quote:Op zondag 8 februari 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik word doodziek van die man
Had nooit naar Barca moeten gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook wel erg matig en dan ook nog eens al die schwalbes.
Ik ben zeer blij met hem. Alleen zal hij wel wat scherper in de afwerking moeten worden. Dat ging de afgelopen jaren wat beter.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik word doodziek van die man
Ziet er ook vreselijk goedkoop uit. Past toch niet bij een club als Barca.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Je krijgt pijn in je ogen van dat tenue van Barca.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Had nooit naar Barca moeten gaan.
Zijn hele spel is drie keer niksquote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij met hem. Alleen zal hij wel wat scherper in de afwerking moeten worden. Dat ging de afgelopen jaren wat beter.
Had Liverpool kampioen moeten maken en verder moeten schieten in de CL.quote:
Ik vind het mooi dat ie samen met Neymar en Messi een dodelijke voorhoede vormt, maar zonde van de voetballer zelf. Bij Liverpool had ie er waarschijnlijk nu alweer 20 in liggen. Hier houdt ie Pedro uit de basis en loopt ie maar een beetje mee te sjokkenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierd heeft het niet zo op Suarez heb ik het idee
Hij moet ergens de grote held zijn ja. Nu staat hij teveel in de schaduw van die andere twee.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ie samen met Neymar en Messi een dodelijke voorhoede vormt, maar zonde van de voetballer zelf. Bij Liverpool had ie er waarschijnlijk nu alweer 20 in liggen. Hier houdt ie Pedro uit de basis en loopt ie maar een beetje mee te sjokken
Het lukt bij iedereen, behalve bij Suarezquote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Waar andere jaren alles erin vliegt wil het nu niet echt lukken bij Barca.
Beetje het Ibrahimovic verhaal.
Barcelona had hem nooit moeten kopen, zeker niet voor 80 miljoen euro en zeker niet na zijn wangedrag op het WK.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet ergens de grote held zijn ja. Nu staat hij teveel in de schaduw van die andere twee.
Engelse spel is ook wat opportunistischer wat hem beter ligt.
Klopt. Maar die hadden een grote aankoop nodig en dus halen ze maar de topscorer van Engeland, terwijl ze die niet echt nodig hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona had hem nooit moeten kopen, zeker niet voor 80 miljoen euro en zeker niet na zijn wangedrag op het WK.
Engeland is volgens mij veel fysieker en minder tactisch. Daar gooi je lekker de beuk erin en troll je met de verdedigers van de tegenstander. Hier in Spanje sta je tegen een random flapdrol waar je niet eens mee kunt communicerenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engelse spel is ook wat opportunistischer wat hem beter ligt.
Wees blij dat hij Pedro uit de basis houdt. Hij is 10x beter. Daarnaast heeft hij al meerdere assists op zijn naam en doet hij veel sleur en verdedigend werk.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ie samen met Neymar en Messi een dodelijke voorhoede vormt, maar zonde van de voetballer zelf. Bij Liverpool had ie er waarschijnlijk nu alweer 20 in liggen. Hier houdt ie Pedro uit de basis en loopt ie maar een beetje mee te sjokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |