Heb je ook nog pics van Tutu? Zal zelf ook eens gaan zoeken naar wat pics van Coco.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Sinds 2 dagen in huis, Cooper.
Kleine broer van Tutu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie de toevoegingen, Tutu laat zich niet zo makkelijk fotograferen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook nog pics van Tutu? Zal zelf ook eens gaan zoeken naar wat pics van Coco.
Ouwetjes al?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 complete mafkezen, de dunste (boven) is een wilde, en die dikste (onder) wil de helle tijd het liefst bovenop mij gaan zitten ook als het even niet uitkomt.
Het zijn zusjes maar totaal verschillend, vandaag precies een half jaar oud.
Een half jaartje dus, denk dat het zo lijkt, ze lijken op foto ook groter dan ze zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ouwetjes al?
Of lijkt dat zo door hun tekening?
Heb jij zelf huisdieren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ahw, wat een schatjes allemaal. De katten dan hè.![]()
En hoe lang duurt het nog voordat mijn tieners het huis uit gaan? Geef mij hoop mensen.
Pics van de katten!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, de katten zijn al aanwezig. Nu nog de kinderen de deur uit.![]()
![]()
Ik zit niet achter mijn eigen pc, ik zal ze van de week posten. En jij hebt er al gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van de katten!![]()
Kinderen het huis uit krijgen heb ik geen ervaring mee.
Als je maar lang genoeg wacht gaan ze vanzelf ooit wel, niemand wil tot zijn/haar 40e bij zijn/haar ouders wonen lijkt me, ik tenminste niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, de katten zijn al aanwezig. Nu nog de kinderen de deur uit.![]()
![]()
Ik ken iemand die is 43 en woont nog thuis, ik hou mijn hart vast met mijn zoon nu.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg wacht gaan ze vanzelf ooit wel, niemand wil tot zijn/haar 40e bij zijn/haar ouders wonen lijkt me, ik tenminste niet.
Mijn moeder zou me al 10 keer de deur uit hebben geschopt, ze wilde toen ik ging ook echt dat ik wegging, ze was me behoorlijk beu.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is 43 en woont nog thuis, ik hou mijn hart vast met mijn zoon nu.Ok hij is pas 19, maar toch...
Dat heb ik nu met mijn dochter, die is 17 en zeer zelfstandig. Kat mag ze inderdaad ook meenemen. Maar aan de andere kant wil ik helemaal niet dat ze zo jong op zichzelf gaat, alleen heeft ze al zo lang verkering en ben ik een watje en afijn. TMI ineensquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me al 10 keer de deur uit hebben geschopt, ze wilde toen ik ging ook echt dat ik wegging, ze was me behoorlijk beu.
Ik mocht zelfs de kat meenemen.
Die volgen zo spoedig mogelijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het gaat hier om foto's van huisdieren...
Wat een mooie kleurquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Kinderen de deur uit, eenzaam, verlaten of gewoon gek op een beestenboel?
Show hier je twee- of viervoeters...
= = =
Sinds 2 dagen in huis, Cooper.
Kleine broer van Tutu...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |