Een Olympisch kampioen Tienkamp, die daarna een Amerikaanse BNer werd, o.a. door acteerwerk noem ik geen nobody.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:26 schreef raptorix het volgende:
Dus de persoon die getrouwd is geweest, met de moeder van iemand die totaal irrelevant is, krijgt een nieuwsbericht? Tong toch!
Introduceer hem dan niet als de ex van de moeder van een meisje dat niemand kent of wilt kennen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een Olympisch kampioen Tienkamp, die daarna een Amerikaanse BNer werd, o.a. door acteerwerk noem ik geen nobody.
Dat ze niks kan wil niet zeggen dat ze niet bekend is. Had eventueel meer informatie over hem moeten verstrekken. Doe ik normaal wel. Ging er van uit dat men wel wist wie het is.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Introduceer hem dan niet als de ex van de moeder van een meisje dat niemand kent of wilt kennen.
Dat meisje gaat toch met die rapliedjes zanger?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ze niks kan wil niet zeggen dat ze niet bekend is. Had eventueel meer informatie over hem moeten verstrekken. Doe ik normaal wel. Ging er van uit dat men wel wist wie het is.
Jay-Z ofzo. Weet ik ook niet allemaal.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat meisje gaat toch met die rapliedjes zanger?
Nee volgens mij Kenny West, naar mijn weten geen familie van Albert.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jay-Z ofzo. Weet ik ook niet allemaal.
Oh ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee volgens mij Kenny West, naar mijn weten geen familie van Albert.
Nee, die anderequote:Op maandag 9 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat meisje gaat toch met die rapliedjes zanger?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |