Aah, okequote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:23 schreef Miestroliett het volgende:
Precies. Plus500 is puur gokken. En als je met enkele honderden euro's speelt is dat prima. Wil je echter echt serieus gaan beleggen zul je voor een broker moeten kiezen.
Echt geld of demo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:16 schreef xaban06 het volgende:
Inmiddels een paar dagen verder met Plus500Heb inmiddels mijn begin bedrag verviervoudigd, maar het gaat vooralsnog om kleine bedragen. Wil dit zo de komende maanden vasthouden, leuk extratje
89% van de "beleggers" in die rommel van CFD's bij Plus500 etc verliest geld. De dingen zitten zo in elkaar dat je bijna gegarandeerd het schip in gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:16 schreef xaban06 het volgende:
Inmiddels een paar dagen verder met Plus500Heb inmiddels mijn begin bedrag verviervoudigd, maar het gaat vooralsnog om kleine bedragen. Wil dit zo de komende maanden vasthouden, leuk extratje
Echt geld, maar geen grote bedragenquote:
Ach, klein bedragje, kan ik wel missen. Ik ga niet met duizenden euro's spelen zonder ervaring, trouwens ook niet met ervaring. Win ik wat, speel ik daarmee, maar ik ga niet zelf duizenden euro's stortenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:22 schreef macondo het volgende:
[..]
89% van de "beleggers" in die rommel van CFD's bij Plus500 etc verliest geld. De dingen zitten zo in elkaar dat je bijna gegarandeerd het schip in gaat.
Bron : AFM (http://www.afm.nl/nl/nieuws/2015/feb/rapport-cfds.aspx)
Ach, de mens wil belazerd worden dus ga vooral je gang.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ach, klein bedragje, kan ik wel missen. Ik ga niet met duizenden euro's spelen zonder ervaring, trouwens ook niet met ervaring. Win ik wat, speel ik daarmee, maar ik ga niet zelf duizenden euro's storten
Ik ben met soortgelijk bedrag begonnen bij Binck, inclusief EUR 200,- korting op transactiekosten. Richt mij op de lange termijn en dividendaandelen, welke ik niet verkocht heb. Heb zodoende dus zonder echte transactiekosten kunnen beleggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef Miestroliett het volgende:
Na ongeveer 3 maanden ''spelen'' op plus500 vandaag failliet gegaan. Maar heb me de laatste maanden behoorlijk verdiept in het beleggen en wil nu toch echt maar eens serieus aan de gang. Iemand tips voor een broker voor iemand met een starters budget van rond de 5000 piek?
Ik heb m'n account lang geleden opgeheven, na spelen met "nepgeld" en vervolgens met hun 25 euro gratis "echt geld".quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef Miestroliett het volgende:
Na ongeveer 3 maanden ''spelen'' op plus500 vandaag failliet gegaan.
ik ben het nu via ing aan het doen ook voor het eerst, van de week begonnen met ¤1000,- in verschillende aandelen, fondsen en trackers, sta nu een klein 6 euro in de min, maar dat komt door de transactie kosten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef Miestroliett het volgende:
Na ongeveer 3 maanden ''spelen'' op plus500 vandaag failliet gegaan. Maar heb me de laatste maanden behoorlijk verdiept in het beleggen en wil nu toch echt maar eens serieus aan de gang. Iemand tips voor een broker voor iemand met een starters budget van rond de 5000 piek?
DeGiro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef Miestroliett het volgende:
Tegenwoordig stukken minder dan vroeger. Het wordt steeds goedkoper.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef LXIV het volgende:
De particuliere belegger die teveel handelt, verliest zijn rendement bijna helemaal aan transactiekosten.
Zoveel transactiekosten? Dan zit je bji de verkeerde partij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef 111210 het volgende:
[..]
ik ben het nu via ing aan het doen ook voor het eerst, van de week begonnen met ¤1000,- in verschillende aandelen, fondsen en trackers, sta nu een klein 6 euro in de min, maar dat komt door de transactie kosten.
plus 500 heb ik ook nog wat op staan, maar vind dat onoverzichtelijker dan ing
weet iemand trouwens hoe je daar je geld weer af kan halen, het kan via paypal, moet je dan alleen je paypal email invullen en dan wordt het daar naar overgemaakt, want ik kon nergens iets zien van een bevestiging of iets.
Dat hoeft natuurlijk niet. Hij kan ook 10 keer transactiekosten betaald hebben om zijn 1000 euro te diversificeren. Dat zou bij de ING 80 euro zijn geweest, en dat zou betekenen dat zijn beleggingen 7,6% gestegen zijn, en bij de 8% pas winst gaat maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:48 schreef macondo het volgende:
Zoveel transactiekosten? Dan zit je bji de verkeerde partij.
Dat zou een intens slechte keuze zijn. Zoveel kosten, dan begin je met beleggen met een 5-0 achterstand. En zit je *dus* bij de verkeerde broker.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:07 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Hij kan ook 10 keer transactiekosten betaald hebben om zijn 1000 euro te diversificeren. Dat zou bij de ING 80 euro zijn geweest, en dat zou betekenen dat zijn beleggingen 7,6% gestegen zijn, en bij de 8% pas winst gaat maken.
Kan ook zijn om het te leren wat de verschillende commando's doen. Zo heb ik mijn transactie tegoed bij binck opgemaakt. $ aandeeltjes hier, eentje daar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zou een intens slechte keuze zijn. Zoveel kosten, dan begin je met beleggen met een 5-0 achterstand. En zit je *dus* bij de verkeerde broker.
Ik kan even geen reden verzinnen waarom je bij zo'n dure broker zou willen zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan ook zijn om het te leren wat de verschillende commando's doen. Zo heb ik mijn transactie tegoed bij binck opgemaakt. $ aandeeltjes hier, eentje daar.
Gezien de strubbelingen van degiro afgelopen jaar met clearingpartners en andere ongein. En het feit dat ik geen etf's heb en bijna al mijn aandelen met transactietegoed heb gekocht ben ik blij met mijn keuze.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik kan even geen reden verzinnen waarom je bij zo'n dure broker zou willen zitten.
Ik zou als ik jou was toch nog maar even op een demo-account proberen over of je wel zo veel bij geleerd hebt. Dan meteen je 5000 euro op het spel te zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef Miestroliett het volgende:
Valt wel mee, misschien alleen als je bij een dure broker als Binck zit en transacties doet van max 3k.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef LXIV het volgende:
De particuliere belegger die teveel handelt, verliest zijn rendement bijna helemaal aan transactiekosten.
Heb 3 maanden met echt geld gespeeld niet met demo geld..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:46 schreef Rengar het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch nog maar even op een demo-account proberen over of je wel zo veel bij geleerd hebt. Dan meteen je 5000 euro op het spel te zetten.
Ja en na die drie maanden je geld verloren. Ik weet niet hoeveel geld je in hebt gezet, want het lijkt me nog steeds niet erg slim om het weer met echt geld te gaan proberen. Tenzij je geld te veel hebt natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 12:11 schreef Miestroliett het volgende:
[..]
Heb 3 maanden met echt geld gespeeld niet met demo geld..
Dat Plus500 gedoe lijkt meer op de gokautomaat in de snackbar dan op beleggen. Maar soms heb je geluk, en anders zeggen mensen "ach, maar een paar euro joh"..quote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Rengar het volgende:
[..]
Ja en na die drie maanden je geld verloren. Ik weet niet hoeveel geld je in hebt gezet, want het lijkt me nog steeds niet erg slim om het weer met echt geld te gaan proberen. Tenzij je geld te veel hebt natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |