Het is een glijdende schaal, ik denk dat het nu al een jaar aan de gang is (bijv. dat hij uit het niets gaat happen als je hem aait, laatst raakte hij me nog bij m'n hand).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:37 schreef BrandX het volgende:
Overleg eens met je dierenarts? Wat agter ook al zegt, mss heeft de hond iets in de nek/keel ofzo waar de ketting zit wat pijn doet (iets wat jij niet ziet/voelen kan) maar je dierenarts kan wel eerst even goed onderzoeken of er een oorzaak is voor de agressie. Helemaal omdat die er tot voor relatief kort nooit was.
Of is hij wel altijd agressief geweest? Ik lees uit je OP iig dat dit iets is van nog niet al te lang?
ik zou toch maar eens naar de dierenarts gaan. Mss heeft hij een tumor oid wat pijn doet als je er bij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:39 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is een glijdende schaal (sinds een jaar), ik denk dat het nu al een jaar aan de gang is (bijv. dat hij uit het niets gaat happen als je hem aait, laatst raakte hij me nog bij m'n hand).
dan is dementeren nog niet aan de ord denk ik, ga dannaar de dierenarts en vraag om zijn advies zonder meteen over inslapen te beginnen..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:39 schreef Holograph het volgende:
[..]
4,5 jaar nu, dus nog best jong.
We hadden de dierenarts gebeld en de situatie uitgelegd, hij kwam meteen met het idee om hem in te laten slapen..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Catch22- het volgende:
Laat hem eens checken bij de dierenarts
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
We hadden de dierenarts gebeld en de situatie uitgelegd, hij kwam meteen met het idee om hem in te laten slapen..
Wat een incompetente lamzak..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
We hadden de dierenarts gebeld en de situatie uitgelegd, hij kwam meteen met het idee om hem in te laten slapen..
Dan zou ik per direct een andere dierenarts zoeken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Er is maar een dierenarts in de buurt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet dus. We hadden eerst wel een kruising van een friese stabij die altijd extreem goed luisterde.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan zou ik per direct een andere dierenarts zoeken.
Tevens zou ik eens kijken of die hond wel een correcte opvoeding gehad heeft. Het ras behoort niet tot de makkelijkste namelijk. Hebben jullie ervaring met andere honden en/of rassen?
Klopt, ik woon op het platteland. Ik wil best naar een andere dierenarts toegaan, maar het vertrouwen in die hond is wel een heel eind voorbij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Er is maar een dierenarts in de buurt?
Dat zeg ik niet. Het kan echter wel een oorzaak zijn. Of een lichamelijk ongemak; dat kan ook.quote:
Niet bellen, maar langs gaan. Met de hond.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:48 schreef Holograph het volgende:
Maar in ieder geval duidelijk, ik zal binnenkort wel om een 'second opinion' vragen bij een andere dierenarts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |