jij hebt ervaring! je slaapt regelmatig op een kotskussentje van jezelf, ToT?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef ToT het volgende:
Voorovergebogen in de auto zitten!Voorhoofd in je handen leggen.
Whehehe neuh, maar ik ben vroeger als kind vaak zat wagenziek geweest!quote:Op zondag 8 februari 2015 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
jij hebt ervaring! je slaapt regelmatig op een kotskussentje van jezelf, ToT?
Ja ik ook, maar dat ging dan ook om een DAF.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, maar ik ben vroeger als kind vaak zat wagenziek geweest!
Oh ik ben ook in een Mercedes zwaar wagenziek geworden, maar dat wijf jakkerde ook echt als een idioot over allerlei bulten heen en ging met een noodgang door bochten heen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat ging dan ook om een DAF.
oh jee, 'dat wijf' klinkt niet oké, ToT.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ben ook in een Mercedes zwaar wagenziek geworden, maar dat wijf jakkerde ook echt als een idioot over allerlei bulten heen en ging met een noodgang door bochten heen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
oh jee, 'dat wijf' klinkt niet oké, ToT.
Dat was niet fraai in de bochten neequote:Op zondag 8 februari 2015 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ben ook in een Mercedes zwaar wagenziek geworden, maar dat wijf jakkerde ook echt als een idioot over allerlei bulten heen en ging met een noodgang door bochten heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |