Het klinkt ook als datenight. Helemaal mooi wordt 't als je met Valentijnsdag naar 50 shades gaat.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had voorgesteld om, in het kader van wat meer buiten de deur komen/relaxen/toffe dingen zien, elke eerste weekend van de maand (als leidraad, als een film later uitkomt ofzo best even weekje wachten) naar de bios te gaan. Hapje eten. En om me te pesten is mijn man dat nu 'date night' gaan noemen. De lijer. Hij weet dat ik er een hekel aan heb, aan dat soort stelletjes-termen'Date night
FFS.
Wat heb je daar nu weer aan? En daar worden ze dan voor betaald? Laat het ons met z'n allen dan lekker helemaal allemaal zelf uitzoeken. Eikelsquote:Op maandag 9 februari 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, de witte spelling houdt die keuze blijkbaar vrij, je zoekt het zelf maar uit. Bij 'miereneuken' zou er 1 n worden gebruikt omdat de betekenis niet letterlijk is, net zoals bij kattekop.
De Van Dale maakt er wel mierenneuken van.
Oh, neequote:Op maandag 9 februari 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt ook als datenight. Helemaal mooi wordt 't als je met Valentijnsdag naar 50 shades gaat.
Echt he? En dan vrouwen die in plaats van hun man een ros voor z'n harses te geven als hij zoiets zegt zelf dingen als ''t mannetje' gaan bezigenquote:
En daarna naar jullie liefdesnestje?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had voorgesteld om, in het kader van wat meer buiten de deur komen/relaxen/toffe dingen zien, elke eerste weekend van de maand (als leidraad, als een film later uitkomt ofzo best even weekje wachten) naar de bios te gaan. Hapje eten. En om me te pesten is mijn man dat nu 'date night' gaan noemen. De lijer. Hij weet dat ik er een hekel aan heb, aan dat soort stelletjes-termen'Date night
FFS.
Gezelligquote:Op maandag 9 februari 2015 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, neeop valentijnsdag gaan we bier drinken met vrienden
(oa. een FOK!ker die op bezoek komt
)
Als ik ooit zo word jaag ik een kogel door m'n kop.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt he? En dan vrouwen die in plaats van hun man een ros voor z'n harses te geven als hij zoiets zegt zelf dingen als ''t mannetje' gaan bezigen
Ik heb mijn 'mamadag'. TF???
Nee, ik moet nog erg wennen aan het toetsenbord van mijn nieuwe laptop.quote:
Je snapt dat ik daar niet in trap.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog erg wennen aan het toetsenbord van mijn nieuwe laptop.
Als de stamkroeg 'liefdenestje' is, jaquote:Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarna naar jullie liefdesnestje?
Nee.quote:
Ik geloof niet dat jullie een kroeg met een dergelijke naam als stamkroeg zouden nemenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als de stamkroeg 'liefdenestje' is, ja
Dan is er niet alleen iets mis met je gebruik van bezittelijke voornaamwoorden, maar ook met je inschatting van mijn intelligentieniveauquote:
Klopt!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jullie een kroeg met een dergelijke naam als stamkroeg zouden nemen
Of met jouw vertrouwen in de mensheid. Ik mis gewoon regelmatig letters door de combinatie van de toetsen en mijn dikke vingers.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:19 schreef Samzz het volgende:
Dan is er niet alleen iets mis met je gebruik van bezittelijke voornaamwoorden, maar ook met je inschatting van mijn intelligentieniveau.
Wel toevallig dat dat dan altijd bij jou/jouw gebeurtquote:Op maandag 9 februari 2015 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of met jouw vertrouwen in de mensheid. Ik mis gewoon regelmatig letters door de combinatie van de toetsen en mijn dikke vingers.
Tijd om nieuwe vrienden te zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wou zaterdag mijn verjaardag vieren maar iedereen heeft valentijnsdates.
Ik ga mezelf verhangen, doe je mee?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wou zaterdag mijn verjaardag vieren maar iedereen heeft valentijnsdates.
Zou wel een originele valentijnsdate zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga mezelf verhangen, doe je mee?
Biernest klinkt al beterquote:Op maandag 9 februari 2015 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt!
Wel de kroeg met het beste bier in townvan toffe en veel wisselende lokale Ales tot Erdinger en een flinke keus aan Belgisch bier
Jij ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:24 schreef CherryLips het volgende:
O kut ik ben dit jaar op vrijdag de 13e jarig.
De letters w en q ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef Samzz het volgende:
Wel toevallig dat dat dan altijd bij jou/jouw gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |