Als je het moet vragen, lijkt het me niet dat je zelf nou een tekort aan dergelijke ervaringen hebt. Derhalve zijn andermans ervaringen niet relevant, want TS loopt een boven gemiddeld risico.quote:
meeste meiden waar ik mee date boeit t me weinig wanneer er wat gebeurd, maar zij vind ik denk ik echt leuk maar lastig te peilen. Wel weet ik dat ze graag nog een keer wilt afspreken.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hoop je precies te bereiken met dit topic?Extra motivatie om eerder te zoenen? Als je na 2 dates nog niet gezoend hebt, doe je iets verkeerd. Zo lang ze wil blijven daten heb je nog een kans. Daar hoef je geen friendzone theorieen op los te laten.
Aan die informatie heb je toch veel meer dan een of ander vage friendzone theorie.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:30 schreef hoechst het volgende:
[..]
meeste meiden waar ik mee date boeit t me weinig wanneer er wat gebeurd, maar zij vind ik denk ik echt leuk maar lastig te peilen. Wel weet ik dat ze graag nog een keer wilt afspreken.
ik ben bang dat ze denkt, oh leuk een vriend zonder bijbedoelingen die wil ik vaker zien!quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan die informatie heb je toch veel meer dan een of ander vage friendzone theorie.
Is het, los van het zoenen, niet duidelijk dat het dates zijn en geen vriendschappelijke afspraakjes?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze denkt, oh leuk een vriend zonder bijbedoelingen die wil ik vaker zien!
Als mensen iets denken hebben ze er vaak een reden toe... je hebt het zelf in de handen om haar duidelijk te maken wat je bedoelingen zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze denkt, oh leuk een vriend zonder bijbedoelingen die wil ik vaker zien!
Misschien is het een idee om dan duidelijk te maken met daden (zoen haar) en/of woorden dat je haar aantrekkelijk vindt en niet date om vriendinnetjes te worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
Succes gozer!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zal deze info meenemen voor vanavond.
Fijne wandeling gewenst! Vergeet niet te zoenen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zal deze info meenemen voor vanavond.
Gekke vraag misschien, maar neem jij ALTIJD het initiatief of laat je dat juist aan de ander?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, je moet het niet-zoenen niet als leidraad nemen om te bepalen of ze wat in je ziet. Zoiets hoor je te voelen en te merken aan haar gedrag. Een aantal dates niet zoenen is wel een indicatie dat ze je niet op een romantische/seksuele manier ziet.
Daar heb je wel een punt, ja. Daarom afgaan op haar gedrag of ze iets in je ziet en dan maar de gok wagen als je denkt dat het gewenst is.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar neem jij ALTIJD het initiatief of laat je dat juist aan de ander?
Ik denk dat veel vrouwen er automatisch vanuit gaan dat het initiatief vanuit de man (of in jouw geval de vrouw die de grootste ballen heeft) komt, waarbij ze vergeten dat er genoeg mannen zijn die dat net zo eng als hen vinden en daar niet zo makkelijk in zijn. Betekent dat dan automatisch dat er geen interesse is? Dat lijkt me niet...
Dat laatste is eng om te doen natuurlijk. De vraag voor TS is denk ik ook meer hoe je die (wederzijdse) interesse kunt herkennen en wat voor gedrag je dat uit kunt halen i.p.v. 'wanneer zit je in de friendzone als je niet zoent'.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ja. Daarom afgaan op haar gedrag of ze iets in je ziet en dan maar de gok wagen als je denkt dat het gewenst is.
Dat vraag ik me idd ook wel af!!!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is eng om te doen natuurlijk. De vraag voor TS is denk ik ook meer hoe je die (wederzijdse) interesse kunt herkennen en wat voor gedrag je dat uit kunt halen i.p.v. 'wanneer zit je in de friendzone als je niet zoent'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |