. Eigenlijk een schande dat ik daar tijdelijk mee ben gestopt....
 . Eigenlijk een schande dat ik daar tijdelijk mee ben gestopt....   

Wil ook nog Mass Effect gaan doen, is maar goed dat ik weer een PS3 heb gehaald
 Wil ook nog Mass Effect gaan doen, is maar goed dat ik weer een PS3 heb gehaald  

Nee ik heb maar een goedkoop kreng gekocht. Ongelooflijk die prijzen die ze durven vragen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:24 schreef Skiet het volgende:
Belachelijk dat een PS3 controller nog steeds zo duur is. In GTA 5 is mijn L3 knop een willekeurige actie, erg lastig tijdens het autorijden als je wilt toeteren en je opeens uit je auto springt. Iemand nog tips waar ik voor een redelijke prijs een originele kan halen?

Ja, echt bizar. Maar ik heb er een van een vriend over genomen, gloednieuw.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ik heb maar een goedkoop kreng gekocht. Ongelooflijk die prijzen die ze durven vragen.

Wat late reactie: de eerste twee Persona zijn bijhoorlijk old skool qua opzet (menu's, encounter rate etc.) maar qua verhaal wel goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef itsme het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit Persona gespeeld. Alhoewel ik had Sin Megani Tinsei op de ps2. Geen idee waar dat spel gebleven is want dat vond ik leuk. Heb ook Persona 2 op de psp. Misschien toch nog maar eens een keertje spelen dan.
Zoals ik had met Th Tales games. Ik kocht gewoon eens out of the blue Tales f Graces en ik vond het zo een leuk spel en vooral het gevechts systeem zo leuk dat ik nu alle tales games koop die uitzijn. Welke Persona is in jullie ogen de best?

quote:Persona 5 Won't Be Out In North America Until February 2017
Sorry, Persona fans: you won’t be dating new waifus and husbandos until next year. Atlus announced today that Persona 5 will be out in North America on February 14, 2017.

Be halve dat Chie een nieuwe voiceover heeft die niet om aan te horen is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat late reactie: de eerste twee Persona zijn bijhoorlijk old skool qua opzet (menu's, encounter rate etc.) maar qua verhaal wel goed.
Ik zou daarom Persona 3 of Persona 4 aanraden om mee te beginnen. Voor Persona 3 kun je het beste de PSP versie (Persona 3 Portable) spelen. Deze versie speelt buiten de dungeons meer als een visual novel maar heeft als voordeel dat je volledige controle over iedereen binnen je team hebt. In de PS2 versie kun je alleen de hoofdpersoon besturen en voert de computer de acties van anderen uit volgens een gekozen instelling (aanvallend, verdedigend etc.)
Voor Persona 4 kun je beter de Vita versie van Persona 4 spelen. Deze is wat uitgebreider (extra dungeons en karakters) dan de PS2 versie.

quote:Deep Silver publishing Persona 5, SMT4A, 7th Dragon (& more Sega/Atlus games?) in EU
Munich, Germany, July 6 – Deep Silver, SEGA of America, Inc., and Atlus U.S.A., Inc. are entering a collaboration to publish multiple ATLUS- and SEGA-brand titles on consoles and handheld devices across all European & PAL territories.
The publishing deal will cover the wide array of future titles for both physical and digital versions across PAL territories, including the SEGA title 7th Dragon III Code: VFD, and the ATLUS titles Shin Megami Tensei IV: Apocalypse, and the hotly anticipated Persona 5.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1243285

Maar goed nieuws voor 7th Dragon! Die wil ik al sinds deel 1 een keer spelen alleen is dit volgens mij pas het eerste deel dat naar EU komt.
 Maar goed nieuws voor 7th Dragon! Die wil ik al sinds deel 1 een keer spelen alleen is dit volgens mij pas het eerste deel dat naar EU komt.

. Duurde even, nu al 30 min bezig met installeren. Zit pas op 38%, is die game zo enorm dan ? Lees er goeie dingen over.
. Duurde even, nu al 30 min bezig met installeren. Zit pas op 38%, is die game zo enorm dan ? Lees er goeie dingen over.

twitter:DeepSilverUK twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 14:00:06Persona 5 will Take Your Heart on... February 14, 2017! With both the SteelBook and Premium Editions for PS4! https://t.co/SQuK0bdgPi reageer retweet

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |