SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
BMR krijgt ie sowieso nog nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef kwakz0r het volgende:
Het gaat iets beter! Heeft drie kleine flesjes binnengehouden met wat extra water erin en toen de koorts opliep en hij eg hangerig en zielig werd een zetpilletje gegeven en nu is hij weer wat meer mans. Heeft zelfs liggen lachen
Slaapt nu alweer even lekker in zijn bedje... Maar ga morgen niet naar t cb met m. Hij moet de BMR prik krijgen en zelfs als hij morgen koortsvrij is vind ik dat geen fijn idee zo kort na een dag ziek zijn. Even aansterken eerst maar.
CB is NIET verplicht, prikken kun je ook bij de huisarts krijgen. Dus alternatief is niet gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef NotTheSame het volgende:
Radyhyn en JufMariska![]()
![]()
![]()
![]()
!
Kwakzor fijn dat M. nu toch wat binnen kan houden. En ik zou idd ook niet naar het cb gaan nu.
Ik geloof dat ik het al gepost had maar Piranha was vorige week 4kg (3 weken oud), Draak was 4kg met 3 maanden. Tussen hun geboortegewichten zat 850 gram ongeveer.
Over CB's gesproken... Weet iemand toevallig of er een alternatief bestaat voor die bureaucratische puinhoop?
Ik lig WEER in de knoop met ze.
Vandaag gebeld om te vragen wat hun beleid is omtrent afspraken en RS ivm de afspraak van donderdag.
Ik heb nu al 2 miepen aan de lijn gehad die beide iets anders zeggen. Ik heb geëist dat ik morgen gebeld wil worden door de cb-arts waar de afspraak mee staat en zij zal me maar moeten vertellen wat het plan gaat worden. Maar ik ben dit zooooo beu nu, dat ik wil kijken voor een alternatief, want om dit geklooi nog 4 jaar mee te maken, daar heb ik geen zin in.
kwakz0r ik PM je morgen even over V&A, I promise!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |