker in het zwart. Vrij regelmatig in de aanbieding voor 21,95.
Die zag ik ook alquote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Wij hebben deze laatst aangeschaft: http://www.philips.nl/c-p/HD9385_21/avance-collection-waterkoker (wel voor minder dan op de Philips site, Euro of 80 bij de Mediamarkt geloof ik), prima ding, verschillende standen enzuks.
Misschien wat overkill voor een kopje of twee, maar ik zou wel gewoon voor een a-merk gaan, mijn ervaring is dat die een stuk langer mee gaan
Supernice, vooral die standen zijn erg prettig, loopt terug tot 80 graden wat goed is voor de meeste thee als je even snel nog wat wil drinken. Energieverbruik zou ik niet weten, maar ongetwijfeld beter dan een waterkoker die constant op 100 graden kooktquote:Op zondag 8 februari 2015 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zag ik ook al![]()
![]()
Hoe bevalt die qua instellingen, energieverbruik en zulks?
Dan moet er ook een nieuwe keuken omheen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef Ludd het volgende:
Als je het veel gebruikt zou ik een quooker kopen.Kokend water gewoon uit de kraan is zoveel makkelijker dan eerst een waterkoker vullen met kraanwater om vervolgens te moeten wachten voor dat deze kookt.
Je kan nu toch alvast de quooker kopen? Als je dan over een x aantal jaar een nieuwe keuken koopt, kan je die quooker toch gewoon mee overnemen?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet er ook een nieuwe keuken omheen.
Dan hebben we het over wel heel andere prijzen he?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je kan nu toch alvast de quooker kopen? Als je dan over een x aantal jaar een nieuwe keuken koopt, kan je die quooker toch gewoon mee overnemen?
Sowieso zou ik niet kiezen voor een met een spiraal. Een met zo'n bodem is veel makkelijker te ontkalken.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:54 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een zwarte Krups waar je de temperatuur van kunt instellen. Ipv een spiraal heeft ie een hete plaat op de bodem dus je kunt er ook kleine hoeveelheden in koken. Ik ben er erg blij mee.
Ik zag een rooie met witte stippenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Als mijn oude Tefal het begeeft, ga ik lekker een rooie kopen. Van minstens vijf tientjes.
Ja d'ohquote:Op zondag 8 februari 2015 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso zou ik niet kiezen voor een met een spiraal. Een met zo'n bodem is veel makkelijker te ontkalken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |