SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
heel goed of leuk.. of lekker in dit geval![]()
![]()
Drama! Dat wordt zo enorm vechten. Ik hoop dat die kloterige lampenkap flink wat klappen krijgt. Kuthoer dat het is.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Sorry, dat zullen mijn visjes met knoflook zijn geweestquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Cir het volgende:
er hangt een penetrante Vislucht in de Loods
het riekt in de Cos![]()
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat een misselijke vent die Wilco![]()
![]()
![]()
zit je aan de lammetjes theequote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Copycat het volgende:
Drama! Dat wordt zo enorm vechten. Ik hoop dat die kloterige lampenkap flink wat klappen krijgt. Kuthoer dat het is.
![]()
![]()
Heeft Collie geen slip aanquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Cir het volgende:
het riekt in de Cos
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Alle dames benen dichthouden aubquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Cir het volgende:
het riekt in de Cos![]()
![]()
En van die verschrikkelijke zenuwpees met zijn leprahoofd word ik ook kotsmisselijk.Curiosity cultured the cat
Who is the frikandel and who the lempekepquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Copycat het volgende:
Drama! Dat wordt zo enorm vechten. Ik hoop dat die kloterige lampenkap flink wat klappen krijgt. Kuthoer dat het is.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Kijk haar dan zitten. Afslachten en verbranden. Smerige smegmahoer.quote:Curiosity cultured the cat
grootverdienster puur sangquote:
de rode draad van het leven , het kan zomaar stoppen
niet nu hoor eerst ff eten![]()
![]()
Mag je zelf invullen! Generiek.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:17 schreef kaya39 het volgende:
Who is the frikandel and who the lempekepCuriosity cultured the cat
Bjorn kan er niet tegen als Chris met z'n vork over z'n bord schraapt
Pat zegt dat het ook zo is met kgijtjes over het bogdTEAM BAKSTEEN![]()
Ik weet niet of je nou serieus bent of nietquote:Op zondag 8 februari 2015 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk haar dan zitten. Afslachten en verbranden. Smerige smegmahoer.![]()
![]()
smerig kots wijf met haar oplicht praktijkenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef asini het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr... hoe ze uit haar ogen kijkt. En dan dat hoofd zo raar.. eng wijf.![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
*zenuwpees met een leprahoofd*quote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef Copycat het volgende:
En van die verschrikkelijke zenuwpees met zijn leprahoofd word ik ook kotsmisselijk.
Wie bedoel je?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: