quote:Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die tassen hoef je puntje bij paaltje alleen te dragen van de deur naar de auto/bus.
En alleen zijn als er iets gebeurd? Australie is nou niet echt een achtergesteld land en alleen de bush in gaan zal je ook niet.
Kortom, stap over de angst als je de wens hebt en doe het gewoon. Geef 100 euro extra uit voor een flexibel ticket en als het niks is ga je gelijk terug.
Ja snap ik ook hoor, als ik die vriendin zo hoor heeft ze allemaal losse groepsreizen ter plekke aan elkaar geknooptquote:Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die tassen hoef je puntje bij paaltje alleen te dragen van de deur naar de auto/bus.
En alleen zijn als er iets gebeurd? Australie is nou niet echt een achtergesteld land en alleen de bush in gaan zal je ook niet.
Kortom, stap over de angst als je de wens hebt en doe het gewoon. Geef 100 euro extra uit voor een flexibel ticket en als het niks is ga je gelijk terug.
Ik kan geen rugzakken dragenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Wij gebruiken sowieso tijdens reizen altijd onze backpacks. Veel handiger dan dat gesjouw/-rol met koffers.
Handig/noodzakelijk? Of een argument om het niet te doen?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja snap ik ook hoor, als ik die vriendin zo hoor heeft ze allemaal losse groepsreizen ter plekke aan elkaar geknooptIk zou dat in z'n geheel in NL al boeken Maar m'n gezondheid is niet 100% top zeg maar, dus het is fijn als er iemand bij is die dat weet.
Het is handigquote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig/noodzakelijk? Of een argument om het niet te doen?
Wat als je alleen gaat? Kom je dan in gevaar?
Ik kan mij nog een trap herinneren ja...quote:Op maandag 9 februari 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen rugzakken dragenNiet dat die koffers zo lekker sjouwen de trap op...
Vanwege je rug? Ook niet als je een echt goede hebt?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan geen rugzakken dragenNiet dat die koffers zo lekker sjouwen de trap op...
Een van de redenen dat ik niet meer naar LL gaquote:Op maandag 9 februari 2015 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een trap herinneren ja...
Dan is er altijd wel iemand in de buurt die je helpt denk ikquote:Op maandag 9 februari 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is handigMocht ik vallen, uitglijden, iets zwaars sjouwen, wat dan ook, dan is het leuk als iemand me in de bus sjouwt of met me naar het ziekenhuis gaat.
Zandvoortquote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik ga dit jaar lekker naar Zandvoort aan Zee. Al dat verre gereis...
Kom toch gewoon naar Kijkduinquote:Op maandag 9 februari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZandvoortAls het vrijdag een beetje mooi weer wordt, wilde ik ook naar Zandvoort
Dat dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is er altijd wel iemand in de buurt die je helpt denk ik
Gvd ik woon er in de buurt maar echt de lelijkste kustplaats van Nederlandquote:Op maandag 9 februari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZandvoortAls het vrijdag een beetje mooi weer wordt, wilde ik ook naar Zandvoort
Wat, dat ik door m'n rug ga of iets verrek? Vier keer per jaar ofzo. Dan loop ik er een week bij als Quasimodo en afgelopen zomer heb ik een spier verrekt in m'n bovenbeen, heb ik nog steeds last vanquote:Op maandag 9 februari 2015 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoe vaak overkomt je dat thuis?
Ik loop meestal naar een strandtent dat technisch gezien in Bloemendaal ligt, dan op de terugweg bij Haarlem of Amsterdam de trein uit, even wat eten en misschien wat winkels in en naar de bios en dan naar huis.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gvd ik woon er in de buurt maar echt de lelijkste kustplaats van Nederland
Tyfus dorp. Gelukkig aardig wat okay strandtenten
Ik ga hopelijk naar Ierlandquote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik ga dit jaar lekker naar Zandvoort aan Zee. Al dat verre gereis...
Bloemendaal aan zee. En dat heeft geen dorp dus kan ook niet lelijk zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop meestal naar een strandtent dat technisch gezien in Bloemendaal ligt, dan op de terugweg bij Haarlem of Amsterdam de trein uit, even wat eten en misschien wat winkels in en naar de bios en dan naar huis.
Tofquote:
Ik heb nu al zin in de warme chocolademelkquote:Op maandag 9 februari 2015 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bloemendaal aan zee. En dat heeft geen dorp dus kan ook niet lelijk zijn.
Dan heb ik een voorkeur voor de strandtenten in zandvoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |