Het is de "ex-man van Kim Kardashians moeder". Dan weet je dat het belangrijk is.quote:
Is ook nieuws.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 08:27 schreef DS4 het volgende:
Dat krijg je als je je om laat bouwen tot vrouw... Dan gaat je rijvaardigheid flink achteruit.
Wie is Julian ?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 08:47 schreef Hyperdude het volgende:
Diana lijkt mij wel een goede nieuwe naam voor zijn/haar volgende persoonlijkheid.
Oh ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Julian Jenner niet kennen![]()
[ afbeelding ]
1986 IMSA deelnemerquote:Op zondag 8 februari 2015 08:27 schreef DS4 het volgende:
Dat krijg je als je je om laat bouwen tot vrouw... Dan gaat je rijvaardigheid flink achteruit.
quote:Op zondag 8 februari 2015 08:27 schreef DS4 het volgende:
Heb je haar ook weer.quote:
Bruce Jenner was vroeger vooral ook een heel bekende en succesvolle atleet....quote:
Een Amerikaanse BNer, kruising tussen René van der Gijp, Jeroen Krabbé en Kelly.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:31 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Dat is niet iets om trots op te zijn Tongquote:Op zondag 8 februari 2015 08:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook nieuws.
Kijk er graag naar. Ik lees Het NRC en De Telegraaf.
Ik neem elke ochtend alle kranten door op internet. Ook De Telegraaf. Dan ben ik met 2 minuten klaar. Maar ik kijk wel altijd even.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat is niet iets om trots op te zijn Tong
Grappig, ik schreef dit vanmorgen nog bij het nieuws op de Frontpage:quote:Op zondag 8 februari 2015 16:24 schreef tong80 het volgende:
De politie in Californië wil de mobiele telefoon van Bruce Jenner onderzoeken. Hij was zaterdag betrokken bij een auto-ongeluk waarbij een vrouw om het leven kwam. Volgens TMZ wil de politie nagaan of Jenner zat te sms'en toen hij de wagen van de vrouw aanreed.
quote:Nu ga ik speculeren: Iets met texting while driving bij een van de betrokkenen in het ongeval misschien?
Mij een haar noemen.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer.
De nietszeggendheid van FOK!
Zoek het woord "cynisch" eens op.quote:
Komt natuurlijk steeds meer voor.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:57 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Grappig, ik schreef dit vanmorgen nog bij het nieuws op de Frontpage:
[..]
Oh wow, krijg ik hier een echte tong80-opmerking naar mijn hoofd geslingerd, wat een eer zeg.quote:
Hij is niet zelf doodgereden. Zijn rol is meer als die van één van die paparazzi.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:47 schreef Hyperdude het volgende:
Diana lijkt mij wel een goede nieuwe naam voor zijn/haar volgende persoonlijkheid.
Het is dan ook weinigen gegund.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wow, krijg ik hier een echte tong80-opmerking naar mijn hoofd geslingerd, wat een eer zeg.
Ik herinner me hem ook uit één of ander TellSell-achtig programma.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:05 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Bruce Jenner was vroeger vooral ook een heel bekende en succesvolle atleet....
Hij is ook autocoureur geweest en verscheen in TV series... dus een all American Hero.
Al voordat hij met "de moeder van" trouwde.
Maar als je jong bent heb je dat allemaal niet meegemaakt.
Hij won Olympisch goud op de Tienkamp. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herinner me hem ook uit één of ander TellSell-achtig programma.
Ik las het, voor een deel wist ik het. Ik wist dat het een atleet was.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij won Olympisch goud op de Tienkamp. Bijvoorbeeld.
Fitness ja. Zo'n droog roeiding volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las het, voor een deel wist ik het. Ik wist dat het een atleet was.
Maar hij heeft volgens mij ook iets gedaan met zo'n Tell Sell-achtig programma op tv. Ik zie 'm daar nu zo staan. Was vast één of ander fitnessproduct.
Jenner of Elfletterig ?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:37 schreef DS4 het volgende:
Zo'n groot atleet kennen van Tell Sell. Dan heb je je aandacht ook niet helemaal goed verdeeld lijkt me...
Z'n Engelse Wikipedia-pagina biedt uitsluitsel:quote:Op zondag 8 februari 2015 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fitness ja. Zo'n droog roeiding volgens mij.
quote:In the early 1990s he was the host of an infomercial for a stair-climbing exercise machine called the Stair Climber Plus.
Iig elfje...quote:
Dat Bruce getrouwd is geweest met de moeder van een bekend iemand is totaal irrelevant.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:26 schreef raptorix het volgende:
Dus de persoon die getrouwd is geweest, met de moeder van iemand die totaal irrelevant is, krijgt een nieuwsbericht? Tong toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |