Qua spelen zoeken we hier vaak het speelgoed uit en leggen dan ook een beperkte keuze in het zicht. We wisselen het ook met regelmaat af en gaan ook mee in wat zij interessant vindt op dat moment. Nu liggen er kleurtjes en papier, want "kekening maken" is helemaal hip! Verder is de stapelbloem die ik van SecretSinterSanta kreeg 2 jaar terug nu echt de bom. En autootjes/treintjes, rijden overal overheen. In het boekjes lezen zat hier op een gegeven moment echt een duidelijke stijgende lijn, eerst was het vooral vlug langs alle pagina's bladeren en vertelde ik er dan een verkort verhaaltje bij

En tegenwoordig kan ze ademloos zitten luisteren en wijzen we daarna nog alles aan wat we zien op de pagina voordat we verder bladeren. Ook bij het zelf lezen vertelt ze nu zelf een verhaaltje erbij <3
Het praten hier gaat ook zo XM, super gezellig! Ze weet al zoveel woorden en ik vind vooral de werkwoorden ook zo goed gaan momenteel en inderdaad ook steeds langere zinnen en verhalen.
Verder kan die pluis hier ook echt heel goed klimmen (pimmen zoals ze het zelf noemt), overal op en af. En ze wil heeeeeel graag springen, ze komt al met 1 voet van de grond <3 De halve dag roept ze springen springen! en dan moeten wij ook helpen, dan zet zij af en ik til d'r omhoog

Sinds van de week is het bad opeens niet meer hip, morgen eens het babybadje proberen onder de douche, daar kan ze zelf in en uit klimmen dan heeft ze meer controle wellicht scheelt dat, want het is een smoezelige dreumes nu
[ Bericht 1% gewijzigd door elamanilo op 09-02-2015 13:20:10 ]