Dames en heren,
Ik ben op zoek naar de tips voor het volgende;
betreft een appartement; houten kozijnen waardoor het redelijk tocht en in de wintermaanden is het dan ook niet bepaald warm.
Daarbij heb ik (expres) geen deuren tussen keuken, gang, woon- en werkkamer waardoor het een immense groot oppervlakte is (+/- 50 m2) en nagenoeg onmogelijk warm te krijgen / houden (zonder dat verwarmingskosten echt bizar hoog worden). Deze open ruimte gaat dan ook van ene naar andere deel van het appartement (twee buiten zijden).
Nu ben ik op zoek naar tips om deur tussen gang en woonkamer tijdelijk af te schermen; liefst een oplossing welke ik in de winter / zomer maanden simpel kan verwijderen (toch vind ik zo open ruimte heerlijk).
Bijgevoegd is het foto van de deurkozijn. Zoals erop te zien is, is kozijn 'glad' gemaakt, dus er kan geen deur simpel erop gezet worden.
![zx9y6p.jpg]()
Waar ik aan zat te denken is bijvoorbeeld deurhor te plaatsen en deze extra met een stoffen materiaal te bekleden. Bijvoorbeeld:
Fikzo deurhoren dan e.e.a. stof extra op de deurhor zelf plaatsen.
Deze combinatie zou ik in de zomer maanden eraf kunnen schroeven en in de wintermaanden weer op de kozijn kunnen bevestigen.
I know, het is niet moeders mooiste oplossing - maar constant verkouden zijn is ook niet zo fijn.
Dank voor meedenken ;-)