Geen idee. Ben de radiogids vergeten mee te nemenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Samzz het volgende:
Joe. Staat er nog wat leuks op het programma?
Smegmannetjequote:
Zondequote:Op zondag 8 februari 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee. Ben de radiogids vergeten mee te nemen
Mensen die gewoon werken slapen 's nachts.quote:
samzzquote:Op maandag 9 februari 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die gewoon werken slapen 's nachts.
Ik mis ook even waarom je mij hier komt melden dat eggs draait. Wil je dat ik kom luisteren of wil je hier gewoon even inwrijven dat hij draait? Want in beide gevallen kun je wat mij betreft gewoon optyfen. Ik luister niet meer naar R49 en dat inwrijven is ook niet nodig, gebeurt andersom ook niet. Treurig dit.
Dan ga ik intunenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb zin om te draaien, dus ik ga nu draaien.
Euh, Little green bag vind ik leuk. En euh... Zoveelquote:Op maandag 9 februari 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]gezellig, nog verzoekjes? dan weet ik een beetje welk genre
Geen boem boem in ieder gevalquote:Op maandag 9 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, Little green bag vind ik leuk. En euh... Zoveel. Kijk maar joh
.
Prima binnenkomer.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef Fylax het volgende:
Wow ik was GutterFM helemaal vergeten, zie het opeens weer in mijn AT
Wij ookquote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef Fylax het volgende:
Wow ik was GutterFM helemaal vergeten, zie het opeens weer in mijn AT
HEUJquote:
Ik verwijder die post wel ff.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
Oh dat had ik al gezegd in het andere topic.
NIetusquote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sorry fokker89 zat op mijn account
Als je gangster bent moet iedereen het weten.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef pixelbitty het volgende:
Hey maar fokkie bedankt voor deze eervolle vermelding.
Oh ok sorry voor deze beschuldiging dan.quote:
Niet iedereen hoeft het te weten tochquote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je gangster bent moet iedereen het weten.
Ik tot ik geen zin meer hebquote:Op maandag 9 februari 2015 19:41 schreef Fylax het volgende:
Tot hoelaat wordt er gedraaid en wie draait er?
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik loop zo naar den computer om de radio aan te zetten.
zeer slecht inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef pixelbitty het volgende:
Wat is deze thomas het treintje remix?
Nou zoals je hoort, niet bepaaldquote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Hebben we nog een bepaald genre oid?
Anders val ik weer buiten de boot
Mooi, DM zo.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou zoals je hoort, niet bepaald
Hak op de tak show deze
Niet echt..quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Hebben we nog een bepaald genre oid?
Anders val ik weer buiten de boot
Misschien moet je daar wat aan doenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou zoals je hoort, niet bepaald
Hak op de tak show deze
Was ik zeer grote fan van toendertijdquote:
Oeh dan is 5ive ook nog wel een goeie om aan te vragenquote:
True thatquote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was ik zeer grote fan van toendertijdAlleen eigenlijk was het maar een eendagsvlieg. verder weinig soeps meer
normaal heb ik ook wel een thema ofzo, maar nu niks voorbereid, dus ga wel een beetje op verzoekjes afquote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet echt..
[..]
Misschien moet je daar wat aan doen.. mensen die zo random zijn kunnen beter youtube aanzetten om dat ene nummertje uit het jaar kruik te horen
Nee hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
We laten Fylax toch niet aan de knoppen vanavond he?
Dan werp ik me nu nog van een brug.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Fylax heeft zijn zinnen op andere dingen gezet.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax heeft zijn zinnen op andere dingen gezet.Samzz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax heeft zijn zinnen op andere dingen gezet.Welke dingen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Vanavond een topic van Surge in R&P.
Komt allen supporten.
?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Vanavond een topic van Surge in R&P.
Komt allen supporten.
Binnen blijven dus.quote:
Vast wel. Officieel begint carnaval 11 november al.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Fylax het volgende:
Maar er zijn nu al carnavalsfeesten toch?
Houdt het uberhaupt ooit op? Carnaval forever!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Officieel begint carnaval 11 november al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
JE MOEDER IS EEN MANquote:
Dat zouden er al 3 wordenquote:
Klopt. Want baas.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah dit is niet mijn smaakMaar kan het nog net aanhoren.
LompeHork is hier ook dol op
Oh bah.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
een voetbal commentator
Is gewoon een jingle
Uiteraard.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Fylax wanneer kunnen we rekenen op de carnavalsshow?
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Fylax wanneer kunnen we rekenen op de carnavalsshow?
Zaterdagavond?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Fylax het volgende:
Rooster me maar ergens in, heb komende twee weken toch niks te doen
Watveur nummer is ditquote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat een kut accent is het eigenlijk ook
reversed cowgirl?quote:
DJPIXELquote:
Vroeger had je o die 3, ook zo'n nederlands 3 delig rapclubjequote:
De Bijlmer clubquote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vroeger had je o die 3, ook zo'n nederlands 3 delig rapclubje.
UPSIDE DOOOOWNquote:
Ook wel eens leukquote:Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga alternatieve thema uurtjes doen dan weet je dat alvast
Ik ben van de partij.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga alternatieve thema uurtjes doen dan weet je dat alvast
Ik krijg al helemaal zinquote:
Ik ook, want dan kan ik gewoon verzoekjes doen zonder te moeten denken nou kan dit wel.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga downloaden dan, dan kun je om half 9 beginnen
Ja nee niet vanavond, ik heb 38,9 koorts en ik heb een super rauwe stemquote:Op maandag 9 februari 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga downloaden dan, dan kun je om half 9 beginnen
hehe andere keer dan maarquote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja nee niet vanavond, ik heb 38,9 koorts en ik heb een super rauwe stem..
Dealquote:Op maandag 9 februari 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hehe andere keer dan maarmaar download het een keer, dan leg ik wel uit hoe je alles moet instellen.
That sounds like a date.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hehe andere keer dan maarmaar download het een keer, dan leg ik wel uit hoe je alles moet instellen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:33 schreef Fylax het volgende:
moet denken aan lady gaga
bij ma ma ma ma
Ik ben er gewoon ingetuimeltquote:
Wat ergquote:
Je hebt het toch wel weg laten halen he?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Meteen zwanger ook nog he.
Je hebt Fylax toch wel eens ontmoet?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel weg laten halen he?
Ik wist niet hoe je het schreefquote:
Had ik het goedquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Had ik het goed!?
Is dit de bedoeling van het spel!?
Wat was het dit keer? De Surinaamse snackbar?quote:
Lamme Frans - Wakker Met Een Biertje! (Hygenersis Hardstyle Carnaval 2015 Edit)quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat was het dit keer? De Surinaamse snackbar?
Mijne word ook gewoon dik genegeerdquote:
En terecht.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijne word ook gewoon dik genegeerd
Blink 182 - Adams song
Banaanvraag BAN!quote:
Ik begon je nog wel leuk te vinden Mod.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En terecht.
Die stem
In AvA is het nog beroerder.
DAN WIL IK GRAAG DAT CHINEES INDISCHE RESTAURANT LIEDJEquote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee wel heel snel afgelopen laten zijn.
Nee, er is iemand vervelendquote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
Jongens ik zag een TR.
Gaat alles nog goed hier?
Als je geen geluid aan hebt wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
Jongens ik zag een TR.
Gaat alles nog goed hier?
Ik ga zeker wel een keertje blink draaien hoor, jeugd sentimentquote:
Heb het topic opgeschoond.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
Oh, ik zie dat Fylax de boel al onder controle heeft.
rcon /sban pixelbitty 365daysquote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga zeker wel een keertje blink draaien hoor, jeugd sentiment.
Nee, bijna lege ipadquote:Op maandag 9 februari 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, staat die W8 machien eindelijk aan?
Doe es nietquote:
Waarom ga jij niet knoppen draaien. Kan Fokk0r rust nemen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:50 schreef LompeHork het volgende:
Alestorm - The Sunk'n Norwegian is een verzoekje overigens
Omdat je dan waarschijnlijk alleen gegorgel uit mijn keel hoort in plaats van muziek. VDJ is magie voor mijquote:Op maandag 9 februari 2015 20:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet knoppen draaien. Kan Fokk0r rust nemen.
Overspannen dit dat alles.
Hoi veel over je gehoord dit dat leuk je eindelijk te zienquote:
Oh hallo Pixel, de nieuwe liefde van Fokkerquote:Op maandag 9 februari 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk op haar ben ik nou vliefd
[..]
Neequote:Op maandag 9 februari 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hallo Pixel, de nieuwe liefde van Fokker
Welkom!
Nee dat was jij al toch.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hallo Pixel, de nieuwe liefde van Fokker
Welkom!
Live deep throat hebben we nog niet gehad volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat je dan waarschijnlijk alleen gegorgel uit mijn keel hoort in plaats van muziek. VDJ is magie voor mij
Ik ook over jou, en ik ga je debuut luisteren hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoi veel over je gehoord dit dat leuk je eindelijk te zien.
Is ze de linker of rechter in haar fobo?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk op haar ben ik nou vliefd
[..]
quote:
Ohquote:
Is goed.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook over jou, en ik ga je debuut luisteren hoor.
Als je whats my age again gaat draaien !
Dat is Victor Reinier.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is ze de linker of rechter in haar fobo?
Ik ben meer langspeelplaat, maar jij bent nog jong.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben meer langspeelplaat, maar jij bent nog jong.
Hij was hier net even. Maar ik draai tot ik in slaap valquote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Ohja, fokker...specu vroeg tot hoe laat je draait.
Maar ik zat hem weer keihard te negeren in dm.
Gewoon omdat het kan.
Ik houd nu al van pixelina.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel uiteenlopende smaken.
Maar dat zal Ukkie wel leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |