SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel hout gaat die psycho nu weer verkloten?
Je ziet toch meteen dat hij er totaal geen verstand van heeft en maar wat doet?
Prima screening bij Talpa met die zogenaamde houtbewerker, die geen diploma of opleiding heeft.![]()
![]()
dat is gioquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Prima screening bij Talpa met die zogenaamde houtbewerker, die geen diploma of opleiding heeft.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou dat lijkt niet zo .......dat is zoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
als ze eet lijkt d'r neus nog groter![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dit is Patrick Junior,Gio.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Prima screening bij Talpa met die zogenaamde houtbewerker, die geen diploma of opleiding heeft.
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou haar best een keer willen gebruiken, als ik hout ga kloven. Gezellig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:27 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
als ze eet lijkt d'r neus nog groterConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Cir.........wat denk jij zelf ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:29 schreef Cir het volgende:
heeft Toekan dr tyfespuinzooi onder dr bed al opgeruimd ?![]()
Neukneus is blij hahahahaha zal ze dat ook zijn als ze buiten Utopia zijn ....nee dan is hij zo pleitte![]()
Noom zegt dat er allemaal drank is binnengekomen. Apfelkorn enzo.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
De adventkalender met chocola kwam er nog onder verdaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:29 schreef Cir het volgende:
heeft Toekan dr tyfespuinzooi onder dr bed al opgeruimd ?
Die hebben ze vervolgens gelijk maar opgegeten.
Maar of al die zooi nu opgeruimd is ?![]()
Belly dance Funny dance:
Ik ben er klaar voor.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ja, niet zo vreemd als alCosnollie de boodschappen regelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noom zegt dat er allemaal drank is binnengekomen. Apfelkorn enzo.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Volgens mij is ze nog erger dan Vanas. Of net zo erg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, niet zo vreemd als alCosnollie de boodschappen regelt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: