Hej herkenning, ik had dat ook ineens toen ik met de bv gestopt was. Was ook ineens weer over...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:21 schreef Crumpette het volgende:
W heeft geslapen als een blokje
7-11-7. helaas had ik zelf maagzuur van de abtibioticakom je je hele zwangerschap door zonder, krijg je dit.
Broekje? Foto!
Kamperen na vliegreis lijkt me heftig veel bagage in het vliegtuig- of heftig spartaans kamperen. Waar gaan jullie heen?
Wij zaten te denken, behalve familiebezoek in engeland, aan een eliza was here achtige constructie. Als je aangeeft dat je met baby gaat geeft die site meteen allerlei locaties op loopafstand van alle noodzakelijke dingen (centrum, strand). Vliegen en dan een huurauto, kleinschalige accomodatie.. appartementje oid, tof!
nee dat is wel matig. Ik moet wel zeggen dat ik zeker nu ik weer werk gewoon permanent hondsmoe ben en soms moet waken dat ik niet tijdens het plassen op de kantoorplee in slaap valquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tsja, ik lag ook om half 10, maar als je vervolgens tot elf uur naar het plafond ligt te staren schiet je er nog niet veel mee op...
Of je ligt alsnog tot half één te fokken/facebookenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tsja, ik lag ook om half 10, maar als je vervolgens tot elf uur naar het plafond ligt te staren schiet je er nog niet veel mee op...
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:14 schreef Skittles het volgende:
DaD![]()
Mja ik functioneerde ook wel redelijk op 6 a 7 uur, maar dan liever wel achter elkaar en niet steeds 2 uur-1 uur voeden en in bed krijgen-2 uur slapen-etc en dat elke nacht![]()
Mn kind is nu al een uur lang aan het krijsen.Moe zijn is natuurlijk vreselijk, maar moe zijn en in bed liggen om te slapen is onacceptabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |