Als ze naar 9 of hoger gaan wel. heb voor 8 ook alles met gold moeten doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel ruk dat je je muren niet meer met elixer kan doen.

ik heb er ook geen geld aan uitgegeven idd. duurde me toen een jaar om 5 builders te krijgen. daarna zijn er wat betere achievements en meer gems uit bushes etc ( en gem boxes) gekomen. Toch leuk spel ondanks dat ik niet echt van wachten houd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Weiger er ook geld aan uit te geven. Gebruik m'n gems alleen nog maar voor builder huts. Nu voor de 4e aan het sparen.

daarom heb ik 3 accounts.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:27 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb er ook geen geld aan uitgegeven idd. duurde me toen een jaar om 5 builders te krijgen. daarna zijn er wat betere achievements en meer gems uit bushes etc ( en gem boxes) gekomen. Toch leuk spel ondanks dat ik niet echt van wachten houd.

hm ik houd een builder vrij zodat ik altijd muurtjes kan doen en farmen als ik daar zin in heb. HEt vertraagt me iets ( ook al il ik toch 100% max, ook muren en heroes) maar maakt het wel veel leuker voor mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
daarom heb ik 3 accounts.3 op Android. Waarvan m'n main ook op de ipad.

Ja gaat ook wel redelijk snel nog, maar daarna alles lego nog en dat duurt ook weer 1 maand ofzo :p met inactieve bouwers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind die muurtjes wel oke eigenlijk.

hm ik doe er denk ik 25 per dag op een goede dag (het weekend niet)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:40 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel redelijk snel nog, maar daarna alles lego nog en dat duurt ook weer 1 maand ofzo :p met inactieve bouwers.

25 wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:41 schreef blow... het volgende:
[..]
hm ik doe er denk ik 25 per dag op een goede dag (het weekend niet)

?quote:

Is ook vrij lastig om dat enigszins consistent te blijven upgraden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:58 schreef blow... het volgende:
Wel jammer dat niemand hier high levelheroes heeft

ik ook idd. Farm ongeveer 35k de per dag maar wil naar minimaal 60k per dagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Is ook vrij lastig om dat enigszins consistent te blijven upgraden.
Ik wil ze wel naar lvl 30 (=max) krijgen, voordat ik naar TH10 ga.

35k DE per dag? Wtf!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:05 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ook idd. Farm ongeveer 35k de per dag maar wil naar minimaal 60k per dag

ik ben wel th9quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
35k DE per dag? Wtf!

Bedoel je 3.500 of 35.000?quote:

35.000quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bedoel je 3.500 of 35.000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |