Je topic ging in eerste instantie over Charlie Hebdo, dus heb ik een merge aangevraagd.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:10 schreef NewBeliever het volgende:
Aan een beheerder, ik begrijp niet goed waarom mijn topic plots bij een andere topic gezet word waarin het over een totaal ander concept gaat??
valt trouwens weinig negatiefs uit die site te halen, licht en liefde is wel ok. Harmonie is ook ok. Werk aan harmonie zou ik zeggen, een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:04 schreef NewBeliever het volgende:
[..]
U legt me woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb. Dit kan ook niet uitgesproken zijn, aangezien ik nog geen voldoende informatie bezit voor een mening te kúnnen vormen. Discutiëren en punten bekijken met anderen is toch de opzet van een forum. Niet dan?
Er is een merge. Zullen we het nu weer over Charlie Hebdo hebben?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:16 schreef NewBeliever het volgende:
2 Totaal verschillende zaken die nu door elkaar gehaald worden. Mijn topic ging over de illuminati en de nieuwe wereld orde in eerste instantie.
Daarboven kwam de vraag of de Illuminati kaart die ik toonde mss met CH in verband kon gebracht worden.
Geduld vrind, dit is fok!.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef NewBeliever het volgende:
weinig negatiefs? kijk dan maar verder. En ik meerdere zaken aangegeven. Ik vind het jammer dat hier geen leuke discussie over een samenzwering al dan niet tot stand komt. Ik ben 5u geregistreerd, maar weinig constructieve boodschappen.
Je kunt een nieuw topic openen waar je het hele kaartspel kunt bespreken.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef NewBeliever het volgende:
weinig negatiefs? kijk dan maar verder. En ik meerdere zaken aangegeven. Ik vind het jammer dat hier geen leuke discussie over een samenzwering al dan niet tot stand komt. Ik ben 5u geregistreerd, maar weinig constructieve boodschappen.
Er zijn een heleboel van dit soort afbeeldingen die de moderne wereld in een krachtig plaatje proberen te vangen. Dat plaatje kan zelfs slaan op de uitvinders van de drukpers die 't literaire onder de mensen probeerden te brengen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:16 schreef NewBeliever het volgende:
2 Totaal verschillende zaken die nu door elkaar gehaald worden. Mijn topic ging over de illuminati en de nieuwe wereld orde in eerste instantie.
Daarboven kwam de vraag of de Illuminati kaart die ik toonde mss met CH in verband kon gebracht worden.
Dat kan heel mooi in dit topic.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef NewBeliever het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 09-02-2015 om 18:08:53BREAKING: Police in Paris arrested a Man after he attempted to burn an Israeli flag at the Hypercacher Supermarket were 4 Jews were killed. reageer retweet
Dan moeten ze maar voortaan zorgen dat ze eenieders veiligheid kan garanderen lijkt me. Vooraf dus met het oog op constant terreurgevaar. Geen idee wat die maatregelen moeten inhouden.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Treurig hoor die nasleep van Charlie Hebdo![]()
Germany: Braunschweig parade halted over terror alert The event was cancelled only 90 minutes before it was due to start and participants had already begun turning up
A carnival parade has been called off at short notice in Braunschweig, northern Germany, due to the threat of an Islamist attack, police said.
A "specific threat of an Islamist attack" was identified by state security sources, they said in a statement.
Police urged people planning to attend to stay at home.
The parade - a well-known regional attraction - was cancelled only 90 minutes before it was due to start.
"Many people arriving at the train station were already dressed up and very disappointed - but we didn't want to take any risks," police spokesman Thomas Geese was quoted as saying.
Braunschweig's Carnival parade reportedly draws around 250,000 visitors each year. More than 4,000 participants in fancy dress march down a 6km (four-mile) route through the city.
Braunschweig's main square is deserted after being sealed off by police
The mayor called it a "sad day" for the city
The decision to call it off was taken by Mayor Ulrich Markurth and the parade's marshal, Gerhard Baller.
"This is a sad day for our city," Mayor Markurth told public broadcaster NDR.
"The assessment of the police however left us with no other choice."
Large carnival parades and street parties are held every year in the week before Lent in Catholic regions of Germany.
The cancellation comes hours after Danish police shot dead a man they believe was behind two deadly attacks earlier in Copenhagen, though one German police chief was quoted as saying there was no link.
http://www.bbc.com/news/world-europe-31477237
Zoiets kan je natuurlijk nooit garanderen. Maar degenen die dreigen hebben in zekere zin al gewonnen. Een groot evenement is afgelast en de angst zit er in.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar voortaan zorgen dat ze eenieders veiligheid kan garanderen lijkt me. Vooraf dus met het oog op constant terreurgevaar. Geen idee wat die maatregelen moeten inhouden.
Die angstcultuur en terreur-bangmakerij definieert zo'n beetje de westerse samenleving sinds 2001. Ik vraag me af of we ooit hier weer van af zullen kunnen komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets kan je natuurlijk nooit garanderen. Maar degenen die dreigen hebben in zekere zin al gewonnen. Een groot evenement is afgelast en de angst zit er in.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die angstcultuur en terreur-bangmakerij definieert zo'n beetje de westerse samenleving sinds 2001. Ik vraag me af of we ooit hier weer van af zullen kunnen komen.
Westerse mensen hebben, misschien met behulp van generaties lang patroondenken, een persoonlijkheid ontwikkeld van hooggevoeligheid, lafheid, en onkunde. Dit zie je gelukkig niet in alle landen terug. Kijk bijv naar Brazilie of Colombia, daar gaat men gewoon carnaval vieren en lekker alles blijven doen wat leuk is. Je kan ook niet zeggen dat die landen enorm veilig zijn, of hun portie geweld of terreur niet meemaken.
Met westerse samenleving bedoel ik daarom vooral westerse, blanke samenlevingen.
Ik vrees dat we op een gegeven moment gewoon weer door zullen moeten gaan met leven. Terreur of geen terreur, geweld of geen geweld, armoe of geen armoe.
Dat inderdaad- als 't hele gedoe waar is of niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Treurig hoor die nasleep van Charlie Hebdo![]()
Germany: Braunschweig parade halted over terror alert The event was cancelled only 90 minutes before it was due to start and participants had already begun turning up
A carnival parade has been called off at short notice in Braunschweig, northern Germany, due to the threat of an Islamist attack, police said.
A "specific threat of an Islamist attack" was identified by state security sources, they said in a statement.
Police urged people planning to attend to stay at home.
The parade - a well-known regional attraction - was cancelled only 90 minutes before it was due to start.
"Many people arriving at the train station were already dressed up and very disappointed - but we didn't want to take any risks," police spokesman Thomas Geese was quoted as saying.
Braunschweig's Carnival parade reportedly draws around 250,000 visitors each year. More than
Ik ben het dan ook niet eens met dit besluit. De politie had vooraf maatregelen moeten treffen om dit evenement zo veilig mogelijk te maken en te laten doorgaan. Het is toch niet alsof de allereerste terreurdreiging ooit richting zo'n grote publieksevenment, binnen de laatste 24 uur of zo is gekomen. We wonen al sinds het Charlie-Hebdo-incident in een staat van constante paraatheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat inderdaad- als 't hele gedoe waar is of niet.
Ik vind 't ook jammer voor de mensen die hebben geld en tijd uitgegeven, dan op de OV gegaan om leuke fancy dress feestje te meedoen.
Imagine that ! Je gaat 'n hele trein reis doen als Mickey Mouse gekleed en dan geen feestje!
How embarrassing!
Dat ligt er aan hoeveel vertrouw je heb in de MSM bangmakerij.imoquote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook niet eens met dit besluit. De politie had vooraf maatregelen moeten treffen om dit evenement zo veilig mogelijk te maken en te laten doorgaan. Het is toch niet alsof de allereerste terreurdreiging ooit richting zo'n grote publieksevenment, binnen de laatste 24 uur of zo is gekomen. We wonen al sinds het Charlie-Hebdo-incident in een staat van constante paraatheid.
De politie had hierop moeten anticiperen. Ik snap dat aanslagen niet 100% uit te sluiten zijn, maar dat is ook niet nodig. Je kan de kans op een succesvolle aanslag flink terugdringen.
En dan we hadden we alsnog feestje.
Tuurlijk Tingo. Want er gebeurt natuurlijk nooit echt iets. Charlie Hebdo niet en de moorden in Denemarken niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoeveel vertrouw je heb in de MSM bangmakerij.imo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |