abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149542362
Loutje O+ I O+ en Fransie O+

oh SQ wat leuk om te horen dat je het beviel met eliza! Ik ga er weer eens serieus naar kijken binnenkort. zal wel het najaar worden. september in italie ofzo O+

Nou, cb geweest, mijn jongen van 8 weken weegt 6532 gram :') en staat daarmee bovenaan de +2,5. ze gingen hem niet meten vandaag maar volgens mij is hij ook in lengte veel gegroeid dus het zal wel. O+ speks.
prikjes vond hij niet leuk, vond het zo sneu! Maar bij mij was het snel weer goed. Hij heeft daarna lekker geslapen terwijl ik op het strand ging wandelen, gegeten, veel gelachen, en gespeeld, daarna wat huils dus nou ligt hij lekker bij me in de doek te snurken. Valt me niks tegen tot nu toe. ^O^
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:40:15 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149542730
Hmm jouw baby en mijn baby schelen dus maar een halve kilo :') _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_149542839
:D

Wow wat een spek heeft jou W crumpette! :s)

En chanty je hebt een knappe slanke zoon O+

Mn meiden hebben weinig zin om te slapen.
Als ik wegloop volgen ze me. Ziet er grappig uit. Wist niet dat ze dat nu al zo bewust 'zien'. Ook miepen als ik wegga en lachen als ze me zien O+
pi_149542896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:40 schreef Chanty het volgende:
Hmm jouw baby en mijn baby schelen dus maar een halve kilo :') _O-
:') idd _O- :@ let wel, de mijne is afwijkend, de jouwe is in het groen!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:48:16 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149542978
Wow crumpette dat is ruim 200 gram meer dan mijn dochter van 18 weken :+
pi_149543277
Ohmy Crump :D babysaurus O+
pi_149543707
Woah Crump :o
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149543882
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef Zoë23 het volgende:
:D

Wow wat een spek heeft jou W crumpette! :s)

En chanty je hebt een knappe slanke zoon O+

Mn meiden hebben weinig zin om te slapen.
Als ik wegloop volgen ze me. Ziet er grappig uit. Wist niet dat ze dat nu al zo bewust 'zien'. Ook miepen als ik wegga en lachen als ze me zien O+
Doet M idd ook sinds kort. Is nieuw voor ze rond deze leeftijd vlgs mij...

M heeft weer koorts en piept en kreunt weer aan alle kanten. J waarschuwde me net via de app al dat hij ook manflu heeft (niet zijn woorden dat :7 ) dus ik mag zo na een dag poesps huils en koorts met mijn eigen koortsige snotkop ook de rest van de avond zorgen en koken vrees ik :')
Kwak
  dinsdag 10 februari 2015 @ 17:18:09 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_149543942
Ja iedereen is wel ziek he, momenteel?
Ik gloei ook, maar ik negeer het, want geen tijd voor :+
disclaimer
pi_149547204
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijke vrolijkerd, Away!

En voor wie naar Italië wil: www.gastintoscane.nl!
Oh O+
Wij willen naar Toscane dit jaar!
Ik ga straks even uitgebreid snuffelen op die site, bedankt!
pi_149547577
Workshop klaar, zit nu bibberend op vertraagde trein te wachten. Zou nu wel met een toverspreuk thuis willen zijn ipv nog dik 2u onderweg :{
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:33:10 #212
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149547970
Skittels wat een lekker moppie zo in het zwembad :)

Exode fijn dat de kleine al wat beter eet! Tis zonde van die diarree.. en weer overgeven vanmiddag :{ En 'jaja' O+

Away wat een lekker meneertje hebben jullie toch! :D

Crump lekker speklappie jullie W! En fijn dat de prikjes mee vielen.

Ook beterschap voor fam. Kwak!

JM hopelijk is het wat warmer in de trein.
En ik snap wat je bedoelt ja... fantaseren over een trein met warp-speed.. of beter nog... een 'beam-me-up-scotty-transporter' van daar naar huis :Y

Vanmiddag zijn we bij mijn werk langs geweest om Vicje te showen. Was leuk om iedereen weer eens te zien. Mooie cadeaus gekregen en bijgekletst ^O^
Eigenlijk had ik morgen alweer moeten beginnen met werken.. maar door herstelperiode na de galblaasverwijdering en nog wat extra vakantiedagen hoef ik nu pas half maart te beginnen. Eigenlijk geluk bij een ongeluk.. maar zal de hersteltijd nog echt wel nodig hebben (was gisteren echt kapot toen ik thuis kwam van de eerste keer alleen boodschappen doen na de operatie.. pfffrt ben ik niet gewend van mezelf).
En ook het nieuwe contract voor 24 uur getekend.. jeehhhh!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_149548135
Goede berichten Rady! En nog ff rustig aan dus..

Ik zit in de beam-me-up-scotty-intercity naar het hoge noorden, net even met J gebeld, die vertelde dat onze baby vandaag een modelkind is qua drinken, slapen (3u straight in z'n bedje :o :{ ) en lachen *; Dus zit ik de sentimentele muts uit te hangen met ogen op sap :')
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:49:23 #214
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149548663
Wat fijn dat het zo goed ging thuis O+ Straks kan je lekker knuffelen met je mannen :Y
pi_149549664
Fijn JM! Op naar hoes!

Kan me voorstellen dat je daar een jas van uit hebt gedaan Rady. Fijn dat je nog even respijt hebt.

Ik heb vandaag een 'ik weet dat hij helemaal niet slecht slaapt en ik geluk heb, MAAR ik zou vannacht zo graag gewoon in 1 keer doorslapen'-bui. En daar schaam ik me dan weer een beetje voor want we hebben het best makkelijk met de nachten...
Kwak
pi_149549830
Oh! ik besef ineens dat ik vandaag een jaar geleden twee streepjes pieste :o
Kwak
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:22:15 #217
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149550086
Oh bijzondere datum Kwak! Veel gebeurd in de tussentijd ;)
Hopelijk valt het mee vannacht!
pi_149550168
Zo'n bui moet kunnen, is toch niet erg joh Kwak! :*

Modelbaby van JM wat fijn! Lekker naar huis.

Oh vrij tot half maart, wat lekker Rady! De reden is natuurlijk wel minder..
pi_149551910
Goede reis nog JM! Emo zijn mag best :*.
En Rady, goed dat je nog een tijdje thuis bent. Operatie na operatie telt flink op in hersteltijd.

Als ik zo klaar ben met kolfspul uitkoken kan ik zomaar naar bed :O. J is met oma mee naar huis....wie weet helpt het om d'r ritme te veranderen (ja 's nachts heeft ze wel een ritme). Ben benieuwd of ik een nacht door kan slapen of dat ik na een paar uur naar het plafond ga liggen staren...oh ja...en hoe laat zou ik moeten kolven wegens vierkante ploftetten? En ander risico is kleuterdame. Vannacht voor het eerst in ruim anderhalf jaar in d'r bed geplast en net was ze ook zomaar te laat bij de wc. Zou ze blaasontsteking hebben/ziek worden/gespannen zijn?
pi_149552799
Ik hoop dat je lekker kan slapen kursor!
Zijn er bij kleuter veel veranderingen gaande?

Morgen gaan O+ en ik samen zwemmen (conditietraining) dat is de eerste x dat we samen weggaan zonder saar, anders was 1 van ons altijd thuis.... En ik vind t best spannend, nooit verwacht zo'n moederkloek te zijn....
En dan is t maar 2 uurtjes en is mn moeder bij saar... Dus dikke :') voor mezelf.
S. 2014
J. 2016
pi_149553332
O+ voor de mooie en pretbek baby's (en makeuploze mama's)
En mooie verhalen en goeie stats zag ik!
:* voor de minder mooie verhalen en voor alle mama's die 'm kunnen gebruiken!
pi_149555014
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef BlueEyes het volgende:
O+ voor de mooie en pretbek baby's (en makeuploze mama's)
En mooie verhalen en goeie stats zag ik!
:* voor de minder mooie verhalen en voor alle mama's die 'm kunnen gebruiken!
+1 :@ Wat zij zegt inderdaad!

Ik vind het soms een beetje lastig om mee te posten als het gaat over slecht slapen bijvoorbeeld. Want dat gaat echt heel goed hier en dat voelt dan zo gemeen :@ . En wat dat betreft heb ik ook weinig tips, want ik besef me heel goed dat wij veel mazzel hebben met K. we doen niks bijzonders namelijk en toch slaapt ie al bijna klokje rond. Maaaaar ik weet hoe zwaar die gebroken nachten zijn, want die heb ik met dochter bijna een jaar gehad dus nog een extra :* voor alle mama's met moeilijke nachten!

K. heeft vandaag zn 2e prikje gehad, maar gaf geen kik en lijkt er nu ook geen last van te hebben gelukkig :) Groei gaat ook goed. Nu met bijna 12 weken weegt hij 5690 gram en is 58,5 cm. Volgt keurig zijn eigen lijntje.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_149556764
Goede vakantietips :D
Ik ben hier op zoek naar een betaalbare locatie op max 6 uur rijden (vliegen) met peuter en baby in hoog/hoogseizoen ;)

Verder lieve foto's en supermooie stats!

En ik heb m'n ventje de hele dag niet gezien. Van 7.15-22.15 aan het werk geweest :') (iemand nog commentaar op de vakanties van leerkrachten ;) )
Poeh ben nu moe :O
Js is trouwens weer superverkouden, zo zielig!
  woensdag 11 februari 2015 @ 03:08:07 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_149561489
heeft iemand nog tips voor baby's die na de nachtvoeding klaarwakker zijn? :') het breekt me aardig op. overdag kan ik gemier en gemopper prima negeren, maar om 3 uur 's nachts is dat echt onmogelijk :@
disclaimer
pi_149561616
Hm, geen tips hier...
Maar negeren is s nachts idd onmogelijk..
Hoop dat jullie inmiddels weer slapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')