Wat vinden jullie nou van Mark Knopfler? En dan niet alleen de 3 solo cd's van hem, maar ook Dire Straits? Ikzelf vinnet zo'n beetje de beste muziek die er is (een paar liedjes uitgezonderd natuurlijk) maar omdat iedereen altijd zeikt dat het opa-muziek is enzo, wil ik wel eens weten wat mensen ervan zeggen als ze wat "anoniemer" zijn en dus niet voor weet ik wat uitgemaakt worden
Dus graag, uw reacties!
On-topic:
Ik ben al jaren een grote fan van Knopfler en Dire Straits, het is echt muziek in zijn puurste vorm vind ik. Zo natuurlijk en helder, echt te mooi gewoon.
[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 05-11-2002 20:06]
Ik vind Knopfler zelf een van de beste muzikanten die er zijn en vindt dus niet dat het veel van hetzelfde is.
Vooral het album Sailing to Philadelphia is een meesterwerk
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 05-11-2002 20:09]
moet wel zeggen dat ik zijn dire straits werk beter vindt dan het latere solo werk. dat is me toch iets te celtic/country achtig. ik ga meer voor brothers in arms, espresso love, solid rock, telegraph road, etc...
en ja z'n solotjes zijn altijd een lust voor het oor om het zo maar eens te zeggen
Om eens echt de kunsten van Knopfler te horen moet je Screenplaying maar eens luisteren, een zeer gevarieerd album met filmmuziek van hem.
Ook een prachtig nummer van hem, iets recenter, van de film "A Shot At Glory" waarvoor hij de soundtrack heeft geschreven: Sons of Scotland (Quiet Theme). Niet de gewone versie dus, maar specifiek de "quiet theme". Zeer mooi, je hoort ook heel goed dat hier echt een meester aan het werk is, zoals die man een gitaar beheerst, zo zijn er maar heel weinig...
quote:Zeker, daar ben ik het zeer mee eens. Het solowerk is meer om te relaxen, Dire Straits daar ga je echt voor zitten, je zit dan echt midden in de muziek. Vooral met Alchemy heb ik dat, ik zit daar soms 3x achter elkaar alleen maar die 2 cd's te draaien en te luisteren, voor de rest niks. Heerlijk.
Op dinsdag 5 november 2002 20:09 schreef punchdrunk het volgende:
...moet wel zeggen dat ik zijn dire straits werk beter vindt dan het latere solo werk. dat is me toch iets te celtic/country achtig. ik ga meer voor brothers in arms, espresso love, solid rock, telegraph road, etc...
en en en..ik heb kaartjes voor het concert in mei..woohoo!!
Mijn toppers lijstje zijn:
Dire Straits - Walk of Life
Dire Straits - Brothers in Arms
Dire Straits - Romeo & Juliet (wordt je zo russssstig van)
En zijn solonummers van de Wag the Dog soundtrack.
Als bijv.
Mark Knopfler - In the heartland
(betere nummers bij Dire Straits dan solo.. dat wel)
quote:Idd. Mark Knopfler heerst.
Op dinsdag 5 november 2002 20:09 schreef punchdrunk het volgende:
persoonlijk vindt ik het zo'n beetje de meest geinspireerde gitarist die ik ooit gehoord heb. die vent heeft tenminste wt te melden met z'n gitaar!
Het moment dat ik wil sterven is tijdens de laatste minuten van een Dire Straits concert, maar ik vrees dat dat er niet meer in gaat zitten...
(zeg nooit nooit natuurlijk)
quote:Going home, theme song!!
Op dinsdag 5 november 2002 20:07 schreef hielkej het volgende:![]()
Ik heb het van mijn vader
Wat is jullie favoriet eigenlijk
Die van mij is iig Sailing to Philadelphia
Sinds hij solo is moet ik zeggen dat hij inderdaad nogal een "radio 2" imago heeft gekregen. Maar ja, zo'n man wordt ook een dagje ouder. Ik zou het schitterend vinden als hij OOIT nog eens een keer de sterren van de hemel speelt met de Straits. Kom op! Mick Jagger is ook een opa, maar die gek gaat nog helemaal uit zijn pan bij optredens.
Geen vergelijking, maar ik vind de concerten Solo hoofdzakelijk leuk om de nummers van de Straits.
Neem bijvoorbeeld het live GEWELDIGE Telegraph Road! Werkelijk fenomenaal. Pure virtuositeit!
quote:Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Maar ja, dat wordt ruimschoots gecompenseerd.
Op woensdag 6 november 2002 20:35 schreef -Dalai- het volgende:
dodelijk saaie stem..
quote:Dat heb ik nou ook, me vrienden houden allemaal van Hip-hop, R&B en sommige Top 40 muziek. Maar ik hou bijv. van Dire Straits (Mark Knofler 'dus' ook), Pink Floyd, U2, Yes, Deep Purple, Led Zeppelin etc.
Op woensdag 6 november 2002 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
Fantastische muziek.
Veel maten van mij zijn allemaal van die hip-house-swingbeat-gasten en daar heb ik dus een pleurishekel aan.
Toen ging ik de dire strait-cd's/lp's van me pa draaien en daar was ik weg van
Ik vind Mark Knopfler een artiest eerste klas, maar ik vond de muziek van de dire straits veel beter. Dat was ook (vaak) echte rockmuziek en wat ie nu maakt zijn meer balads en dat spreekt me wat minder aan.
Maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben... Mark is ook al een dagje ouder inmiddels
Wel is het nadeel dat 'mijn' muziek zowat nooit gedraait wordt in gezelschap, maar alleen bij mezelf. Ik heb me trouwens nooit geschaamd voor me muziek smaak en heb altijd een afwijkende muziek smaak gehad dan mijn leeftijdsgenoten. En daar heb ik absoluut nooit mee gezeten.
Mijn favorieten zijn toch wel
- Romeo & Juliet
- Brother in Arms
- Your Latest trick (live versie)
Vooral Romeo & Juliet vind ik een briljant popnummer. Alles klopt er aan. Prachtige melodielijn, eventjes die gitaren erin zo nu en dan en een prima meezingrefrein.
dat laatste album van em vinnik trouwens wat een ellende zeg. Zonde dat ie zoiets uit brengt....haalt em een beetje naar beneden in mijn ogen....maar nog steeds da bomb
De eerste albums van Dire Straits zijn daarintegen wel ok.
Jammer dat ze niet meer optreden in Grote stadions, ik denk dat ze wel een van de grotere stadion acts genoemd mogen worden. Lijkt me wel weer gaaf Dire Straits in de Kuip.
BTW: Z'n nieuwste CD vindt ik trouwens weinig aan, lijkt wel een beetje op de Notting Hillbillies
quote:Helemaal mee eens!
Op donderdag 7 november 2002 18:54 schreef Chielus het volgende:
Helemaal top, Ik ben dan vooral een fan van het oude dIRE sTRAITS werk, met als top de Live CD Alchemy (toen nog op plaat). Z'n solo projecten vind ik wat minder (met als uitzondering Sailing to Phil.)
Jammer dat ze niet meer optreden in Grote stadions, ik denk dat ze wel een van de grotere stadion acts genoemd mogen worden. Lijkt me wel weer gaaf Dire Straits in de Kuip.
BTW: Z'n nieuwste CD vindt ik trouwens weinig aan, lijkt wel een beetje op de Notting Hillbillies
Een paar (persoonlijke) voorbeelden van muziek die (in mijn ogen) in de jaren eigenlijk niet is veranderd: Knopfler, Santana, Bon Jovi ......
quote:Hier valt niets meer aan toe te voegen
Op donderdag 7 november 2002 18:54 schreef Chielus het volgende:
Helemaal top, Ik ben dan vooral een fan van het oude dIRE sTRAITS werk, met als top de Live CD Alchemy (toen nog op plaat). Z'n solo projecten vind ik wat minder (met als uitzondering Sailing to Phil.) . Ben naar zn laatste concerten geweest en daar was het voor een groot deel (gelukkig) werk uit de oude doos. Het viel me toen eigenlijk wel op dat er erg veel jongeren waren (terwijl ik had gedacht alleen maar ouderen zou tegenkomen) Dus het leeft denk ik nog wel tussen de jongeren.
quote:same here...
Op vrijdag 8 november 2002 12:32 schreef Joene het volgende:
jammer dat er geen dire straits meer is
quote:Ik vind dat de man een zeikstem heeft en dat zijn muziek eigenlijk uit slechts een nummer bestaat. Vergelijk hem eens met Hollenthon.
Op dinsdag 5 november 2002 19:53 schreef RiFF het volgende:
Dag mensen.Wat vinden jullie nou van Mark Knopfler? En dan niet alleen de 3 solo cd's van hem, maar ook Dire Straits? Ikzelf vinnet zo'n beetje de beste muziek die er is (een paar liedjes uitgezonderd natuurlijk) maar omdat iedereen altijd zeikt dat het opa-muziek is enzo, wil ik wel eens weten wat mensen ervan zeggen als ze wat "anoniemer" zijn en dus niet voor weet ik wat uitgemaakt worden
Dus graag, uw reacties!
quote:mee eens. Dan luister ik liever naar J.J. Cale, Knopfler's grote voorbeeld.
Op dinsdag 5 november 2002 20:21 schreef optimus_priem het volgende:
Okee, laat mij de hoender maar in het knuppelhok gooien dan.....
Mark Knopfler was ongetwijfeld 1 van de beste gitaristen van de wereld in de tijd van de eerste drie albums van Dire Straits. En toen viel ie in slaap en werd niet meer wakker... en in slaap vallen deed ik ook bij zijn muziek. De vernieuwing is er al jaren uit. De echtheid en de emotie ook. Het is mooispelerij, niks mis mee als je daarvan houdt, koop vooral z'n cd's dan, maar ikke... nee dank u. Levenloos geluidsbehang.
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 14.99 EUR 14.99 Sailing To Philadelphia 2-3 werkdagen
1 EUR 20.99 EUR 20.99 Ragpicker's Dream 2-3 werkdagen
(speciale uitgave)
En ik heb ook kaartjes voor 5 mei
quote:Wat minder?? Understatement of the year dacht ik zo.....zn laatste album is drama
Op woensdag 13 november 2002 21:22 schreef b_oldie het volgende:
Ik vind Jnopfler erg goed, niet alleen vanwege z'n gitaarspel, maar ook de teksten van z'n songs zijn geweldig.
Z'n laatste album is inderdaad wel wat minder, iets te veel country achtig.En ik heb ook kaartjes
voor 5 mei
Zijn solowerk vind ik erg varierend, soms erg slecht, en met Sailing To Philadelphia was hij weer terug. Alleen zij zang, tsja, echt een wereldzanger is hij niet, hij is meer een bard, een verhalenverteller die de verhalen in een muzikale vorm verwerkt, en dat vind ik zo mooi aan hem. En niet te vergeten, erg goede gitarist!!
Ik heb gehoord en dat is ook waar dat Mark Knopler één van de meest overschatte gitaristen allertijden is.
Wat waar is, want hij doet niet echt supertechnische dingen ofzo, hij zoekt zijn lickjes voor een nummer gewoon goed uit dat is het.
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 20:05 schreef henkalex het volgende:
Ik denk dat het veel van hetzelfde vooral afhangt van hoe goed je de muziek vindt.Ik vind Knopfler zelf een van de beste muzikanten die er zijn en vindt dus niet dat het veel van hetzelfde is.
Vooral het album Sailing to Philadelphia is een meesterwerk
quote:Zijn improvisatietalent maakt ook veel goed.
Op donderdag 14 november 2002 13:16 schreef harmonichunk het volgende:
Mwah het nummer Sultans of swing is wel goed
Andere nummers ook wel....Ik heb gehoord en dat is ook waar dat Mark Knopler één van de meest overschatte gitaristen allertijden is.
Wat waar is, want hij doet niet echt supertechnische dingen ofzo, hij zoekt zijn lickjes voor een nummer gewoon goed uit dat is het.
[..]
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 14 november 2002 12:33 schreef KroelKip het volgende:
De albums Brothers In Arms, Making Movies en Communique waren geweldig. Alchemy is een van de beste live CD's ooit, vooral hoe ze Sultans Of Swing hebben weten om te bouwen tot een nog gavere versie.
Zijn solowerk vind ik erg varierend, soms erg slecht, en met Sailing To Philadelphia was hij weer terug. Alleen zij zang, tsja, echt een wereldzanger is hij niet, hij is meer een bard, een verhalenverteller die de verhalen in een muzikale vorm verwerkt, en dat vind ik zo mooi aan hem. En niet te vergeten, erg goede gitarist!!
lijkt me onzin. sterker nog, is onzin.quote:Op donderdag 14 november 2002 13:16 schreef harmonichunk het volgende:
Ik heb gehoord en dat is ook waar dat Mark Knopler één van de meest overschatte gitaristen allertijden is.
Boom like that is een super nummer op dat albumquote:Op maandag 6 september 2004 09:41 schreef Echoes het volgende:
Zijn nieuwe solo album is bijna uit..
Mark_Knopfler-Shangri-La-quote:Op maandag 6 september 2004 23:39 schreef Chielus het volgende:
Hoe heet zn nieuwe cd?
iid! Op de cd live @ Royal Albert Halll.quote:Op donderdag 14 november 2002 14:28 schreef Brick_Top het volgende:
stoer...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef cerror het volgende:afschuwelijk
![]()
Voortbordurend op die dire straits poep
Echt verschrikkelijke zeikmuzak.... zo, dat is d'r uit
Dat is "Your latest trick".quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:38 schreef Nokia3310 het volgende:
Ben zelf opgegroeid met veel Dire Straits muziek en kan het absoluut waarderen! Ben eigenlijk niet bekend met Mark Knopflers' solowerk, behalve dan dat ene supervette nummer met die heerlijke gitaarintro. Weet helaas niet hoe het heet, ben er al eeuwen naar op zoek maar niemand snapt wat ik bedoel
Maar de Dire Straits roeleren echt wel, met name nummers als Sultans of Swing en dat prachtige nummer met die mooie saxofoon erin (ben erg slecht in de titels van nummers zoals jullie wel kunnen zien)
Is dat het solonummer van Knopfler wat ik zocht of van de Dire Straits met die mooie saxofoon erin?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:48 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dat is "Your latest trick".
Inderdaad een hele mooie![]()
jupquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:36 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Is dat het solonummer van Knopfler wat ik zocht of van de Dire Straits met die mooie saxofoon erin?
Ik kan deze bands wel waarderen, evenals Dire Straits en Steely Dan. Waarom moet het perse of het een, of het ander zijn? Maar goed, afgeven op 'die saaie ouwelullenmuziek' doet het altijd goed in semi-hippe indie-kringen..quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:20 schreef edgar1967 het volgende:
Echter, wat is deze vluchtige oppervlakkige muziek nog waard als je geluisterd hebt naar:
Sebadoh, Palace Brothers, Songs Ohia, en Nick Drake?
Op de site www.mark-knopfler.com staat een videodiary van de opname van het album. Geeft al een beetje een indruk over hoe het album gaat worden. Mijn verwachtingen zijn niet al te hoog, maar misschien is dat achteraf wel een meevaller.quote:Op maandag 13 september 2004 22:18 schreef Echoes het volgende:
Ik vind zijn huidige solo albuims steeds minder (dire straits) worden. Op zich begrijpelijk als je tegen de 60 loopt, maar het wordt wel steeds zoetsappiger. Er zitten steeds minder herkenbare nummers in die je mee kunt zingen vind ik. Tevens vond ik zijn felle Fender stratocaster geluid in het begin mooier dan die tegenwoordige dikke Gibson LP geluiden. Ook mooi, maar ik vind dat felle clean beter bij hem passen. aLCHEMY is inderdaad het hoogtepunt geweest! Daarna is het met Brothers in arms en On Every street niet minder geworden, maar wel anders. Ik ben benieuwd naar zijn 4e ( alweer!) soloplaat.
Overigens heeft hij ook erg veel mooie film muziek gemaakt!
Local Hero
Cal
Comfort and Joy
The Princess Bride
Last Exit to Brooklyn
A Shot at Glory
Wag the Dog
Last Exit too brooklyn is een eeerg mooi liedje, evenals Local Hero Wild theme die iedereen al wel kent.
Ach ja, zeg nu eerlijk. Zo'n vent als Knopfler op die leeftijd hoeft ook niet meer "ruig" op z'n Strat te spelen.quote:Op maandag 13 september 2004 23:09 schreef Echoes het volgende:
inderdaad, zit nu wat nummers te luisteren van zijn nieuwe album. Klinkt weer beetje hetzelfde als de vorige soloalbums. Klinkt wel goed afgemixed zeg. Maar ik hoor de dikke Gibson geluiden weer haha
Ik vind de nieuwe beter dan zijn vorige soloalbum.quote:Op maandag 13 september 2004 23:09 schreef Echoes het volgende:
inderdaad, zit nu wat nummers te luisteren van zijn nieuwe album. Klinkt weer beetje hetzelfde als de vorige soloalbums.
ja tuurlijk, maar ik vind de muziek minder tot z'n recht komen. Heb het idee dat hij mooiere dingen kan maken. Ach binnenkort maar weer een cd kopen voor achtergrond muziek, en de verzameling compleet maken hahaquote:Op maandag 13 september 2004 23:45 schreef five2one het volgende:
[..]
Ach ja, zeg nu eerlijk. Zo'n vent als Knopfler op die leeftijd hoeft ook niet meer "ruig" op z'n Strat te spelen.. Die vent doet lekker waar die zin in heeft.
quote:Op maandag 20 september 2004 22:03 schreef five2one het volgende:
Ik vind het zelfs een beetje Dire Straits klinken..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:21 schreef Radjesh het volgende:
Speedwat At Nazareth![]()
Dat gitaar werk aan het eind![]()
![]()
quote:
Dire Straits Live in Rockpalast 1979quote:Op woensdag 29 september 2004 22:19 schreef five2one het volgende:
Het is ook onmogelijk om als "Dire Straits" nog in kroegen op te treden..
Wat is dat trouwens voor n opname van dat interview als ik vragen mag?
Kippenvel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:21 schreef Radjesh het volgende:
Speedwat At Nazareth![]()
Dat gitaar werk aan het eind![]()
![]()
Bedoel je het enige concert ever, of alleen van Mark en/of Dire Straits.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Voor mij de absolute top. Enige concert waar ik ooit ben geweest was van de Dire Straits, puur genieten.
Misschien bedoel je Golden Heart? Dat is het titelnummer van zijn eerste solo album. Het nieuwe album is echt TOP! Knopfler op zn best. Ben net terug van het postkantoor, kaartjes voor Heineken Music Hall, 16 aprilquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:38 schreef Nokia3310 het volgende:
Ben zelf opgegroeid met veel Dire Straits muziek en kan het absoluut waarderen! Ben eigenlijk niet bekend met Mark Knopflers' solowerk, behalve dan dat ene supervette nummer met die heerlijke gitaarintro. Weet helaas niet hoe het heet, ben er al eeuwen naar op zoek maar niemand snapt wat ik bedoel
Euh...., waar dan? Mijn Fins is nl. niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 20 september 2004 22:03 schreef five2one het volgende:
Hier een legale (!!!) live opname van Boom Like That. klik!
en dus de mijne ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:06 schreef Radjesh het volgende:
Mijn kaarten voor in Amsterdam @ 16 April zijn binnen!![]()
Dat staat ook zo op zijn officiele sitequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:31 schreef onanymous het volgende:
Hehe ik heb viavia vernomen dat Knopfler in Nederland geen 2, maar 4 optredens geeft volgend jaar. Vrijdag 15 en Zaterdag 16 in de HMH, Zondag 17 en Maandag 18 in Ahoy....
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:53 schreef NiTiN het volgende:
[..]
en dus de mijne ook![]()
![]()
![]()
Heb er nu al zin in
Hahaha, ja gezien!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:40 schreef NiTiN het volgende:
Private investigations... bij Kopspijkers nu"Remkes" zingt
Laatste cd al gehoord?? Als je dat saai vind, dan kun je niets van hem of de Dire Straits goed vindenquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:13 schreef Mes het volgende:
De man is een saaie drol geworden.
De eerste LP is de beste.
Vooral "Lions","Setting me up" en "Water of love".
Toen ze met keyboards begonnen haakte ik af.
knopfler overschat?.. die vent heeft zo'n beetje driekwart van de rock solo technieken uitgevonden man!quote:Op donderdag 14 november 2002 13:16 schreef harmonichunk het volgende:
Ik ben voor een combinatie. Als je in een solo een aantal arpeggio's inbouwd, kan dit (soms) de solo wat meer kleur gevenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
maar goed, alle gitaristen hebben een periode dat ze onder de indruk zijn van fingertapping, arpeggio's, dive bombs en die hele onzin. groei je wel overheen.
Heb je al eens naar David Gilmour van Pink Floyd geluisterd? Die heeft dat (vind ik) nog meer. Die speelt helemaal weinig noten, maar wel de juiste.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:01 schreef punchdrunk het volgende:
en als gitarist bewonder ik hem enorm om zijn dynamiek en expressie. ik ken geen enkele andere gitarist (op hendrix na mischien) die zoveel kan zeggen met een solo. als die gozer een solo speelt van 10 minuten, dan heeft ele noot ook iets te melden,
Aaaah vet. Ik ga morgen naar Ahoy.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef Radjesh het volgende:
Vanaaaf naar Knopfler @ HMH![]()
Heb er zin in![]()
Jawelquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:22 schreef five2one het volgende:
[..]
Aaaah vet. Ik ga morgen naar Ahoy.
Ik wens je veel plezier vanavond en laat ook even weten hoe het was!!!.
Begin maar eens met Dire Straits luisteren. Dat zal je in den beginne meer aanspreken dan MK solo. Begin bijvoorbeeld met het eerste album "Dire Straits"...quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:26 schreef MarliesN het volgende:
Hahaha mijn ouders gaan maandag naar het concert.. ik ken inmiddels ook alle liedjes, mijn vader draait de cd's nogal regelmatig nl.![]()
Sultans OF Swingquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:37 schreef five2one het volgende:
[..]
Begin maar eens met Dire Straits luisteren. Dat zal je in den beginne meer aanspreken dan MK solo. Begin bijvoorbeeld met het eerste album "Dire Straits"...
Of de strakke picks en bends van In the Galleryquote:
jawelquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:46 schreef five2one het volgende:
[..]
Of de strakke picks en bends van In the Gallery.
Voorpret....
Ik heb trouwens een strakke versie van de Sultans live in Basel 92. Een van de favo's van mij. Interesse?
Hij komt eraan. Goed luisteren naar de solo, maar dat lijkt me een cliché.....quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef Radjesh het volgende:
[..]
jawel
radjesh et gmail.com
Als je mij ff wilt toevoegen![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 november 2002 20:07 schreef hielkej het volgende:
Dankzij die samenwerking ben ik niet naar het concert gegaan. Ik vind die nieuwe helemaal niet leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
Gisteravond voor het eerst live gezien in AHOY. Gezien het publiek is het muziek waar je je ouders mee voor mee kunt nemen. Zowel jong als oud aanwezig.
Ik vond de samenwerking met Emmylou Harris niet echt bijzonder. Ze straalden allebei niet echt veel plezier uit in hetgeen ze aan het doen waren. Volgens een Knopfler kenner was dit dan nog één van zijn meest enthousiaste optredens...
De nummers van de Dire Straits sloegen duidelijk meer aan dan de overige nummers van de nieuwe CD.
Alleen de middelste ken ik niet ( Telegraph Road )quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:21 schreef Flopteron het volgende:
Brothers in Arms![]()
Telegraph Road (wel live dan uyteraerdt)![]()
Money for Nothing![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |