Die onderste gebruik ik nog steeds. ook al jaren. goedkoop ding wat perfect doet wat die moet doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug deze:
[ afbeelding ]
Allemaal kleurtjes tijdens het computerenEn daarvoor deze:
[ afbeelding ]
Ook allemaal kleurtjes
Dat heb ik dan ook. Vooral als je wil slapen is het wat vervelend. Maar voorlopig ben ik er nog blij mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Die trust heb ik 2 a 3 jaar gehad, ding koste mij ooit een 10tjeEn deed het nog wel toen ik hem weg deed maar de gekleurde lampjes waren een beetje leip aan het doen, ineens vet snel knipperen enz (vet irritant in het donker)
Fijne muis is dat wel. Ziet er leuk uit en doet gewoon jaren lang zijn werk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die onderste gebruik ik nog steeds. ook al jaren. goedkoop ding wat perfect doet wat die moet doen
Als ik wil gaan slapen staat mijn laptop gewoon uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook. Vooral als je wil slapen is het wat vervelend. Maar voorlopig ben ik er nog blij mee.
Mijn pc is al 3 maanden niet meer uit geweestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik wil gaan slapen staat mijn laptop gewoon uitMaar ik vond het gewoon vervelend, ging er op letten enz en zag het vaak vanuit mijn ooghoek als ik iets aan het kijken was.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn pc is al 3 maanden niet meer uit geweest
Als de Scheer & Foppen hem toevallig heeft dan koop ik hem gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
hiervoor had ik ook een trust met allemaal kleurtjes. was wel een fijne muis. maar helaas kapot
Waarom niet. hij springt vanzelf wel in de slaapstand, en opstarten duurt weer een paar minuten, dat geduld heb ik niet.quote:
Ik had ooit een computer die had van die fel blauwe lampjes als de harde schijf aan het laden was, dat deed snachts soms gewoon pijn aan de ogen als ik een film aan het kijken was. Ik heb dus met een benzine stift dat hele trasnaparante paneeltjemet die nutteloze knipperende lampjes aan de voorkant van de computer dichtgetekendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook. Vooral als je wil slapen is het wat vervelend. Maar voorlopig ben ik er nog blij mee.
Aan en uitschakelen duurt toch ook niet lang? Mijn laptop is binnen een paar seconde opgestart. Net als afsluitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom niet. hij springt vanzelf wel in de slaapstand, en opstarten duurt weer een paar minuten, dat geduld heb ik niet.
toch voorkeur voor logitech.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Trust alleen een goed merk voor computermuizen, mijn speakers van Trust zijn vrij snel overleden. Na anderhalf jaar kon ik ze weg doen
minuut. dat geduld heb ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aan en uitschakelen duurt toch ook niet lang? Mijn laptop is binnen een paar seconde opgestart. Net als afsluiten
Ik gebruik de muis die ik bij het toetsenbord ooit een keer gratis kreegquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wie kan mij vertellen wat je nou met een muis van 100 euro moet? Waarom is die beter
gamers schijnen het verschil te merken. en daarbij zien ze er gewoon tof uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wie kan mij vertellen wat je nou met een muis van 100 euro moet? Waarom is die beter
Ik heb zo een afstandsbediening daarvoor, gewoon op bed liggen en lampje aan doen, of de stroom van de tv en computer halenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben sowieso allergisch voor lampjes als ik wil slapen. Laptops, xbox.. alles moet volledig uit staan als ik ga slapen. Alle stekkers eruitOm die reden deze week stekkerdozen met aan en uit schakelaar gekocht
Dat soort lampjesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had ooit een computer die had van die fel blauwe lampjes als de harde schijf aan het laden was, dat deed snachts soms gewoon pijn aan de ogen als ik een film aan het kijken was. Ik heb dus met een benzine stift dat hele trasnaparante paneeltjemet die nutteloze knipperende lampjes aan de voorkant van de computer dichtgetekend
mijne in 2 minuten ofzoquote:
Relaxtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb zo een afstandsbediening daarvoor, gewoon op bed liggen en lampje aan doen, of de stroom van de tv en computer halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |