Haha ja die doe je niet zo snel wegquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:46 schreef Tripledutch het volgende:
Mn ma heft er 1 van +/- 150 jaar oud. Ik zal even vragen maar ik denk dat ze hem wilt houden.
Zit inderdaad een gouden slot op. Helaas wil ze hem niet weg doen, want ergens begrijpelijk is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:08 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Haha ja die doe je niet zo snel weg. Zit vast een gouden slot op?
Beetje antiekwinkel rekent er zo ¤150 voor indien goede staatquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Zit inderdaad een gouden slot op. Helaas wil ze hem niet weg doen, want ergens begrijpelijk is.
Dit zijn meestal varianten waar alleen het Nieuwe Testament in staatquote:
Gewoon veel hardcover Bijbels, van Statenvertaling tot de nieuwere zoals NVB en GNBquote:Op zondag 22 februari 2015 20:22 schreef Nemephis het volgende:
gewoon uit belangstelling, wat voor bijzondere exemplaren heb je al?
PMquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een 'Bijbel in gewone taal' voor je. Mijn collega heeft eraan meegewerkt en wil voor de FHF-doelgroep best even sponsoren
Ze heeft ook het boek 'Uitgelezen - bijbels en prentbijbels uit de vroegmoderne tijd' voor je als je wilt.
Is dat wel christelijk zo'n slot op het heilige boek?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:32 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Zit inderdaad een gouden slot op. Helaas wil ze hem niet weg doen, want ergens begrijpelijk is.
Haha ja, maar ik hoop op Fok wat leuks te bemachtigenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:16 schreef Individual het volgende:
Vlucht naar de VS boeken en van hotel naar hotel Gideon bijbels verzamelen.
De Pinkstergemeente deelt ze volgens mij ook graag uit.
Mijn eigen bijbels zijn cadeautjes van vrienden die mij willen laten geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |