Ik begin al met een halve fles drinkontbijt. Overdag 3-4 bakjes thee en net zoiets aan water, en bij het eten en 's avonds nog minstens een liter fris/water/limonadequote:Op maandag 9 februari 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook zoiets op een gemiddelde dag.
Hier ook wel makkelijk 20. Tenzij ik thuis werk, dan net twee bakken koffie en een beetje water met wat moeite.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh, je kunt toch niet maar 4 glaasjes drinken op een dag?
Ik zit minstens aan het 5 voudige daarvan.
ja ik moest ook enorm plassenquote:Op maandag 9 februari 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5 thee? Ik zou niet meer van de wc afkomen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh, je kunt toch niet maar 4 glaasjes drinken op een dag?
Ik zit minstens aan het 5 voudige daarvan.
Ik kan alleen kleine kopjes thee drinken anders ga ik echt over m'n nek.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik moest ook enorm plassen
Maar thee is zo lekker
Jij bent wel bijzonder hè?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan alleen kleine kopjes thee drinken anders ga ik echt over m'n nek.
Ik niet. Maar ik drink in de regel ook enkel water en 's ochtends jus d'orange.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik begin al met een halve fles drinkontbijt. Overdag 3-4 bakjes thee en net zoiets aan water, en bij het eten en 's avonds nog minstens een liter fris/water/limonade
Trainen die blaas!quote:Op maandag 9 februari 2015 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik moest ook enorm plassen
Maar thee is zo lekker
Hey Tallyquote:Op maandag 9 februari 2015 10:15 schreef Tally het volgende:
In de ochtend drink ik thee en sapjes. Helemaal sinds ik werk. Anders had ik het te druk in de ochtend om iets te drinken
Ja dat was een tijdje geleden al hé tijdens die andere griepepidemiequote:Op maandag 9 februari 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey Tally
Wij zouden nog eens daten he?![]()
Elkaar aanstekenquote:Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat was een tijdje geleden al hé tijdens die andere griepepidemie
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat was een tijdje geleden al hé tijdens die andere griepepidemie
Doe je mee?quote:
Je komt er alleen zo moeilijk vanaf. En wanneer je er vanaf bent dan kom je weer iemand tegen die je wel weer aansteektquote:Op maandag 9 februari 2015 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich wel handig, dan heb je het in ieder geval gehad.
Dat is ook weer zo. Maar ik ben dit jaar twee keer bij iemand op bezoek geweest in het ziekenhuis en beide keren was ik de volgende dag ziek, terwijl ik daar in december geen last van had en er bijna elke dag kwam. Ik weet niet wat er allemaal op die afdeling heerstequote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Je komt er alleen zo moeilijk vanaf. En wanneer je er vanaf bent dan kom je weer iemand tegen die je wel weer aansteekt
Ik ben anders ook nooit ziek, maar het afgelopen jaar al wel helemaal 3 keer ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 11:09 schreef Q. het volgende:
Al een jaar niet meer ziek geweest! Na deze week heb ik er weer tijd voor dus dat ga ik eens lekker doen.
Land of the dumb, home of the obese.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Amerika...
http://www.nu.nl/internet(...)n-vs-busongeluk.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |