SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Krattenkoning op 09-02-2015 10:33:22 ]![]()
Murmeli heeft uitgepakt.Het was leuk om haar te zien. Ik doe dat normaal nooit, iemand van Fok meeten. Maar nu durf ik jullie wel aan. Met de Stevensloop zijn jullie welkom.
Ik heb ook een racevest gehaald, zelfde als Murmeli, maar de 5 liter(?) variant. Twijfel of ik 'm morgen al gelijk zal uitproberen in Schoorl. Mijn bedoeling is om het sowieso rustig aan te doen en vooral te genieten van de loop en de omgeving. Een PR loop ik toch niet.![]()
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:51 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien moet je eerste eens relaxed 10km lopen, zonder blessures en zonder problemen?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wtf, ik krijg hier reclame voor djmo.nl. "Volg me op de voet naar de marathon. Vrienden maken het verschil"
Ze is dus nog steeds bezig...![]()
Mijn 'voornemen' was om niet meer zoveel geld uit te geven aan hardlopen. Keihard gefaald dit weekend.
Gister extra thermoshirt en lange tight gehaald. Vandaag dus vest en waterzak.
Je zou denken dat de collectie nu toch wel compleet is ...![]()
Volg me op de voet, stapvoets jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
Wtf, ik krijg hier reclame voor djmo.nl. "Volg me op de voet naar de marathon. Vrienden maken het verschil"
Ze is dus nog steeds bezig...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stapvoets? Kruipend.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volg me op de voet, stapvoets ja
Oh, dat is niet op de voet. Maar ik loop nog eerder een marathon dan zij.![]()
Ik heb een paar verzoekjes voor de OP.quote:
Mag deze erbij?
1
2[b]21 juni 2015[/b] - [url=http://www.hamburg-halbmarathon.de/]Hella Hamburg Half Marathon (Hamburg)[/url]
• Devv - HM
Deze mag eruit. Ik ga het toch niet doen met Berlijn en Parijs er zo dicht op.
8 maart 2015 - Mudmasters - Haarlemmermeer
• Devv - 12 km
En deze graag aanpassen. Die ga ik met een bedrijf lopen.
18 april 2015 - Stormloop (Zandvoort)
• Devv - 5 uur (STORMBAAS) 6 km![]()
Die is hoogzwanger nu heurquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ze is dus nog steeds bezig...![]()
![]()
Viel best mee he?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:08 schreef wyccie het volgende:
Murmeli heeft uitgepakt.Het was leuk om haar te zien. Ik doe dat normaal nooit, iemand van Fok meeten. Maar nu durf ik jullie wel aan. Met de Stevensloop zijn jullie welkom.
Ik heb ook een racevest gehaald, zelfde als Murmeli, maar de 5 liter(?) variant. Twijfel of ik 'm morgen al gelijk zal uitproberen in Schoorl. Mijn bedoeling is om het sowieso rustig aan te doen en vooral te genieten van de loop en de omgeving. Een PR loop ik toch niet.
Ik heb net ook een tijd met dat ding gelopen, zit lekker en ik heb ook al door hoe ik er water uit krijg
Ben benieuwd of je hem nog aan doet morgen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
@krattenkoning: ik heb nu deze gekocht om eraan te wennen. Mocht ik er trails mee willen gaan lopen tzt dan kijk ik dan wel voor trailvffs inderdaad. Nu eerst op de weg opbouwen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik bedoel dan ook vooral bezig met haar marathonplannen promoten, niet met die plannen ook daadwerkelijk uitvoerenquote:![]()
![]()
Daar zijn ze prima geschikt voor! ga je er met blote voeten in lopen of met teensokken? Ik vind zelf sokken wel fijnquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:01 schreef Murmeli het volgende:
@krattenkoning: ik heb nu deze gekocht om eraan te wennen. Mocht ik er trails mee willen gaan lopen tzt dan kijk ik dan wel voor trailvffs inderdaad. Nu eerst op de weg opbouwen.![]()
![]()
Ik heb er sokken bij gekocht nu. Weet nog niet of ik dat echt fijn vind.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Daar zijn ze prima geschikt voor! ga je er met blote voeten in lopen of met teensokken? Ik vind zelf sokken wel fijnSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Injinji? Die heb ik voor in gewone loopschoenen, ik vind ze fijnquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb er sokken bij gekocht nu. Weet nog niet of ik dat echt fijn vind.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
if you can walk it, you can run it...
met mijn hardloopvrienden, verenigd in de groep Southern Trail Runners, ons volgende avontuur aan het plannen voor eind Maart... 53km heaven on earth
http://www.greatwalks.co.(...)ni0MMCFRQJvAodq38AXASPOILER: routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jep. Ik vind ze vooral duurquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Injinji? Die heb ik voor in gewone loopschoenen, ik vind ze fijnSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In vergelijking met je VFF's kosten ze een schijntjequote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
if you can walk it, you can run it...
met mijn hardloopvrienden, verenigd in de groep Southern Trail Runners, ons volgende avontuur aan het plannen voor eind Maart... 53km heaven on earth
http://www.greatwalks.co.(...)ni0MMCFRQJvAodq38AXASPOILER: routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prachtig!!! In 1 dag, of meerdere dagen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
True...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
In vergelijking met je VFF's kosten ze een schijntje
Ik was bij scarabee goedkoper uit. Maar daar was sale en veel extra korting
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: