Is wel een van de beterequote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:25 schreef Peunage het volgende:
Wat doe je, nu moet ik naar Haga voor mijn ogen.
Elflettering zou als eerste klagen over dat ze rookt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch verschrikkelijk?
Niet over die paardenreet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering zou als eerste klagen over dat ze rookt.
quote:
Nee, wel een toepasselijk nummer.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:31 schreef Peunage het volgende:
Ze staat wel klaar om een dikke dampoe te laten.
Ze doet maar wat ze niet laten kan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering zou als eerste klagen over dat ze rookt.
Die is wel leukquote:
Geen idee heb nog niet gekeken. Ik ga wel herhalingen CSI kijken met mijn vogeltje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
Komt er nog iets leuks op tv?
Ik zag al Expendables 2, maar ik vind alleen 1 en 3 leuk.
"op je tafel", wat ben jij opeens mild gewordenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
Lekker allemaal vogelstront op je tafel.
Nee die hebben een eigen plekje, en dat kan ik makkelijk schoonmaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Specularium het volgende:
Lekker allemaal vogelstront op je tafel.
Ik dacht dat jij en spec samen woonden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen plekje, en dat kan ik makkelijk schoonmaken.
Ze bedoelt ook dat Spec een apart plekje heeft wat ze makkelijk kan schoonmakenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en spec samen woonden?
Kattenbakachtig iets?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bedoelt ook dat Spec een apart plekje heeft wat ze makkelijk kan schoonmaken
Denk het, weet niet hoe zindelijk hij is.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en spec samen woonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |