wat voor de een lol is is voor de ander overlast, mensen stellen zich vak snel aan, en als ze wat horen gaan ze er op focussen waardoor het erger lijkt en ze zich gaan irriteren waardoor z het niet los kunnen lkten en dan al gaan janken bij een uurtje af en toe wat geluid.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon de muziek op een normaal volume zetten. Niemand gaat zeuren als er wat rumoerigheid is bij een verjaardag oid. Wel als een complete disco naast je gehouden wordt.
[..]
Lol hebben staat niet gelijk aan overlast veroorzaken.
Je doet het gewoon weer lol. Je pakt een dingetje dat je naar je hand kan zetten en verdraait het verhaal. Jij hebt echt isseus lol. maar goed ik hoef niks aan jouw te bewijzen, wel mijn complimenten hoe je van een onderwerp over een feestje dit kan maken. Ik ben serieus hardop aan het lachen, je maakt me zelfs nieuwsgierig naar hoe jou leven eruit ziet. Moet wel ongeloofelijk eenzaam zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof geen snars van je verhalen, je verzint er nu maar wat bij om je gelijk te halen en je gedrag goed te praten, overgaan tot geweld
je bent gearresteerd en gelijk vrijgelaten en nu opeens vrijgesproken, ga lekker ergens anders de grote fabelfantast uithangen ik heb genoeg lul verhalen gelezen en gehoor dom te weten dat je zwetst uit je nek
btw wordt je in nederland niet vrijgesproken van mishandeling omdat een ander ook iets deed, als je denkt dat iemand in deze krablapperij trapt dan wen sik je veel succes met imponeren van kleuters wat dat zal dan je doelgroep moet worden
Goed idee, ik zal morgen een tent bij ze voor de deur leggen met een kaartje en 50 euro.quote:
Voor één keer per jaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
Je kan ook gewoon het gezellig hebben zonder direct muziek op standje teringhard te zetten. Je weet wel: dan kan je ook gewoon met elkaar kletsen enzo.
Dat het uberhaupt al in je opkomt om midden in een woonwijk harde muziek te gaan draaien en 'feestjes' te geven vind ik behoorlijk tokkie.
Feestjes geven doe je op feestlokaties en niet midden in een woonwijk.
ik verdraai niks. jij verzint alles net zoals je laatste bewering maar dat wist ik en heb oprecht medelijden met je omgevingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:40 schreef danny081 het volgende:
[..]
Je doet het gewoon weer lol. Je pakt een dingetje dat je naar je hand kan zetten en verdraait het verhaal. Jij hebt echt isseus lol. maar goed ik hoef niks aan jouw te bewijzen, wel mijn complimenten hoe je van een onderwerp over een feestje dit kan maken. Ik ben serieus hardop aan het lachen, je maakt me zelfs nieuwsgierig naar hoe jou leven eruit ziet. Moet wel ongeloofelijk eenzaam zijn.
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Danny081 denkt dat de hele wereld om hem en z'n grafkut van een wijf draait.
Ja,maar wel ff handig ivm dat andere topicquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:46 schreef Bugno het volgende:
Zie nu trouwens pas dat dit een wat ouder topic is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |