Die onderste gebruik ik nog steeds. ook al jaren. goedkoop ding wat perfect doet wat die moet doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug deze:
[ afbeelding ]
Allemaal kleurtjes tijdens het computerenEn daarvoor deze:
[ afbeelding ]
Ook allemaal kleurtjes
Dat heb ik dan ook. Vooral als je wil slapen is het wat vervelend. Maar voorlopig ben ik er nog blij mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Die trust heb ik 2 a 3 jaar gehad, ding koste mij ooit een 10tjeEn deed het nog wel toen ik hem weg deed maar de gekleurde lampjes waren een beetje leip aan het doen, ineens vet snel knipperen enz (vet irritant in het donker)
Fijne muis is dat wel. Ziet er leuk uit en doet gewoon jaren lang zijn werk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die onderste gebruik ik nog steeds. ook al jaren. goedkoop ding wat perfect doet wat die moet doen
Als ik wil gaan slapen staat mijn laptop gewoon uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook. Vooral als je wil slapen is het wat vervelend. Maar voorlopig ben ik er nog blij mee.
Mijn pc is al 3 maanden niet meer uit geweestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik wil gaan slapen staat mijn laptop gewoon uitMaar ik vond het gewoon vervelend, ging er op letten enz en zag het vaak vanuit mijn ooghoek als ik iets aan het kijken was.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn pc is al 3 maanden niet meer uit geweest
Als de Scheer & Foppen hem toevallig heeft dan koop ik hem gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
hiervoor had ik ook een trust met allemaal kleurtjes. was wel een fijne muis. maar helaas kapot
Waarom niet. hij springt vanzelf wel in de slaapstand, en opstarten duurt weer een paar minuten, dat geduld heb ik niet.quote:
Ik had ooit een computer die had van die fel blauwe lampjes als de harde schijf aan het laden was, dat deed snachts soms gewoon pijn aan de ogen als ik een film aan het kijken was. Ik heb dus met een benzine stift dat hele trasnaparante paneeltjemet die nutteloze knipperende lampjes aan de voorkant van de computer dichtgetekendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook. Vooral als je wil slapen is het wat vervelend. Maar voorlopig ben ik er nog blij mee.
Aan en uitschakelen duurt toch ook niet lang? Mijn laptop is binnen een paar seconde opgestart. Net als afsluitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom niet. hij springt vanzelf wel in de slaapstand, en opstarten duurt weer een paar minuten, dat geduld heb ik niet.
toch voorkeur voor logitech.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Trust alleen een goed merk voor computermuizen, mijn speakers van Trust zijn vrij snel overleden. Na anderhalf jaar kon ik ze weg doen
minuut. dat geduld heb ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aan en uitschakelen duurt toch ook niet lang? Mijn laptop is binnen een paar seconde opgestart. Net als afsluiten
Ik gebruik de muis die ik bij het toetsenbord ooit een keer gratis kreegquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wie kan mij vertellen wat je nou met een muis van 100 euro moet? Waarom is die beter
gamers schijnen het verschil te merken. en daarbij zien ze er gewoon tof uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wie kan mij vertellen wat je nou met een muis van 100 euro moet? Waarom is die beter
Ik heb zo een afstandsbediening daarvoor, gewoon op bed liggen en lampje aan doen, of de stroom van de tv en computer halenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben sowieso allergisch voor lampjes als ik wil slapen. Laptops, xbox.. alles moet volledig uit staan als ik ga slapen. Alle stekkers eruitOm die reden deze week stekkerdozen met aan en uit schakelaar gekocht
Dat soort lampjesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had ooit een computer die had van die fel blauwe lampjes als de harde schijf aan het laden was, dat deed snachts soms gewoon pijn aan de ogen als ik een film aan het kijken was. Ik heb dus met een benzine stift dat hele trasnaparante paneeltjemet die nutteloze knipperende lampjes aan de voorkant van de computer dichtgetekend
mijne in 2 minuten ofzoquote:
Relaxtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb zo een afstandsbediening daarvoor, gewoon op bed liggen en lampje aan doen, of de stroom van de tv en computer halen
En dan zo in een paneeltje ingebouwd dat afplakken niet goed genoeg was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat soort lampjesNet als jaren terug dat je schijf een dikke teringherrie maakte
Mijn laptop? Nee. Die zet ik altijd volledig uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan staat die ook in een soort van slaapstand
w8 ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn laptop? Nee. Die zet ik altijd volledig uit
impossibruquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn laptop? Nee. Die zet ik altijd volledig uit
Huh? Ik snap niet wat je bedoeld. Maar ik schakel hem altijd volledig uit.quote:
Huh. Is niet raar toch? Heb sowieso ook weinig op de laptop staan (vergeleken met de meeste personen)quote:
Windows 8quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet wat je bedoeld. Maar ik schakel hem altijd volledig uit.
10 seconde vind ik wel best raarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh. Is niet raar toch? Heb sowieso ook weinig op de laptop staan (vergeleken met de meeste personen)
Of als er wat mis gaat, denk ik wel eens "even 5 seconden resetten" En dan zie ik ineens [windows update 1/24 updates downloaden] staanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Alleen na een update duurt opstarten wat langer maar dat is logisch.
Kennelijk ja. Ik gebruik nog Windows 7 en dat duurt wel even.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHoezo, dat start snel op ofzo?
Ik klik hem aan, zie snel lenovo staan en voor ik het weet is mijn inlogscherm dan in beeld. En ik weet 100% zeker dat mijn laptop nooit in slaapstand staat, daar heb ik namelijk zelf een hekel aan. Het is volledig aan of volledig uit bij mijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 seconde vind ik wel best raar
ik slaapstand blijft de mijne tegenwoordig vasthangen moet ik hem alsnog opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:12 schreef GekkePoes het volgende:
De slaapstand doet bij mijn computer er langer over dan aan en uit schakelen
zal de netwerkkaart wel naar de knoppen zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Kan nog steeds geen lankabel gebruiken, best wel zwaar bagger. Mijn laptop wilt geen verbinding meer daar mee maken. Ligt aan het feit dat ik (naja mijn laptop) ineens geen IP adres krijgt van de router ofzo. Beperkte verbinding zegt die dan. Dat was ineens zo toen ik mijn laptop net 3 weken had, inmiddels heb ik dit probleem dus al ongeveer een maand.
Ooit al topic over gemaakt, toen is het niet beter geworden. Nerd huisgenoot naar laten kijken, ook niet opgelost.
Na 3 weken al?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zal de netwerkkaart wel naar de knoppen zijn.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah kan best hoor. het is allemaal nogal gevoelig spul.
Super laptop.quote:
Op mijn internetkabel probleem na ben ik er erg blij mee jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Super laptop.
Die lenovo's zijn bazen jwz
ik heb dan ook maar een toshitbaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Super laptop.
Die lenovo's zijn bazen jwz
Hee Ama?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Straks even garnalensalade halen en bolletjes
Oh eeh, eens denken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
nick kom naar mij vanavond carnaval
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel uitkijken met je kat
Al gedaan en gegeten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders ga je even brood met garnalensalade halen
Hihiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik las 'nice' en ama met afbeelding, dus ik denk hey ama heeft al koekjes gebakken, maar nee
Ik ook, moet meeste boodschappen nog bij andere supermarkt halenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
zo maar eens even boodschappen doen
wij hebben maar 1 supermarkt op het dorp maar die is kanki duur dus ga lekker stukjes fietsenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, moet meeste boodschappen nog bij andere supermarkt halen
melk komt van de koequote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Sardu het volgende:
Supermarken.![]()
Daar komen alleen mensen die denken dat melk uit een pak komt.
Ik kan zo'n beetje kiezen naar welke winkel ik wil maar ga altijd naar Jumbo of AHquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben maar 1 supermarkt op het dorp maar die is kanki duur dus ga lekker stukjes fietsen
maar is carnaval
Lever je bonuskaart maar in jongen.quote:
Ik ben half opgevoed op een boerderij grapjurk kom niet frontenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lever je bonuskaart maar in jongen.
Of die denken dat een brood en wit en bruin en volkoren en meergranen isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Sardu het volgende:
Supermarken.![]()
Daar komen alleen mensen die denken dat melk uit een pak komt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of die denken dat een brood en wit en bruin en volkoren en meergranen is
Het halve land is boerderij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben half opgevoed op een boerderij grapjurk kom niet fronten
was het maar zo'n feestquote:
Srs zo vaak. Ook wel eens 'Mag ik een tijger bruin volkoren van u' Wil u bruin of volkoren? 'Bruin volkoren' Het is of bruin of volkoren 'bruin volkoren alstublieft'quote:
lolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Srs zo vaak. Ook wel eens 'Mag ik een tijger bruin volkoren van u' Wil u bruin of volkoren? 'Bruin volkoren' Het is of bruin of volkoren 'bruin volkoren alstublieft'
Moet dan altijd tot 100 tellen om niet uit mijn dak te gaan.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet iedere groente/fruit weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol
maar van de andere kant ben ik ook altijd wel een beetje verbaasd als ik de kassamiep moet vertellen welke groente ze in haar handen heeft
ja, verscillende sorten appaels zou ik ook niet weten, maar sommigen heben schijnbaar nog moeite met een avocado of een auberginequote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet iedere groente/fruit weet.Of nou ja het verschil dan voornamelijk. Zoals appels
Zit er geen stickertje op dan weet ik het echt niet
Of nectarines en perziken. Door plastic kan ik echt slecht zien welke 'pluiziger' is en dus de abrikoos is.
Tsja als het iets is wat je nog nooit gezien hebt of gegeten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verscillende sorten appaels zou ik ook niet weten, maar sommigen heben schijnbaar nog moeite met een avocado of een aubergine
hamburgers heb je wel gegeten toch :squote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja als het iets is wat je nog nooit gezien hebt of gegeten.
Weet jij wel wat er in een hamburger zit? Weet je uberhaupt wel wat je eigenlijk eet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hamburgers heb je wel gegeten toch :s
jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet jij wel wat er in een hamburger zit? Weet je uberhaupt wel wat je eigenlijk eet?
#voedselvertrouwen
gemalen ham en gemalen burgersquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet jij wel wat er in een hamburger zit? Weet je uberhaupt wel wat je eigenlijk eet?
#voedselvertrouwen
In een echte hamburger 100% rundvlees.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#voedselvertrouwen
Grapje ik vind jullie liefquote:
dat zal wel.quote:
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Je moer.quote:
Geen idee wat dat isquote:
Sorry ik ben een beetje obstinaat vanmiddagquote:
wat ik zo allemaal hoor zou ik in de primark niet dood gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje obstinaat vanmiddagIk wilde heul graag naar de primark, hesjtek vrouwen dingen hesjtek firstworldproblems
Primark is gewoon een guilty pleasure... als ik daar eenmaal ben wil ik iedereen vermoorden, maar ik heb wel leuke slofjes en sokjes en een mooie pyama danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ik zo allemaal hoor zou ik in de primark niet dood gevonden willen worden
wel vanmiddag nog naar de action geweest
action moet ik altijd heen voor wasmiddel en secondelijmquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Primark is gewoon een guilty pleasure... als ik daar eenmaal ben wil ik iedereen vermoorden, maar ik heb wel leuke slofjes en sokjes en een mooie pyama dan
Action ga ik ook nooit weg zonder een tube verf of een pen te hebben gekocht
nooit iets anders? ik heb gister nog 20 euro aan craft materials gehaald, ik ben mijn schilder hobby weer aan het oppakkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
action moet ik altijd heen voor wasmiddel en secondelijm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
nooit iets anders? ik heb gister nog 20 euro aan craft materials gehaald, ik ben mijn schilder hobby weer aan het oppakken
ook andere dingen, maar die neem ik altijd wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
* gianni61 luistert naar selah sue.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:54 schreef Sardu het volgende:
* Sardu luistert naar Foo Fighters .
Bedenk ik me dat ik Dago al een tijdje niet heb gezien.
goed ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:54 schreef Sardu het volgende:
* Sardu luistert naar Foo Fighters .
Bedenk ik me dat ik Dago al een tijdje niet heb gezien.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* gianni61 luistert naar selah sue.
zou haar wel eens willen zien..
ik zag een foto op internet dat haar EP alone ook op vinyl bestaat. maar vind nog geen winkel die het verkooptquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:05 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb een LP van d'r en ooit al eens voor naar een optreden geweest ergens in de achterhoek.
zul je wel online moeten kopenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een foto op internet dat haar EP alone ook op vinyl bestaat. maar vind nog geen winkel die het verkoopt
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook andere dingen, maar die neem ik altijd wel mee
R.I.Pquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
* wietparkiet moet ongewenst carnavalsmuziek aanhoren
zelfmoord zelfmoord zelfmoord
Nog geen 10tje op discogs.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een foto op internet dat haar EP alone ook op vinyl bestaat. maar vind nog geen winkel die het verkoopt
Is dat een codewoord voor vagijn ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog geen 10tje op discogs.
Zou dr raggamuffin wel eens willen inspecteren tho.
Een nummer van d'r.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is dat een codewoord voor vagijn ofzo?
Oh johquote:
Ik ken alleen de boerenkat.quote:
Hou je niet van kale poezen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken alleen de boerenkat.![]()
Oh en die kale naakte.
Afhankelijk of ik er aan moet likken of niet.quote:
Tuurlijk moet je er aan likkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Afhankelijk of ik er aan moet likken of niet.
Dan wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je er aan likken
En anders moet ie dus harig zijn?quote:
Anders geef ik geen neuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En anders moet ie dus harig zijn?
Lekker simpel.quote:
Ik geef niks om harige paling tho.. Ik ben niet zo simpelquote:
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik een hakmes mee moet nemen zal ik nooit een australian kiss geven
deze manquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik een hakmes mee moet nemen zal ik nooit een australian kiss geven
Kale kutjes oder keine kutjesquote:
Qftquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik bedoel, ik scheer mijn zak ook gewoon. Mannen die dat niet doen zijn nimmer aan hun zak gelikt
Dat. Balhaar achterin je keel zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik bedoel, ik scheer mijn zak ook gewoon. Mannen die dat niet doen zijn nimmer aan hun zak gelikt
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat. Balhaar achterin je keel zit niemand op te wachten.
Ik ben niet warm genoeg hehquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
soberso man, mis haar warmte in dit topic
Niet dan?quote:
Wel dan?quote:
Ja weeknie ik heb nooit ballen in mn mond.quote:
Jawel. Maar jij bent speciaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben niet warm genoeg heh!?
Een vagijn haar danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja weeknie ik heb nooit ballen in mn mond.
[..]
Jawel. Maar jij bent speciaal.
Dokterquote:
Liever niet, maar dat is altijd nog beter dan bonkjes en sliertjes.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een vagijn haar dan..
En jeej ik ben speciaal..
Hoi!quote:
Eenschquote:Op zondag 8 februari 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat is altijd nog beter dan bonkjes en sliertjes.
quote:Op zondag 8 februari 2015 02:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Eensch. Dat gaat wel heul ver
.
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
is er nog iets van je huid overgebleven?
Ohquote:Op zondag 8 februari 2015 12:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar schijnen de nachten ook voor bedoeld
You go, Geoquote:Op zondag 8 februari 2015 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik gister ook gedaan.
#overwinning
oooOOoOOquote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worth ithad een leuke eindbestemming
Ik was in Vlaardingen, het was 20minuutjes met de trein. Goed begin/goede oefeningquote:
Nicely donequote:Op zondag 8 februari 2015 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was in Vlaardingen, het was 20minuutjes met de trein. Goed begin/goede oefeningnu uitbreiden.
Thanksquote:Op zondag 8 februari 2015 13:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nicely done
Volgend weekend naar Groningen
Dat is echt dikke 4 uur met de trein, dan moet er geneukt wordenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks![]()
Flinke reisFOK! meet? Of wat heb je gepland?
Dan ging die naar Enschedequote:Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is echt dikke 4 uur met de trein, dan moet er geneukt worden
Oh ik niet, had het over jouquote:Op zondag 8 februari 2015 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks![]()
Flinke reisFOK! meet? Of wat heb je gepland?
Oh, ging laatst ook voor de lol naar Leeuwarden hoor, was wel tof.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is echt dikke 4 uur met de trein, dan moet er geneukt worden
Oh iedereeen neukt behalve VA natuurlijk, da's waarquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh iedereeen neukt behalve VA natuurlijk, da's waar
Groningenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hell no.. sowieso wat moet ik in Groningen
Chillenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hell no.. sowieso wat moet ik in Groningen
Is een schuit niet wat veel?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Chocomel met een schuit amaretto#zuiplap
Ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Zit altijd vol verbazing de Abusers SC te lezen
Er is nooit te veel alcohol. Maar voor een goede fijne lekkere verdeling dan is een schuit vast te veel.quote:
Schijnt een leuke stad te zijn, maar ver.. en daar niemand die ik ken, dus zou ik eerder anders heen gaan.quote:
Toch af en toe even kijken wat die gekke Bob weer allemaal zegtquote:
Die Tosti met zijn wimpersquote:Op zondag 8 februari 2015 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Zit altijd vol verbazing de Abusers SC te lezen
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Tosti met zijn wimpers![]()
Ik word altijd wakker met wat keta in mijn neus
Google eens op "schuit"quote:Op zondag 8 februari 2015 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Er is nooit te veel alcohol. Maar voor een goede fijne lekkere verdeling dan is een schuit vast te veel.
bestaat die nogquote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat was de Stoners SC onschuldig zeg als ik dit telkens zo lees. Daar ging het ook wel eens over harddrugs maar gewoon mensen die het af en toe deden
Laatst werd die ineens omhoog gekickt haha maar is nog steeds helemaal dood daar.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:37 schreef DrNick het volgende:
Begin de dag met wat keta, begin de dag met wat pep. Want wie vrolijk snuift in de morgen, die lacht de hele dag, ja, die lacht de hele dag.
VA neukt dus tochquote:Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik zou dan molly en wiet doen
Waar koop jij thee dat je naar roffa moet?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rotterdam, thee kopen, en daarna zie ik wel.
Aight aightquote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rotterdam, thee kopen, en daarna zie ik wel.
Theemaas.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar koop jij thee dat je naar roffa moet?
Ik prefereer toch het eerste.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Chocolademelk met amaretto, of andersom?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis LBal de hele week afwezig hier
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
soberso man, mis haar warmte in dit topic
quote:
VAquote:
Autocannibalisme is ook een optie.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb honger maar geen zin om naar de AH te gaan
Maar eens kijken wat ik nog heb en wat ik er mee kan
Wel oke, weekend bijna voorbij. Et toi?quote:
omnomnomquote:
Awesome, ik loop tegenwoordig voor op school. Ik ben goed bezigquote:Op zondag 8 februari 2015 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel oke, weekend bijna voorbij. Et toi?
Yoooooooooo, nog steeds verdrietig?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Awesome, ik loop tegenwoordig voor op school. Ik ben goed bezig#trots
neequote:Op zondag 8 februari 2015 14:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yoooooooooo, nog steeds verdrietig?
Omdat het uit was, weet je toch.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Verdrietig. Waarom was/ben je verdrietig Fylax?
Het is weer goed dus?quote:
ik doe weer dingen enzo, en dat is vet raar, want dat ben ik niet van mezelf gewendquote:
Als je vrijdag 10 april zin hebt om te leren, zeg je het maar gr grquote:Op zondag 8 februari 2015 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik doe weer dingen enzo, en dat is vet raar, want dat ben ik niet van mezelf gewend
Ineens motivatie enzo
Oh oke, dat kan ookquote:
Probably wel jaquote:Op zondag 8 februari 2015 14:32 schreef DrNick het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ik smaak. Vast naar kip.
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je vrijdag 10 april zin hebt om te leren, zeg je het maar gr gr
quote:
Ja, dus het zou toffer zijn als we samen konden danquote:Op zondag 8 februari 2015 14:34 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, ik dacht dat we vrienden waren
Ik ben geen homo.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom was het uit homofylax?
Okay, waarom ging het dan wel uit?quote:
Regel je dan ietsquote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dus het zou toffer zijn als we samen konden dan
Als het kan, maar ben bang voor je dat bij ons iedereen gaatquote:
Omdat haar gevoel voor mij weg was.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, waarom ging het dan wel uit?
kpopquote:
/care tochquote:Op zondag 8 februari 2015 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het kan, maar ben bang voor je dat bij ons iedereen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |