tuurlijk jongenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:08 schreef Anettie het volgende:
Inmiddels hebben we gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we het over een paar weken nog een keer proberen.
Het is een duidelijk teken, beter vergeet dat hele huwelijk dat wordt waarschijnlijk een ramp.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:31 schreef Anettie het volgende:
Ik zou morgen de perfecte dag van mijn leven hebben.
Echter ben ik vandaag verkouden geworden en lig met koorts op bed.
Me vriend wil morgen niet met me trouwen als ik nog verkouden ben omdat hij ook de perfecte dag wil.
Ik wil hoe dan ook trouwen omdat alles al geregeld is.
Wat is nou het beste?
Mocht je wel opblijven ?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Anettie het volgende:
Ik moest van me ouders het uitpraten en slaap ik dus vanavond weer naast hem
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Kijk hem zn moves maken. Ouwe viespeuk
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Iedereen weet nu dat jij dit willoze, puberende meisje wil penetreren nu er chaos heerst.
Vijf weken samen, dus toen jullie de eerste keer hadden gezoend zeker direct begonnen met de gastenlijst maken?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Anettie het volgende:
Ik moest van me ouders het uitpraten en slaap ik dus vanavond weer naast hem
Eerst de getuigen regelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vijf weken samen, dus toen jullie de eerste keer hadden gezoend zeker direct begonnen met de gastenlijst maken?
Nou, daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:40 schreef Anettie het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders en hier praten wij gewoon zo.
Tevens heeft dat niets te maken met het probleem.
Nee, dat kan vlak voor de ondertrouw, maar die moest ook al vrij snel.quote:
Doen ze daar nog aan tegenwoordig ? Maar goed, ik ga slapen, en hoop dat de lieve meid een verstandige beslissing heeft genomen. Vermoed het wel. Ze komt intelligent genoeg over.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat kan vlak voor de ondertrouw, maar die moest ook al vrij snel.
Jazeker, de ondertrouwperiode gebruikt de gemeente om uit te zoeken of je niet al getrouwd bentquote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen ze daar nog aan tegenwoordig ? Maar goed, ik ga slapen, en hoop dat de lieve meid een verstandige beslissing heeft genomen. Vermoed het wel. Ze komt intelligent genoeg over.
Trusten.
Dat is wel te hopen tenzij hun dement zijn hihi.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weten je ouders al dat de trouwerij morgen niet doorgaat?
Klopt, maar dat zijn we nog niet natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jazeker, de ondertrouwperiode gebruikt de gemeente om uit te zoeken of je niet al getrouwd bent
Ah joh, zo vroeg in de zwangerschap kan er nog van alles misgaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Anettie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn we nog niet natuurlijk.
Misschien over paar weken wel want dat is toch wel fijn voor dat kind.
Jaa klopt laten we het hopenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah joh, zo vroeg in de zwangerschap kan er nog van alles misgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |