eej we onthouden jou naam toch ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
Dat jullie al die namen kunnen onthouden joh
Knappe meid ook welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die was spang man, heerlijk filmpjede juffer had niks door
Kloptquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eej we onthouden jou naam toch ook
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:13 schreef McNulty het volgende:
Hey jongens ik moet jullie wat vertellen.
Al enige tijd lopen sap en weissman openlijk met elkaar te flirten.
Weissman komt er openlijk voor uit dat hij best wel zou willen gaggen op sap zijn piem0l.
Wat jullie niet weten is dat ze stiekem hebben gemeet.
Dit zijn de schokkende beelden.
haha DM me maar voor de echte picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2015 20:06:40 ]
haha je bedoelt zeker pie..lquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb ook nog wel iets kloppends voor je haha snap je
Je hart?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een hart vol met liefde?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij is turk man we krygen hem nog welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie ben jij
als jij mij tegen komt op straat pak ik je
precies altijd die verkeerde die toeteren enzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:42 schreef Weissman het volgende:
Idd, altijd die turke die denke dat ze grappig zijn
stinke altijd naar knoflooksaus
Hhahahahaha shiittquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
ja en een plat achterhoofd onderkin en harige rug hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |